Magyarországra is megérkezett a Huawei legújabb, prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatója, a HUAWEI FreeBuds Pro 4. A HUAWEI SOUND termékcsalád első tagjaként az eszköz a vezeték nélküli technológiát ötvözi a kimagasló hangzással és az elegáns dizájnnal. A fülhallgató részletgazdag hangélményt nyújt, miközben a technológiáknak – a csontvezető mikrofon, a három mikrofonos rendszer és az MI-alapú zajszűrés – köszönhetően akár a zenei fesztiválokhoz hasonló, 100 dB-es háttérzajt is képes kiszűrni. Elérhetővé vált a magyar piacon a HUAWEI FreeBuds SE 3 fülhallgató is, amely hosszú, akár 42 órás üzemidőt, könnyű, ergonomikus kialakítást, és IP54-es víz- és porállóságot kínál, így az eszköz védett a káros mennyiségű por behatolása ellen, és a fröccsenő víz sem árt neki, ami ideális választássá teszi a mindennapi használatra.
Idén 14. alkalommal rendezte meg az Árukereső.hu Az Ország Boltja versenyt, hogy meglelje az ország legnépszerűbb webáruházait és idén először brandjeit a fogyasztók szavazatainak segítségével. Mindezt az online shopping legaktívabb időszakában, a karácsony előtti és utáni szezonban. Február 7-én a Millenáris adott otthont az ünnepélyes díjátadó gálának. Az eredményekből az is kiderült, hogy a 2024-ben szerzett vásárlói értékelések alapján mely boltok a legkiválóbbak.
A Yettel Magyarország hivatalos szállítóként csatlakozott a Demján Sándor Program “Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” programhoz, amelynek célja, hogy a hazai mikro- és kisvállalkozások számára ingyenes, professzionális weboldalkészítési és digitalizációs megoldásokat biztosítson. A program lehetőséget kínál a vállalkozások számára, hogy pályázati úton, önerő nélkül, állami támogatással építsék ki online jelenlétüket és fejlesszék e-kereskedelmi tevékenységüket.
Eljött a mobiltelefonok új korszaka: a mesterséges intelligencia (MI) beépítése gyökeresen megváltoztatja a készülékek használatát. A legújabb generációs készülékek, mint a Samsung Galaxy S25 sorozat tagjai egy látványosan okosabb, könnyebben kezelhető és mindenkinek a saját igényeire szabott mobil élmény előfutárai.
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) számára, különösen annak fényében, hogy a videóalapú közösségi média platform 2024-ben bekerült a tíz legnépszerűbb marketingeszköz közé. Az esetleges betiltás súlyos következményekkel járhat, hiszen számos hazai kisvállalkozás mindent erre az egy lapra tett fel.
Az áttörés elsősorban annak köszönhető, hogy ma már a webshopokban is gyorsan elérhetőek ezek a kölcsönök, az emberek pedig utaznak a 0%-os THM-es akciókra. Az ügyfelek számára egész biztosan kedvező lesz Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu szakértője szerint az, hogy újfajta költségmentes részletfizetést kínáló megoldások kerültek piacra – a szolgáltatók versenyén a fogyasztók nyerhetnek leginkább.
Míg a Cápa egymaga úszott versenyt az üzletért, Orbók Ilona és Bojinka Miklós közös befektetéssel léptek be a vegán élelmiszerek piacára.
Szakértői becslések szerint az elmúlt 1 évben már több mint 20 ezer vásárló fizetett Buy Now Pay Later szolgáltatás segítségével, mintegy 1 milliárd forint összértékben. Magyarország piacvezető webshopjai közül már jónéhány elérhetővé tette a BNPL fizetési módot, a nyugat-európai internetes kereskedelemben pedig már a 20 százalékot is eléri a bevezetés aránya. Magyarország egyik vezető BNPL szolgálatója készített friss felmérést a részletfizetést használók vásárlási szokásairól.
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.