Keresett szöveg: "y generáció"

Háromból két magyar vállalkozónő nem jut forráshoz vagy segítséghez

A Visa ismét elindítja nemzetközi She´s Next programját Magyarországon, hogy támogassa a nők által vezetett kis- és középvállalkozások fejlődését. Az előző évben sikerrel zárult programot követően a női vállalkozók újra pályázhatnak az öt, egyenként kétmillió forintos támogatásra. A nyertesek egy éven át vállalkozásfejlesztési mentorálást is kapnak növekedésük elősegítésére. A pályázatokat a jelentkezők egy egyszerűen kitölthető űrlapon április 30-ig nyújthatják be.

Szívesen áldoznak a szerelemre az Erste ügyfelei

Nem számít a pénz, ha a szerelem a tét. Az online társkereső oldalak fizetős szolgáltatásait elsősorban férfiak veszik igénybe, míg a nők ritkábban használják bankkártyájukat ezeken a portálokon, olyankor viszont átlagosan többet költenek, mint a férfiak – derül ki az Erste adataiból. A bank ügyfelei között az elmúlt években nőtt azok száma, akik az interneten próbálnak meg párt találni maguknak. Nem árt azonban óvatosnak lenni, ezeken a társkereső oldalakon nem csak a nagy Ő-vel futhatunk össze.

Most érdemes dönteni, ki vegye át a családi vállalkozást

A rendszerváltás idején alakult vállalkozások vezetői lassan nyugdíjba vonulnak, és eljött az idő, hogy átadják a stafétabotot az utódoknak. Ez a folyamat a generációváltás, ám erről sok esetben a vállalkozások vezetői nem gondolkodnak időben. Az év eleje azonban alkalmas pillanat a cégek átállásának elkezdésére.

A Z generáció a válságok korszakának nemzedéke

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami a felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak, mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.

Nem mind arany, ami fénylik! Mesterséges intelligencia a társkeresésben

A szépítő filterek használata és a valós megjelenésünk elfedése nem újkeletű a különféle online ismerkedési formákban. A mesterséges intelligencia most még egyet csavar a szokásokon, és jelentősen átalakíthatja a társkeresést. Milyen következményei lehetnek, ha lassan már egy telefonálás vagy videochat után sem lehetünk biztosak abban, hogy ki ül a képernyő másik oldalán? Interjú Weiler Péterrel, a Dating Central Europe alapítójával.

Kutyával kevésbé magányos az Y generáció

A karácsony közeledtével sokakban felerősödik a magány érzése. Az Y generáció (azaz a 25-35 éves korosztály) szingli tagjai számára azonban általában kevésbé okoz gondot az egyedüllét, és pozitívabban tekintenek az életükre is, ha a mindennapjaikat egy kutyával osztják meg – derült ki az ELTE TTK munkatársai által végzett felmérésből, mely a Cofidis Kutyaszemmel program támogatásával valósult meg. A hitelintézet egy másik kutatása szerint Magyarországon tízből hét kutyás ünnepli valamilyen módon kedvencével a karácsonyt: a legtöbben az ünnepi ételek megosztásával kedveskednek, ajándékot pedig 29 százalékuk ad a négylábúnak.

Kis karácsony, nagy evések: Ezért esszük túl magunkat az ünnepek alatt

„Ki lesz az angyal? Csak még egy falatot anyu kedvéért!” – hányszor hallottuk ezeket a mondatokat gyerekkorunkban és talán sokan ezt mondogatják a saját gyerekeiknek is. Nem is gondolnánk azonban, hogy mennyi terhet róhat ránk ez a néhány kedvesnek szánt mondat, amivel a szüleink, nagyszüleink evésre buzdítottak minket.

A téli depresszió egyik hatásos ellenszere lehet a társasozás

Az interaktív, digitális társasjáték asztal jó alternatíva a telefonozás és a céltalan netes szörfözés helyett a fiatal generáció számára, az idősebbek pedig új ismereteket szerezhetnek általa. Az adventi időszak remek alkalom arra, hogy a család felelevenítse a társasjáték nosztalgikus élményét modern formában.

„A bőség zavara generációkon keresztül elvezetett minket a szív problémájától az agy problémájáig”

Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.

1/20