Keresett szöveg: "y generáció"

A televíziózás jövőre. Mit jelent a digitalizáció a tévé életében?

Hogyan alakul át a televíziózás környezete? Mit jelent a tévé a 35 év alattiaknak? Hol áll ma Magyarországon a VOD? A YouTube előretör. Az előfizetésnél elsődleges cél a néző közvetlen kiszolgálása, a hirdetésnél pedig előbb a hirdető, aztán a néző. Hogy nem így lenne? Oké, kibeszéljük. Hogyan lépnek be a képbe a videómegosztók?

Közösségi hirdetési eszközök:

Mikor és milyen kampányban használható a Tinder, Snapchat, Whatsapp, Happn, Spotify, stb.

Érzelmes döntések:

jó élmény, jó vásárlás. Az értékesítés célpontjai hús-vér emberek, akiket nemcsak a hűvös racionalitás, hanem az érzelmeik is meghatároznak...

Az Etsy megcélozza a Z-generációt

Az amerikai cég 1,625 milliárd dollár értékben vásárolja fel a Depop nevű alkalmazást egy fiatalabb vásárlói réteg elérésének érdekében.

Milyen változásokat hozott a fogyasztóknál a járványhelyzet, és hogyan reagálhatnak erre a cégek?

Óvatosak lettünk, ha kiadásokról van szó, középpontba kerültek a digitális eszközök, sláger lett az online vásárlás, normalitássá vált a home office.

Az ifjú polihisztor

Fiatalok, ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat, avagy a versenypiacon melyikőtők lesz a nyerő?

Soha nem éltek úgy generációk egymás mellett, hogy az egyik egy teljesen más világot is magáénak tudhatott

A Z generáció motivációjáról, érdeklődési köréről, gondolkodásáról tartott előadást Tari Annamária pszichoterapeuta.

Krízisből erő – A diákokat összekovácsolta, a tanárokat nyitottabbá tette az újranyitás

Rendhagyó tanévzáró beszélgetés a „Krízisből erő – az újranyitás lélektana″ új epizódjában.

Üzen a múlt: kortalan klasszikusokkal és a legújabb technológiákkal demonstrálja a Telekom a digitalizáció erejét

A nemzet nagyjai iránti tiszteletadással, a digitális lehetőségek üzenetével fordul az emberek felé a Telekom.

1/15