Keresett szöveg: "y generáció"

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.

Gasztro vonalon erősít a Twincom PR

Újhullámos magyar méhészet az új partner.

A magyar fiatalok hétköznap 6-7, hétvégén 10-12 órát neteznek, a közösségi médián lógnak a legtöbbet

Bár a szabadidejükből az 1990-es évek közepe-vége és a 2010 között született Z generáció tagjai áldozzák a legtöbbet a különféle közösségi médiumokra, egy amerikai felmérés azt állítja, hogy a körükben megtörni látszik a kétezres évek közepe óta tartó, minden korosztályban a közösségi média iránti érdeklődés fokozódását mutató trend.

Online vásárlás előtt a neten és a közösségi médiában tájékozódunk

Sokan azonnal otthagyják a bonyolultnak tűnő vásárlási procedúrákat.

Új trend a fiatal utazók körében

Magyar startup lehet a „hajóutak booking.com-ja”

Ideje felismerni, hogy a figyelmünk egy nagyon értékes árucikk amit önként adunk oda bárkinek

Nem is gondolunk bele, mekkora kincsen ülünk, amikor az időnkről és a figyelmünkről van szó.

A KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra

A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.

A Z-generáció harmada online keres orvosi diagnózist

Közzétette digitalizált egészségügyi szolgáltatások témakörében készített kutatásának eredményeit a GWI.

Így terveztek új munkahelyet Az Év Irodája verseny pályázói

Nem lettek kisebbek az irodák!

A többség még küzd a személyes márkaépítéssel

Amikor egy új közösségi platform működésével ismerkedünk, majd felfedezzük, hogy miként illeszthető be egy reklámkampányba, az olyan, mintha egy új nyelvet tanulnánk. Csábi Boróka marketing-szakemberrel, a Te vagy a brand alapítójával arról beszélgettünk, hol helyezkedik el a közösségi média a hazai marketingpalettán, és milyen feladatuk van a cégeknek, ha nem akarnak lemaradni a versenyben a különböző platformokon.

1/17