Interjú Bányász Líviával, az Unilever európai szépségápolási kategóriájának médiavezetőjével.
Pogátsa Zoltán közgazdász a Digital Hungarynek arról nyilatkozott, milyen kihívásokkal küzd a magyar gazdaság, és hogy miért jelent drámai veszélyt a digitális újgazdaság azokra az országokra és vállalatokra, amelyek a platformok bérmunkásaivá válnak.
A globális platformok szabályozása nélkül nem várható, hogy a hazai média helyzete jelentősen változna.
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Egy trendszerű társadalmi kihívás jelentős figyelmet keltett az ALS-közösség iránt, és katalizátorként szolgált a hozzáférhető technológia kifejlesztéséhez. A mindennapi kihívók csendes bátorsága előtt tisztelegve a #HONORtheChallenger hashtag az elmúlt hetekben széleskörű figyelmet kapott a közösségi médiában, ünnepelve az akadályokkal dacoló ALS-kihívók szellemiségét, miközben az ALS közösség figyelmét is felkeltette.
Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Tavaly sorra pusztultak el a neuralinkes majmok, az Elon Musk cége körüli botrány pedig már 2022-ben az Egyesült Államok Mezőgazdasági Minisztériumáig ért. - írja a Qubit.
Az Európai Unió vizsgálatot indít, hogy kiderüljön, a TikTok megsértette-e a gyermekek védelmét és az átlátható hirdetési gyakorlatot célzó online tartalmi szabályokat – jelentette be hétfőn Thierry Breton, a belső piacért felelős uniós biztos. A Reuters szerint a kínai közösségimédia-platformot súlyos bírság fenyegeti.- írja a Qubit.
Valószínűleg nincs olyan közösségi média használó, aki az elmúlt időszakban ne találkozott volna a világ egyik legnagyobb webáruháza, a Temu hirdetéseivel. 3000 Ft egy pár sportcipőért? Számítógépes billentyűzet 4000 forintért? Látszólag verhetetlen ajánlatok. Köszönhetően a több tízmilliósra becsült termékkínálatnak és a rendkívül alacsony áraknak, az oldal tömegeket vonz, olyannyira, hogy a Temu a világ legtöbbször letöltött vásárlási appja lett. Vajon a Temu előretörése milyen hatással van a környezetre, a termékbiztonságra és jogszerűen működik-e a webáruház? Az ESET kiberbiztonsági szakértői mutatnak néhány elterjedt csalást, amellyel a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi oldalán találkozhatunk, illetve tanácsokat adnak arra vonatkozóan, hogyan védhetjük meg adatainkat a rendelés során.
A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Meta Platform-nak. A social media megkerülhetetlen óriásának hivatalos magyarországi kereskedelmi képviselőjével, az Aleph Hungary-vel kötött megállapodás új dimenziókat nyit meg a full service ügynökség számára. A Hello Agency social media szakértői a szerződés megkötésével elsőkézből kapnak információt az újdonságokról, nemzetközi tapasztalatokról és bevált módszerekről, hogy szakmailag mindig naprakész megoldásokat tudjanak szolgáltatni ügyfeleik számára.