Keresett szöveg: "z generáció"

A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG

Jelentős logisztikai fejlesztésekkel segíti az eMAG a Budapesten és Pest vármegyében élő ügyfelek kiszolgálását: az online áruház a hétköznap délig leadott megrendeléseket várhatóan még aznap több mint háromszáz, a térségben működő easyboxba szállítja ki. Az új szolgáltatás a platformon aznapi kiszállításra jelölt termékekre vonatkozik.

Mától indul a 8. napon elnevezésű programsorozat

Budapesten talán elsőként indít rendszeres nappali buli-sorozatot Európa legnagyobb szórakozóhelye, a hazai közönség és a külföldiek által is sokat látogatott Instant-Fogas komplexum, ahol április 21-én indul a 8. napon elnevezésű programsorozat. Vasárnaponként így már délután 2 órától várják a bulizni vágyókat különleges fellépőkkel, extra díszlettel és egyedi hangulattal.

A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt

Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies - ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból - ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.

A Z generáció már inkább online szórakozik?

2024-ben a bulizás új dimenzióba lép: a nappali bulik egyre népszerűbbek hazai és nemzetközi szinten egyaránt. A fiatalok és fiatal felnőttek, de az idősebb generáció is egyre inkább az éjszakai élet hagyományos keretein túlra nyit, és a nappali órákban keresik a szórakozás lehetőségeit. Mik a daytime bulik előnyei, miben másabb az éjszakai partiktól és hogyan reagálnak erre a társadalom különböző generációi? Az Instant-Fogas körképe.

Nekem like, neked sértés - így beszélgetünk online

Szinte minden magyar internetező használ hangulatjeleket, mégis a háromnegyedüknél előfordult már, hogy nem ismerte egy-egy emoji jelentését - derült ki egy friss országos, reprezentatív kutatásból. A felmérés alapján a különböző generációk sokszor más jelentést tulajdonítanak egy-egy hangulatjelnek: a mosolygó fej vajon kedves vagy negatív jelző? Mit jelenthet a vörös zászló, a bohóc vagy a barack? Most segítünk megfejteni az emoji-használat különbségeinek okait.

Keressük együtt a jövő példaképeit! Beszélgetés Lajter Lilivel Z generáció képviselőjével Podcastajánló V./II.

Folytatjuk a “Keressük a jövő példaképeit” sorozatunkat. Ez alkalommal a kártyagyűjtés szenvedélyéről és az életről beszélgetünk Lajter Lilivel, a Z generáció képviselőjével.

„Inkább megpróbáljuk elkerülni a veszteséget, minthogy vállaljuk a nyereséggel járó kockázatot”

Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.

Digital-Media Hungary 2 napos esemény részletes ismertetője

Nem kis büszkeséggel jelentem be, hogy az 1996. óta minden évben megszervezett Digital–Media Hungary Konferencia immáron a 29. alkalommal, 2024. április 23-24-én kerül megrendezésre. A konferencia helyszíne ezúttal is a siófoki Hotel Azúr 2 napos, 5-5 terem és 1 éjszakai buli. Résztvevők száma: 2200- 2400 fő! Kérem szépen olvassák el az esemény szellemiségéről, filozófiájáról írt írásomat. Köszönöm

A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.

A Z generáció egyre nagyobb szerepet kap a divatszakmában, ezek a legmeghatározóbb trendek 2024-ben

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat. A GLAMI, Európa egyik vezető divattechnológiai vállalatának friss riportja összegyűjtötte azt az 5 divattrendet, amelyek 2024-ben generációktól és szezontól függetlenül inspirálják a vásárlókat.

1/36