Keresett szöveg: "webshop"

Csúcskategóriás hangzás, fejlett zajszűrés: megérkezett a HUAWEI FreeBuds Pro 4

Magyarországra is megérkezett a Huawei legújabb, prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatója, a HUAWEI FreeBuds Pro 4. A HUAWEI SOUND termékcsalád első tagjaként az eszköz a vezeték nélküli technológiát ötvözi a kimagasló hangzással és az elegáns dizájnnal. A fülhallgató részletgazdag hangélményt nyújt, miközben a technológiáknak – a csontvezető mikrofon, a három mikrofonos rendszer és az MI-alapú zajszűrés – köszönhetően akár a zenei fesztiválokhoz hasonló, 100 dB-es háttérzajt is képes kiszűrni. Elérhetővé vált a magyar piacon a HUAWEI FreeBuds SE 3 fülhallgató is, amely hosszú, akár 42 órás üzemidőt, könnyű, ergonomikus kialakítást, és IP54-es víz- és porállóságot kínál, így az eszköz védett a káros mennyiségű por behatolása ellen, és a fröccsenő víz sem árt neki, ami ideális választássá teszi a mindennapi használatra.

A GAMEWIZ lett 2024-ben Az Ország Boltja

Idén 14. alkalommal rendezte meg az Árukereső.hu Az Ország Boltja versenyt, hogy meglelje az ország legnépszerűbb webáruházait és idén először brandjeit a fogyasztók szavazatainak segítségével. Mindezt az online shopping legaktívabb időszakában, a karácsony előtti és utáni szezonban. Február 7-én a Millenáris adott otthont az ünnepélyes díjátadó gálának. Az eredményekből az is kiderült, hogy a 2024-ben szerzett vásárlói értékelések alapján mely boltok a legkiválóbbak.

Elindult a hazai vállalkozások digitalizációját segítő program

A Yettel Magyarország hivatalos szállítóként csatlakozott a Demján Sándor Program “Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” programhoz, amelynek célja, hogy a hazai mikro- és kisvállalkozások számára ingyenes, professzionális weboldalkészítési és digitalizációs megoldásokat biztosítson. A program lehetőséget kínál a vállalkozások számára, hogy pályázati úton, önerő nélkül, állami támogatással építsék ki online jelenlétüket és fejlesszék e-kereskedelmi tevékenységüket.

Mesterséges intelligencia a mobilokban: Itt a jövő, megérkeztek az okos asszisztenssel felvértezett telefonok!

Eljött a mobiltelefonok új korszaka: a mesterséges intelligencia (MI) beépítése gyökeresen megváltoztatja a készülékek használatát. A legújabb generációs készülékek, mint a Samsung Galaxy S25 sorozat tagjai egy látványosan okosabb, könnyebben kezelhető és mindenkinek a saját igényeire szabott mobil élmény előfutárai.

Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?

Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) számára, különösen annak fényében, hogy a videóalapú közösségi média platform 2024-ben bekerült a tíz legnépszerűbb marketingeszköz közé. Az esetleges betiltás súlyos következményekkel járhat, hiszen számos hazai kisvállalkozás mindent erre az egy lapra tett fel.

Minden eddigi csúcsot megdöntöttek tavaly az áruhitelek

Az áttörés elsősorban annak köszönhető, hogy ma már a webshopokban is gyorsan elérhetőek ezek a kölcsönök, az emberek pedig utaznak a 0%-os THM-es akciókra. Az ügyfelek számára egész biztosan kedvező lesz Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu szakértője szerint az, hogy újfajta költségmentes részletfizetést kínáló megoldások kerültek piacra – a szolgáltatók versenyén a fogyasztók nyerhetnek leginkább.

Több, mint a dupláját ajánlotta: 100 millió forintot fektetett az elektronikai cégbe Lakatos István

Míg a Cápa egymaga úszott versenyt az üzletért, Orbók Ilona és Bojinka Miklós közös befektetéssel léptek be a vegán élelmiszerek piacára.

Friss kutatás: Rajonganak a vásárlók a BNPL iránt

Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.

AI-láz a magyar kisvállalatoknál: marketing eszköz toplista

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.

„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.

1/94