Keresett szöveg: "tiktok"

Csermely Ákos: „A mai fiatalok 147 karakteren szocializálódnak”

A közösségi médiafelületek a teljes piacot átrendezték, és nem biztos, hogy ebben bárki nyertes rajtuk kívül. De mennyire erős a felhasználói kontroll napjainkban? Valóban mi irányítanánk? És hogyan hat mindez a fiatalokra? Csermely Ákos, a Digital Hungary ügyvezetője a régi idők tanújaként maga is részese volt az analógból indult átalakulásnak, így sok év tapasztalatát vethette össze a mostani helyzettel. Az IT Akták adásaiban Kánai Andrással, a Meraki Marketing kreatív igazgatójával beszélgetett.

Használjuk arra a közösségi médiát, amire való – építsünk közösséget!

Akkor működik jól a márkák közösségi média jelenléte, ha nem reklámként, hanem közösségként tekintenek rá. Nem a fizetett influencerek, hanem a fogyasztók valós élményei és visszajelzései miatt tud igazán jelentős hatást elérni egy márka – véli Joanelli Tamás, a BeSocial ügyvezető igazgatója.

Regényt még nem ír, de egy szakácskönyvet bármikor összedob helyettünk a generatív AI

A szövegírók helyettese vagy inkább személyi asszisztense a Chat GPT? Generálhat-e az AI idővel regényeket, vagy csak a szakácskönyvet írja meg Győzike felesége helyett? Bánki Attila, a Vermis Production ügyvezetője elismert disztópia-szerző, akivel nemcsak a marketing, az irodalom jövőjéről is beszélgettünk.

Milliókat osztanak szét az új közösségi platformon

Egy új közösségi platform forradalmasíthatja a vásárlási lehetőségeinket. A segítségével nem csak élménnyé válik a bevásárlás az online térben, de olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. A közösségi platformon ráadásul most milliókat osztanak szét a kezdéshez.

NMHH - A digitalizáció csak lassan érvényesül a könyvpiacon

A magyarok 42 százaléka olvas valamilyen gyakorisággal nyomtatott könyvet, ez az érték e-könyvek esetén 11 százalék, míg az e-hangoskönyveknél 7 százalék – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készült kutatásból. A közösségi média, azon belül is kiemelten a Facebook, az Instagram és a TikTok nagy szerepet játszik egy-egy alkotó vagy kötet népszerűsítésében.

Social megatrend, mobilfüggőség, gyorsítás – Z generációs médiahasználati trendek 2023 végén

Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.

Az inflációt vernék agyon az új közösségi platformon az influenszerek

Már 49 országban van jelen az új, egyre népszerűbb közösségi platform, mely sosem látott módon forradalmasítja vásárlási lehetőségeinket. A segítségével élménnyé válik a bevásárlás az online térben is, ráadásul olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. Ebbe a trendbe szállnak most be influenszerek, akik eddig csak a közösségi oldalaikon népszerűsítették a luxustermékeket, nem kis felháborodást okozva ezzel jó néhány követőjüknek. Az Allyos, a közösségi platformok új generációja, ahová ingyen regisztrálhatunk profilt - akárcsak a Facebookon vagy a TikTokon - és tetszőleges árakon vásárolhatunk.

A PR digitalizációja csak most kezdődik!

A marketing egyre szervesebb része a vállalati PR, aminek fontos szerepe van az értékteremtésben és a kockázatok kezelésében.

A rádió minden reachet megemel, a podcast pedig megkoronázza

A 2023-as Nielsen panelkutatás színes-szagos eredményeit mutatta be Karácsony László, az Atmedia stratégiai- és marketingigazgatója a Nagy Rádiós Napon. A különböző médiumok használatát felmérő kutatásból kiderül, hogy rádióval és podcasttel azok is megszólíthatók, akik keveset tévéznek, hazai médiamixszel ráadásul közel annyi embert érhetünk el, mint ha a globális platfromok valamelyikén hirdetnénk.

A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében

Év elején, amikor a mesterséges intelligencia (MI) széles körben elérhetővé vált a kis- és középvállalkozások számára, senki sem számított arra, hogy az új technológia ilyen gyorsan elterjed. Egy friss kutatás szerint mára minden harmadik kkv alkalmazza az MI-t marketingcélokra, ezzel az eszköz gyorsan bekerült a legnépszerűbb marketingeszközök közé.

3/57