Keresett szöveg: "y generáció"

Generációk harca helyett diskurzus – Z generációs online és offline közösséget teremt a Samsung által életre hívott Jövőálló Akadémia

Áprilisban elstartolt a Jövőálló Akadémia, a Samsung legújabb kezdeményezése, amelynek célja, hogy leszámoljon a Z generációs fiatalokat érő bírálatokkal, és egy online és offline közösséget építve lehetőséget teremtsen nekik a kibontakozásra.

Átadják a stafétát az iWiW garázscégéből komoly vállalattá nőtt Virgo vezetői

A Virgo Systems tulajdonos-vezetői, Gordon Ákos és Laczkovich Bence bejelentették a vállalat Néprajzi Múzeumban megrendezett partner eseményén: hátralépnek és átadják a cég vezetését Tarnavölgyi Gábornak, korábbi üzletfejlesztési igazgatónak.

Mától indul a 8. napon elnevezésű programsorozat

Budapesten talán elsőként indít rendszeres nappali buli-sorozatot Európa legnagyobb szórakozóhelye, a hazai közönség és a külföldiek által is sokat látogatott Instant-Fogas komplexum, ahol április 21-én indul a 8. napon elnevezésű programsorozat. Vasárnaponként így már délután 2 órától várják a bulizni vágyókat különleges fellépőkkel, extra díszlettel és egyedi hangulattal.

Közvetíti a női válogatott hoki-vb-jét is a Sport TV és az AMC Mikro

A férfi Divízió I/A-s jégkorong-világbajnokság előtt a női nemzeti csapatunk Ausztriában zajló Divízió I/A-s vb-je is képernyőre tűzi a Sport TV és az AMC Mikro Magyarországon. A magyar válogatott komolyan készül a viadalra, és a feljutás a célja.

A Z generáció már inkább online szórakozik?

2024-ben a bulizás új dimenzióba lép: a nappali bulik egyre népszerűbbek hazai és nemzetközi szinten egyaránt. A fiatalok és fiatal felnőttek, de az idősebb generáció is egyre inkább az éjszakai élet hagyományos keretein túlra nyit, és a nappali órákban keresik a szórakozás lehetőségeit. Mik a daytime bulik előnyei, miben másabb az éjszakai partiktól és hogyan reagálnak erre a társadalom különböző generációi? Az Instant-Fogas körképe.

A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.

Háromból két magyar vállalkozónő nem jut forráshoz vagy segítséghez

A Visa ismét elindítja nemzetközi She´s Next programját Magyarországon, hogy támogassa a nők által vezetett kis- és középvállalkozások fejlődését. Az előző évben sikerrel zárult programot követően a női vállalkozók újra pályázhatnak az öt, egyenként kétmillió forintos támogatásra. A nyertesek egy éven át vállalkozásfejlesztési mentorálást is kapnak növekedésük elősegítésére. A pályázatokat a jelentkezők egy egyszerűen kitölthető űrlapon április 30-ig nyújthatják be.

Szívesen áldoznak a szerelemre az Erste ügyfelei

Nem számít a pénz, ha a szerelem a tét. Az online társkereső oldalak fizetős szolgáltatásait elsősorban férfiak veszik igénybe, míg a nők ritkábban használják bankkártyájukat ezeken a portálokon, olyankor viszont átlagosan többet költenek, mint a férfiak – derül ki az Erste adataiból. A bank ügyfelei között az elmúlt években nőtt azok száma, akik az interneten próbálnak meg párt találni maguknak. Nem árt azonban óvatosnak lenni, ezeken a társkereső oldalakon nem csak a nagy Ő-vel futhatunk össze.

Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást

A rendszerváltás idején alakult vállalkozások vezetői lassan nyugdíjba vonulnak, és eljött az idő, hogy átadják a stafétabotot az utódoknak. Ez a folyamat a generációváltás, ám erről sok esetben a vállalkozások vezetői nem gondolkodnak időben. Az év eleje azonban alkalmas pillanat a cégek átállásának elkezdésére.

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.

1/21