Keresett szöveg: "z generáció"

A Z generáció felnőtt: Itt az ideje a sztereotípiák ledöntésének

A Z generáció, amelyet egykor a „gamergyerekek” sztereotípiája jellemzett, ma már érett felnőttként lép színre a GWI és a Publicis Groupe CEE közös kutatásában. Az érett felnőttként a munkaerőpiacra belépő (50%), megházasodó (8%) és szülővé váló (17%) generációról alkotott képet ideje újraértékelni. Ugyanakkor vannak olyan sajátos mintázatok, amelyek jelentősen eltérnek a korábbi generációktól, sőt, az egyes régiós országok között is különbségek vannak. Például, hogy milyen hosszúságú videós tartalmakat fogyasztanak: Magyarországon a Z generáció 40%-a a rövidebb, 45%-a pedig a hosszabb formátumokat kedveli, míg a régió átlagában 52% a hosszabb formátumokat, és 41% a rövidebbeket részesíti előnyben.

Iránytű a munkahelyi közösségek építéshez: letölthető szakmai anyag a Nyitottak Vagyunktól

Idén már második alkalommal készített munkahelyi inklúzió témában nyilvánosan elérhető szakmai anyagot a Nyitottak Vagyunk.

Az Y és Z generációs munkavállalók preferenciái: munka-magánélet egyensúlya és értékeket támogató munkahelyek

A Deloitte 2024-es, immár 13. éve megjelenő Global Gen Z and Millennial kutatása világszerte 44 országban közel 23 ezer válaszadó bevonásával vizsgálta az Y és Z generációs munkavállalók munkához és munkahelyhez fűződő viszonyát. A felmérés betekintést nyújt abba, miként boldogulnak az Y és Z generáció tagjai a mai, gyorsan változó világban, és miként próbálják megőrizni értékeiket a munkahelyi és társadalmi környezetben.

A vállalatok az MI-tól várják a gazdasági fellendülést, a munkavállalók azonban tartanak tőle

Nagy reményeket fűznek a magyar vállalatok a mesterséges intelligencia back-office területén történő hasznosításához, különösen a késedelmes fizetések behajtásában. A cégvezetők többsége egyelőre kisléptékű integrációban gondolkodik, azonban nehézségekbe ütköznek az MI-készségekkel rendelkező munkavállalók megtalálásában. A munkavállalók tartanak attól, hogy nem tudnak lépést tartani a munkaerőpiaci elvárásokkal: az Intrum felmérése szerint a magyarok jelentős része aggódik amiatt, hogy a generatív MI miatt elveszítheti a munkáját.

A Samsung elindította az építkezést: már formálódik a Jövőálló.Kampusz a Minecraft platformján

Zajlanak a Samsung által elindított Jövőálló Akadémia kampuszának digitális munkálatai a Minecraft felületén.

Csökkent a vallás jelentősége a fiatalok életében

Hogyan viszonyulnak ma a fiatalok a valláshoz? Milyen okok vezethettek az eltávolodásukhoz? Hogyan tud alkalmazkodni a vallás a mai fiatalsághoz, és hogyan lehet újra vonzóvá tenni számukra? Számos kérdés, kutatási adat, szociológiai értékelés és egy lehetséges válasz: az Aquinói Szent Tamás Akadémia innovatív képzése.

Az OTP Bank már Instagramon és TikTokon is fejleszti a pénzügyi tudatosságot

Két új közösségi média csatornát indított az OTP Bank, így most már a Facebook és a LinkedIn mellett Instagramon és TikTokon is jelen van a hitelintézet. Az új aktivitással az OTP Bank célja, hogy egyre szélesebb körben, szórakoztató és informatív módon fejlessze az emberek pénzügyi tudatosságát.

Kapcsolatok is múlhatnak egy jó portréfotón a HONOR 10 ezer fős kutatása szerint

Az európaiak 75%-a nem elégedett elsőre az általa készített portéfotóval, rendszeresen több felvételt készít, míg létrejön az ideális fotó, és átlagosan 268“fotó kudarcot” tárolunk a telefonunkon – derült ki egy, a közelmúltban végzett felmérésből. A megkérdezettek 6 százaléka szóba sem állna olyan valakivel, aki nem tud jó fotót csinálni a telefonjával.

A hír TikTokon érkezik?

A Post for Rent szakembere, Keresztessy Zoltán a 29. Digital-Media Hungary konferencián mutatta be, hogyan vált a TikTok a Z generáció elsődleges platformjává, és milyen hatása van ennek a társadalomra és a marketingre nézve.

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.

1/38