Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia

Szerencsejáték Zrt.

Bemutatkozás

Stratégiai marketing kommunikációs szakértő

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve Európai szakértői képzésen vett részt a London School of Economics egyetemen. Jelenleg Executive MBA tanulmányait folytatja információs technológia témakörben.

Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, ezt követően a KLM légitársaság közép-európai termékmenedzsereként látott el regionális marketing és CRM feladatokat, majd ugyanitt Közép-Kelet Európáért felelős loyalty menedzserként dolgozott. 2005-től a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi, és online fejlesztési tevékenységéért felelt.

2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetőjének nevezték ki, majd az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetjének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.

2012. augusztus 6-ától a frissen alakult T-Systems Magyarország Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióját töltötte be. 2015. október 1-jétől a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói pozíciójában épített fel az integrált csoport szintű szervezetet , és több éven keresztül részt vett a T-Systems Magyarország Zrt. menedzsmentjének működésében. Legutóbbi munkahelyén a Magyar Turisztikai Ügynökség Marketing és Kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettesi feladatkört töltötte be. Több stratégiai projekt tanácsadójaként működik közre employer branding, márka- és reputációmenedzsment témakörben.

Az általa vezetett csapatok projektjei a hazai sikeres megmérettetéseken kívül több nemzetközi díjat kaptak, többek között European PR Excellence Award, Stevie Award, ITBN Gold Medal, International Business Award elismerésekkel. Az elmúlt évek során a Top 50 legsikeresebb marketingvezető listán 1. és 5. helyezést ért el, illetve a Top 25 legsikeresebb ICT vezetői listán 9. és 4. helyezést kapott a szavazás során, ezzel az elmúlt 10 év eddigi legmagasabb női ICT vezetői helyezését elérve az iparág éves megmérettetésén.

Bánhegyi Zsófia kapcsolódó cikkei

A szerencse és a munka, ami mögötte van

A szerencse és a munka, ami mögötte van

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatójával beszélget Csermely Ákos.
Ma már integrált kommunikációra van szükség

Ma már integrált kommunikációra van szükség

Nagyon fontos, hogy a megváltozott fogyasztói viselkedést és médiafogyasztást lekövessék a hirdetők – véli Bánhegyi Zsófia a Telekom csoport kommunikációs igazgatója, akivel néha vicces dolgok is történnek, ha szőke hölgyként megjelenik egy infokommunikációs rendezvényen.
A sport nemcsak a legjelentősebb termékünk alapja, hanem a marketingünk egyik fókusza is – interjú Bánhegyi Zsófiával

A sport nemcsak a legjelentősebb termékünk alapja, hanem a marketingünk egyik fókusza is – interjú Bánhegyi Zsófiával

Digitalizáció, sportfogadás, fejlesztés, fejlesztés és fejlesztés.
Ma már integrált kommunikációra van szükség

Ma már integrált kommunikációra van szükség

Nagyon fontos, hogy a megváltozott fogyasztói viselkedést és médiafogyasztást lekövessék a hirdetők – véli Bánhegyi Zsófia a Telekom csoport kommunikációs igazgatója, akivel néha vicces dolgok is történnek, ha szőke hölgyként megjelenik egy infokommunikációs rendezvényen.