Bányász Lívia

Bányász Lívia

Bányász Lívia

Bemutatkozás

Bányász Lívia
Unilever, európai szépségápolási divízió média vezetője
„A megbízói oldal szakmaiságának előmozdítása, a marketing digitalizációjának felgyorsítása, a korrekt tendereztetési gyakorlat elterjesztése példaértékű Lívia esetében” – fogalmazta meg Líviáóról a szakmai zsűri őt jelölő tagja. Bányász Lívia több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció területén, mind ügynökségi, mind ügyféloldali szerepekben. Jelenlegi pozíciójában az európai médiafolyamatok összehangolásáért és irányításáért felelős, valamint kulcsszerepet játszik a márkák médiaköltségvetésének kialakításában. Szoros együttműködésben dolgozik helyi és globális médiapartnerekkel, mint a META, Google és TikTok, hogy innovatív, platform-specifikus kommunikációs megoldásokat hozzon létre. Pályafutását ügynökségi oldalon kezdte az Initiative Mediánál, ahol médiatervezőként, csoportvezetőként és ügyfélkapcsolati igazgatóként szerzett tapasztalatot. Az Unilevernél 2007 és 2014 között a közép-európai régió médiamenedzsereként dolgozott, ahol a médiatervezési és -vásárlási folyamatokat irányította. 2014 és 2019 között, a kelet-közép-európai média vezetőjeként 20 ország teljes márkaportfóliójának stratégiai médiatervezését és -vásárlását felügyelte. 2019 júliusától több mint három évig a magyar-adriai régió média és digitális marketingvezetője volt, ahol az adatvezérelt marketingfolyamatok kiépítéséért és az e-kereskedelem, média, marketing, adat és IT csapatok közötti együttműködés koordinálásáért felelt. Ezen időszak alatt a holisztikus médiatervezés irányítása és a médiaárazás is a feladatai közé tartozott.