Becker György

Becker György

Becker György

Bemutatkozás

Becker György
pszichológus

A fogyasztói magatartás jellegzetességeivel, a kommunikációs üzenetekre és ígéretekre adott válaszokkal és ezek feltárását szolgáló kvalitatív módszerekkel foglalkozik. Több, mint 30 év elemzői és analitikus kutatói és vezetői tapasztalattal bank – biztosítás, healthcare, telekom és bizonyos FMCG célcsoportokban. Több száz tanulmány és elemzés szerzője, a BME és az ELTE címzetes docense. A Corvinuson, Metropolitan Egyetemen és az ELTE-n tart rendszeres kurzusokat fogyasztói magtartás, reklámpszichológia és gazdaságpszichológia témakörben.

Becker György kapcsolódó cikkei

A média médiummá válik? Podcast ajánló

A média médiummá válik? Podcast ajánló

A beszélgetés fő kérdésköre, hogy mi az, ami megváltozott a XXI. század médiájában a megelőző időszakhoz képest, amihez azonban még nem tudtunk rendesen alkalmazkodni mi, médiafogyasztók.
Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések
A média médiummá válik? Podcast ajánló

A média médiummá válik? Podcast ajánló

A beszélgetés fő kérdésköre, hogy mi az, ami megváltozott a XXI. század médiájában a megelőző időszakhoz képest, amihez azonban még nem tudtunk rendesen alkalmazkodni mi, médiafogyasztók.