A bezárt Népszabadság egyik legtehetségesebb volt újságírója, empatikus riportere a halála előtt nem sokkal töltötte be az 58. életévét.
Nem minden tartalmat zárnak le és tesznek fizetőssé.
2000-ben tartottuk az első Internet Hungary konferenciát, itt az ideje, hogy megnézzük, hova jutott el a magyar internetes gazdaság ennyi idő alatt.
Az újságíró-szerkesztő 47 éves volt.
Nem csak a gyorsan kattintható és osztható tartalmakra van olvasói és hirdetői igény, hanem egyre inkább keresik a mélyebb elemzéseket is.
Nem csak a gyorsan kattintható és osztható tartalmakra van olvasói és hirdetői igény, hanem egyre inkább keresik a mélyebb elemzéseket a tudomány, technika és a gazdaság világából a fogyasztók. Az ilyen tartalmak üzleti értékesítése a napi hírek műfajához képest eltérő stratégiát kíván Kardos Gábor, a Qubit.hu-t kiadó Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatója szerint. Az interjúnk Kardos Gáborral, a Magyar Jeti Zrt. vezérigazgatójával a Qubit.hu tudományos, technológiai és modern gazdaságról szóló portál indulása kapcsán készült.
Harmadszor is Vidus Gabriella, az RTL vezérigazgatója végzett első helyen a Marketing&Média „Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban” rangsorában, amelyet idén 10. alkalommal készített el a kommunikációs szaklap.
Az agyonvizualizálás erős trendnek indult néhány éve, de túltolták. Piszok drága előállítani a látványos dolgokat, és baromi gyorsan elévülnek – mondja Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője.
Az index tartalomfejlesztési vezetője szerint egy-két éven belül a nemzetközi híroldalak is megjelenhetnek nálunk. Szabó Zoltán szerint a hosszú távú sikert a hitelesség és a lokális tartalmak adhatják, a bevételeket pedig az, ha sikerült a Facebook és a Google fejlesztéseit ügyesen lekövetni.