Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia

Szerencsejáték Zrt.

Bemutatkozás

Marketing es kommunikációs igazgató

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve tanulmányokat folytatott a London School of Economics egyetemen. Szakmai pályafutását az egyetemi évek alatt a Nestlé Magyarországnál kezdte, ezt követően a KLM légitársaság Közép-Kelet Európáért felelős menedzsereként dolgozott. 2006-tól a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi, és online fejlesztési tevékenységéért felelt. 2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetőjének nevezték ki. 2012. augusztusától a frissen alakult T-Systems Magyarország Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióját töltötte be. 2015. október 1-jétől a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói pozíciójában épített fel az integrált csoport szintű szervezetet, emellett továbbra is részt vett a legnagyobb hazai ICT vállalat, a T-Systems Magyarország Zrt. menedzsmentjének működésében. 2019 elején csatlakozott a nemzeti lottótársasághoz, jelenleg a Szerencsejáték Zrt. Marketing és kommunikációs igazgatói posztját tölti be a felsővezetés tagjaként.

A Magyar Public Relations Szövetség alelnöke és a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Ötletgazdaként az MPRSZ alelnökeként valósította meg az első hazai PR Trendriport 2021 kiadását, amely teljes körűen dolgozta fel a magyar PR és kommunikációs iparág legfontosabb trendjeit és kihívásait. A Trendriport ingyenesen vált elérhetővé minden érdeklődő számára magyarul és angolul egy széleskörű kezdeményezésben: 100 hazai és nemzetközi PR szakértő társadalmi munkájával és 14 ügynökség és vállalat közreműködésével.

Az általa vezetett csapatok projektjei a hazai sikeres megmérettetéseken kívül több nemzetközi díjat kaptak, többek között European PR Excellence Award, IPRA Golden Award, Stevie Award, ITBN Gold Medal, International Business Award, Muse Award, elismerésekkel. 2022-ben a hazai médiaipar második legbefolyásosabb női szakemberének választotta a zsűri a Marketing és Média éves szavazásán.

Bánhegyi Zsófia kapcsolódó cikkei

A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A márkaépítés nem merülhet ki egyetlen logó elhelyezésével a hirdetési felületeken, mert abból sosem lesz márkaérték és márkahűség. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 2. rész
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
Új pozíciót kapott Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketingigazgatója

Új pozíciót kapott Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. marketingigazgatója

A Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatója új területért felel.
A sport nemcsak a legjelentősebb termékünk alapja, hanem a marketingünk egyik fókusza is – interjú Bánhegyi Zsófiával

A sport nemcsak a legjelentősebb termékünk alapja, hanem a marketingünk egyik fókusza is – interjú Bánhegyi Zsófiával

Digitalizáció, sportfogadás, fejlesztés, fejlesztés és fejlesztés.
Ma már integrált kommunikációra van szükség

Ma már integrált kommunikációra van szükség

Nagyon fontos, hogy a megváltozott fogyasztói viselkedést és médiafogyasztást lekövessék a hirdetők – véli Bánhegyi Zsófia a Telekom csoport kommunikációs igazgatója, akivel néha vicces dolgok is történnek, ha szőke hölgyként megjelenik egy infokommunikációs rendezvényen.
A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A márkaépítés nem merülhet ki egyetlen logó elhelyezésével a hirdetési felületeken, mert abból sosem lesz márkaérték és márkahűség. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 2. rész
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
A szerencse és a munka, ami mögötte van

A szerencse és a munka, ami mögötte van

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatójával beszélget Csermely Ákos.
Ma már integrált kommunikációra van szükség

Ma már integrált kommunikációra van szükség

Nagyon fontos, hogy a megváltozott fogyasztói viselkedést és médiafogyasztást lekövessék a hirdetők – véli Bánhegyi Zsófia a Telekom csoport kommunikációs igazgatója, akivel néha vicces dolgok is történnek, ha szőke hölgyként megjelenik egy infokommunikációs rendezvényen.