A 2019-es indulás óta közel félezer lelkes, kezdő irodalmár jelentkezett a Starbucks Kávéköltők pályázatára, amelynek célja a nagymúltú magyar kávéházi kultúra és az irodalom viszonyának tovább erősítése. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett pályázatot a kávézólánc különleges kampánnyal támogatja, amely már többszázezer érdeklődőhöz jutott el. Az erőteljes online jelenlét mellett a kávézókban limitált kiadású újsággal, hirdetőtáblákkal, valamint versekkel ellátott pohármatricákkal hívja fel a figyelmet a költőpályázatra a márka.
Az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a tévét – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből . A magyarok tartalomfogyasztási szokásait vizsgáló kutatás arra is rámutat, hogy sokan osztják meg a figyelmüket: egyszerre több mozgóképes tartalmat néznek, vagy éppen a tévézés mellett párhuzamosan más társasági vagy önálló tevékenységet végeznek.
Itthon már majdnem minden ötödik foglalkoztatott számára a digitális gazdaság biztosít munkalehetőséget.
Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van. Az új logó időtlen, erős és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén. Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain, többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.
A GLAMI divatkereső európai webáruházak között készített felmérése szerint annak ellenére, hogy a 12-26 éves korosztály vált a divat világát leginkább meghatározó korcsoporttá, a vállalkozások csak 20%-a igazítja választékát a legfiatalabb generáció ízlésvilágához. Ugyanakkor azok a webáruházak válhatnak sikeressé, akik a rendelkezésükre álló technológiák segítségével képesek néhány másodperc alatt felkelteni, majd fenntartani a fogyasztók figyelmét.
Iglódi Brúnó azon Z – már majdnem alfa – generációs fiatalok egyike, akinek az életében kiemelt helyet foglal el a kultúra. Kisgyermekkora óta szomjazik a tudásra, rengeteget olvas, művelődik, ennek köszönhetően kamasz korára már egy komoly fordítási munkát tudhat maga mögött. Erről, a kultúra fontosságáról, valamint jövőbeni terveiről kérdeztem.
Az elmúlt hetekben felrobbant az internet Selena Gomez és Hailey Bieber miatt, ugyanis Hailey és jó barátnője, Kylie Jenner kifigurázták Selena szemöldökét több Instagram posztban is.
Véget ért a 2023-as Nickelodeon Kids’ Choice Awards szavazása! A nagyszabású, zöld trutyiban úszó show során nem csupán a legnagyobb világsztárokat díjazzák, de az egyes országok kedvenceit is kiemelik. A magyar tinik pedig döntötték: idén az egyik legfelkapottabb véleményvezér, WhisperTon győzedelmeskedett, aki elmondása szerint nagyon is tud azonosulni a díjátadó fura és egyedi hangvételével.
Látványos mutatványok, slime-okádó sárkány és egyéb szórakoztató jelenetek jellemezték idén is a Nickelodeon Kids’ Choice Awards gáláját. A fiatalabb korosztály kedvenc díjátadója újfent sztárparádét és hatalmas mennyiségű zöld trutyit szállított; de életműdíjat kapott a Transformers főhőse és a komikus legenda, Adam Sandler is. A show március 8-án 18:00-tól látható teljes egészében a Nickelodeon csatornáján, ahol a Kedvenc hazai sztár kategória győzteséről is lehull a lepel.
Budapest ismét bekerült a Scott Bradlee’s Postmodern Jukebox világturné programjába, 2023. október 17-én 19:30-kor a MVM Dome-ban adnak koncertet.