Keresett szöveg: "uj péter"

Uj Péter

Uj Péter

­­­­­­­­

Meghalt Féderer Ágnes

A bezárt Népszabadság egyik legtehetségesebb volt újságírója, empatikus riportere a halála előtt nem sokkal töltötte be az 58. életévét.

Elindult a 444.hu előfizetéses szolgáltatása

Nem minden tartalmat zárnak le és tesznek fizetőssé.

A huszadik Internet Hungary – történelmi áttekintés – az első 5 évről

2000-ben tartottuk az első Internet Hungary konferenciát, itt az ideje, hogy megnézzük, hova jutott el a magyar internetes gazdaság ennyi idő alatt.

Tragikus hirtelenséggel elhunyt Zappe Gábor

Az újságíró-szerkesztő 47 éves volt.

Hol van az üzlet a tudományban? - interjú Kardos Gáborral

Nem csak a gyorsan kattintható és osztható tartalmakra van olvasói és hirdetői igény, hanem egyre inkább keresik a mélyebb elemzéseket is.

Hol van az üzlet a tudományban? - interjú Kardos Gáborral

Nem csak a gyorsan kattintható és osztható tartalmakra van olvasói és hirdetői igény, hanem egyre inkább keresik a mélyebb elemzéseket a tudomány, technika és a gazdaság világából a fogyasztók. Az ilyen tartalmak üzleti értékesítése a napi hírek műfajához képest eltérő stratégiát kíván Kardos Gábor, a Qubit.hu-t kiadó Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója szerint. Az interjúnk Kardos Gáborral, a Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatójával a Qubit.hu tudományos, technológiai és modern gazdaságról szóló portál indulása kapcsán készült.

Kik a hazai médiapiac legbefolyásosabb személyiségei?

Harmadszor is Vidus Gabriella, az RTL vezérigazgatója végzett első helyen a Marketing&Média „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” rangsorában, amelyet idén 10. alkalommal készített el a kommunikációs szaklap.

Mitől működik a natív? – interjú Uj Péterrel

Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.

Szabó Z.: nem félünk a Facebooktól - interjú

Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.

1/2