Bánhegyi Zsófia
Szerencsejáték Zrt.
Bemutatkozás
Marketing es kommunikációs igazgatóA Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve tanulmányokat folytatott a London School of Economics egyetemen. Szakmai pályafutását az egyetemi évek alatt a Nestlé Magyarországnál kezdte, ezt követően a KLM légitársaság Közép-Kelet Európáért felelős menedzsereként dolgozott. 2006-tól a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi, és online fejlesztési tevékenységéért felelt. 2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetőjének nevezték ki. 2012. augusztusától a frissen alakult T-Systems Magyarország Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióját töltötte be. 2015. október 1-jétől a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói pozíciójában épített fel az integrált csoport szintű szervezetet, emellett továbbra is részt vett a legnagyobb hazai ICT vállalat, a T-Systems Magyarország Zrt. menedzsmentjének működésében. 2019 elején csatlakozott a nemzeti lottótársasághoz, jelenleg a Szerencsejáték Zrt. Marketing és kommunikációs igazgatói posztját tölti be a felsővezetés tagjaként.
A Magyar Public Relations Szövetség alelnöke és a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja. Ötletgazdaként az MPRSZ alelnökeként valósította meg az első hazai PR Trendriport 2021 kiadását, amely teljes körűen dolgozta fel a magyar PR és kommunikációs iparág legfontosabb trendjeit és kihívásait. A Trendriport ingyenesen vált elérhetővé minden érdeklődő számára magyarul és angolul egy széleskörű kezdeményezésben: 100 hazai és nemzetközi PR szakértő társadalmi munkájával és 14 ügynökség és vállalat közreműködésével.
Az általa vezetett csapatok projektjei a hazai sikeres megmérettetéseken kívül több nemzetközi díjat kaptak, többek között European PR Excellence Award, IPRA Golden Award, Stevie Award, ITBN Gold Medal, International Business Award, Muse Award, elismerésekkel. 2022-ben a hazai médiaipar második legbefolyásosabb női szakemberének választotta a zsűri a Marketing és Média éves szavazásán.
Ki-kicsoda