Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia

Bemutatkozás

Stratégiai marketing kommunikációs szakértő

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve Európai szakértői képzésen vett részt a London School of Economics egyetemen. Jelenleg Executive MBA tanulmányait folytatja információs technológia témakörben.

Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, ezt követően a KLM légitársaság közép-európai termékmenedzsereként látott el regionális marketing és CRM feladatokat, majd ugyanitt Közép-Kelet Európáért felelős loyalty menedzserként dolgozott. 2005-től a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi, és online fejlesztési tevékenységéért felelt.

2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetőjének nevezték ki, majd az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetjének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.

2012. augusztus 6-ától a frissen alakult T-Systems Magyarország Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatói pozícióját töltötte be. 2015. október 1-jétől a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói pozíciójában épített fel az integrált csoport szintű szervezetet , és több éven keresztül részt vett a T-Systems Magyarország Zrt. menedzsmentjének működésében. Legutóbbi munkahelyén a Magyar Turisztikai Ügynökség Marketing és Kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettesi feladatkört töltötte be. Több stratégiai projekt tanácsadójaként működik közre employer branding, márka- és reputációmenedzsment témakörben.

Az általa vezetett csapatok projektjei a hazai sikeres megmérettetéseken kívül több nemzetközi díjat kaptak, többek között European PR Excellence Award, Stevie Award, ITBN Gold Medal, International Business Award elismerésekkel. Az elmúlt évek során a Top 50 legsikeresebb marketingvezető listán 1. és 5. helyezést ért el, illetve a Top 25 legsikeresebb ICT vezetői listán 9. és 4. helyezést kapott a szavazás során, ezzel az elmúlt 10 év eddigi legmagasabb női ICT vezetői helyezését elérve az iparág éves megmérettetésén.

Bánhegyi Zsófia kapcsolódó cikkei

Ma már integrált kommunikációra van szükség

Ma már integrált kommunikációra van szükség

Nagyon fontos, hogy a megváltozott fogyasztói viselkedést és médiafogyasztást lekövessék a hirdetők – véli Bánhegyi Zsófia a Telekom csoport kommunikációs igazgatója, akivel néha vicces dolgok is történnek, ha szőke hölgyként megjelenik egy infokommunikációs rendezvényen.
Ma már integrált kommunikációra van szükség

Ma már integrált kommunikációra van szükség

Nagyon fontos, hogy a megváltozott fogyasztói viselkedést és médiafogyasztást lekövessék a hirdetők – véli Bánhegyi Zsófia a Telekom csoport kommunikációs igazgatója, akivel néha vicces dolgok is történnek, ha szőke hölgyként megjelenik egy infokommunikációs rendezvényen.