Arany János

Arany János

Arany János

SAP

Bemutatkozás

Az SAP Customer Experience üzletágának a vezetője, amely a cég e-kereskedelmi, marketing automatizációs, ügyfélszolgálati és CRM területeit fedi le.
Korábban a TEN Media regionális hirdetési hálózat country manager-e, illetve a magyar Google iroda alapítója és éveken át üzletfejlesztésének a vezetője volt.
Rendszeres előadó és oktató az online stratégia, kommunikáció, marketing és kereskedelem területein, a digitális ügyfél elérés, marketing automatizáció és kereskedelem szakértője.

Arany János kapcsolódó cikkei

Big Data – akár kicsiknek is

Big Data – akár kicsiknek is

Valójában a nagy adatmennyiségek elemzése és bennük minták, trendek és információk felfedezése nemcsak hogy mérettől függetlenül midnen vállalkozás sz
Foursquare – ott vagyunk, de mégsem. De üzlet mindenképpen lehet belőle

Foursquare – ott vagyunk, de mégsem

Az alkalmazás egyike a geolokációs alapokon nyugvó közösségi oldalaknak. Most a vállalkozások számára jelentkező üzleti lehetőségekkel foglalkozom.
Do you speak “közösségi média”? – 2. rész

Do you speak“közösségi média″?

A kampány tervezésnek csak az első lépése a megfelelő csatornák kiválasztása. De hogyan is tovább? Buktatók amikre érdemes odafigyelni
A szomszéd szaki az interneten: közösség- és üzletépítés videótartalmakkal

Közösség, az üzlet és a video

A YouTube a világ második legnagyobb keresője a Google keresőmotorja után, tehát az, hogy mire keresünk rajta és milyen videókat tekintünk meg ott elé
Mit tanulhatunk a Google-től?

Példát vehetünk a Google-tól?

Rengetegszer kellett megvédenem a brand-et olyan vádakkal szemben, mint “megöli a hazai média vállalkozásokat” – Pedig van mit tanulni tőle!
Cégek a felhőben – nem csak légvárak

Cégek a felhőben – nem csak légvárak

A felhő alapú alkalmazások közös ismertetője, hogy nem a számítógépünkön vagy telefonunkon futnak és tárolnak adatokat, hanem távoli adatközpontokban.
Hogyan érjük el a mobilos fogyasztót?

A mobilos fogyasztó elérése

A mobilos fogyasztó nagyon értékes
Do you speak “közösségi média”? – 1. rész

Hogy értsd a ″közösségi médiát

Ebben és a következő cikkemben körüljárom a leggyakoribb “mítoszokat”, és remélem hogy sok bólogatást és minél kevesebb homlokracsapást fog kiváltani
A holnap médiája: szatócs vagy krónikás?

A tartalom és a kereskedelem

A szakma folyamatosan elmélkedik és vitázik a régi modellek védelmének szükségességéről és a kieső bevételek pótlásának a lehetőségeiről.