Keresett szöveg: "thinking"

Mi 2025 red flagje? Beszélgetés Vernyik Imrével.

2025 a kínai horoszkóp szerint a kígyó éve. A kígyó azon képessége, hogy leveti a bőrét, az átalakulást és a folyamatos növekedést szimbolizálja. Erre a képességre a marketing-, a média-, a kereskedelmi-, és a kommunikációs szakmának is nagy szüksége lesz az új évben, hiszen a változás felpörgött.

Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada

Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.

A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A márkaépítés nem merülhet ki egyetlen logó elhelyezésével a hirdetési felületeken, mert abból sosem lesz márkaérték és márkahűség. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 2. rész

Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja

Játékos módon tanít programozást gyerekeknek a 18 éves vállalkozó robotika csomagja, a Megoldások a holnapért kihívás tavalyi díjazottja a népszerű televíziós műsorban is bizonyított. A Samsung és az EdisonKids közös programja a technológia iránt érdeklődő diákoknak kínál lehetőséget arra, hogy elismert szakemberekkel együttműködve gondolkodó közösséget, alkotóműhelyt hozzanak létre, ahol közösen dolgozhatnak ki jövőformáló megoldásokat. A kezdeményezés eredményességét jól szemlélteti, hogy egy tavalyi dobogós ötletből idén vállalkozás születik. A 18 éves Szatmári Zalán 2023-ban második helyezést ért el csapatával a Learn-O-Bottal és a jövő mérnökeinek készült tematikus építőkészlettel, amelyhez idén támogatóra talált, Balogh Petya startupper, befektető és mentor személyében.

Egészség! Az értékét kell kommunikálni! Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.

Összefognak a civilek és nagyvállalati designer csapatok: újragondolják az adományozást

Szeptember 13-14-én egyedülálló két napos workshopot szervez a nonprofitokat segítő hub, az Appy, a UX Budapest szakmai közösség, valamint a szolgáltatás és digitális termék tervezéssel foglalkozó Humanize studio. Az első Social Design Jam-et a nyugati téri Skála Metro irodaházban tartják, ahol 6 üzleti designer csapat dolgozik vezető hazai civil szervezetekkel azért, hogy a service design és UX eszköztárával segítsen hatékonyabban és ezáltal nagyobb hatásfokkal elérni a szervezetek társadalmi misszióit. A szervezők augusztus 20-ig várják a workshopon résztvevők jelentkezését, akik pályázat útján jelentkezhetnek.

Chipses zacskók új élete – fenntartható ötlet nyert a Samsung és az EdisonKids versenyén

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók mérték össze projektjeiket a közösség, a fenntarthatóság és a jövő oktatása kategóriákban. A nyolc döntős csapat közül a NUT (Napkor’s Upcycler Team) csapat elképzelése, a chipses zacskók hőálló szatyorrá alakítása bizonyult a legjobbnak. Második helyezést ért el a modulárisan építhető oktatórobot, a dobogó harmadik fokára pedig a tücsökfarm tervezői léphettek. Az első három helyezett 6 millió forint összértékben választhat Samsung eszközöket, saját maguk, felkészítőtanáruk és iskolájuk számára.

Designtudatossággal az üzleti növekedésért - Megjelent a MOME friss közép-kelet-európai kutatása

Mennyire designérettek a közép-kelet-európai vállalkozások, azaz milyen mértékben alkalmazzák a design eszközeit növekedésük, üzleti teljesítményük javítása érdekében? A kérdés megválaszolására a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) Innovációs Központja (IK) 2023-ban már másodjára indított kutatást, melyben a magyarok mellett szlovák és lengyel vállalatvezetőket kérdezett meg arról, hogyan használják a designt működésük különböző területein, legyen szó új termék vagy szolgáltatás tervezéséről, ügyfélszerzésről vagy stratégiaalkotásról. A jelentés a mai naptól ingyenesen érhető el angol nyelvű kiadvány formájában az egyetem honlapján.

„Ne az ötletbe legyél szerelmes, hanem a problémába!”

Döntőben a legjobb 8 csapat a Megoldások a holnapért kihíváson.

Csavarni egyet az eredetiségi skálán – a fiatalok kezében a jövő a Megoldások a holnapért kihíváson

A Megoldások a holnapért program célja a legjobb jövőformáló ötletek megtalálása mellett a diákok készségfejlesztése, ezért idén minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektetnek a képzésre a szervezők. Az 50 legjobb csapat egy online tanulási és közösségi platformon keresztül sajátíthatja el a jövőtervezés és design thinking alapjait. A szakértői videók, kérdezz-felelek alkalmak és a kitöltendő feladatok elengedhetetlen tudással vértezik fel a diákokat, és egyben irányt mutatnak, hogy a legjobb 8 csapat közé kerülhessenek a Samsung és az EdisonKids közös kihívásán.

1/8