Keresett szöveg: "youtube"

Akár el is engedhetjük a magánéletünkben is turkáló Google-t

Ha nem akarjuk, hogy minden virtuális moccanásunkat megfigyeljék, és reklámokkal etessenek (szabadversenyt korlátozzák!).

A TikTok tinijei is szeretnének vagyonokat keresni – a reklámszakma benne van

Egymilliárd aktív felhasználónak már jó sok dolgot lehet hirdetni, szóval a szerelem szárba fog szökkenni.

A világ műanyagipara már a zöld útra lépett

A gyártók egymásra licitáltak a természetkárosítás visszafogásában, ugyanakkor sajnos a csodagépek csak lassan jutnak majd el hazánkba.

Magyar megoldás nyerte a képzési fődíjat a londoni Engage Awardson

A Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje hozhatta haza az arany díjat a „Best Use Of Training” kategóriában.

Menő magyar fejlesztések tömegével találkozhattunk a Hiventures startup buliján

Természetesen ez a rendezvény szól leginkább a régiós versenytársaknak is, hogy mutogassuk magunkat, hol tartunk innováció területén.

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?

A Facebook legyőzte a szexet?

Ja, és az emberek nem tartják magukat függőnek.

A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A cég a toborzás és a képzések területén aratott sikereket, de azt vallják: minden olyan cégnél helyük van, ahol foglalkoznak az emberekkel.

Milyen keresőoptimalizálási trendekre számíthatunk 2020-ban?

Gyakorlati segítség az előkészületekhez! Boros Krisztián, a Hyper Marketing online marketing ügynökség vezetőjének szakértői cikke.

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.

1/95