Keresett szöveg: "tartalommarketing"

Hogyan építsük fel a személyes márkánkat?

A személyes brand építéséhez fontos az általunk képviselt értékeket tudatosan is kommunikálni.

Tudományos “stand-uppal” bővül a HG Média Csoport

Jelentős részesedést szerzett az elmúlt években népszerűvé vált, Mérő Lászlótól Kemény Dénesen keresztül Bojár Gáborig tucatnyi neves szakemberrel online és helyszíni előadásokat szervező TSU Rendezvényszervező Kft-ben a HG Média Csoport.

A jövő turizmusa nem unalmas adatokkal operál

A jövő turizmusa értő, figyelmes és felelős, olyan, ami nem csak a látogató-, vagy vendégéjszaka-számokkal, és a GDP-hez adott százalékos értékkel igazolja létét a gazdaságban - véli Bódis Gábor. A turisztikai szakértő szerint az újturizmus képes más digitális forrásokból származó mintákat is beágyazni a fenntartható versenyképesség céljait megalapozva.

Keresik az év webshopját

A legkisebb webáruházak is azonos eséllyel indulhatnak.

Kit szolgáljon a PR? A fogyasztót, a megrendelőt, vagy a médiát? Összefoglaló és videó

A koronavírus járvány felértékelte a pr szerepét. A média átalakulása a pr-t is alaposan érintette, és ma már messze nem a sajtóközlemények kiküldése a fő feladata. A hazai pr-piac vezető szakértői gyakorlati tapasztalataikról beszéltek a Reboot Hungary webináriumon.

Globális tartalommarketing új szintre emelve

A WhitePress csatlakozik az RTB House-hoz!

Hogyan vészelheti át céged a nehéz időket? Üzleti kommunikációs tippek - vendégszerzőnk írása

Ha egy cég úgy érzi, bajba került, hajlamos lehet elnémulni, de ezzel mindig csak tetézi a problémáit.

„El kell hinnünk magunkról, hogy magyarként is tudunk nemzetközileg vállalkozást indítani”

Kovács Péterrel beszélgettünk az április 21-23 között megrendezésre kerülő esemény apropóján.

Princzkel Alexandra a memoQ Fordítástechnológiai Zrt. marketingcsapatának élén

A tavaly novemberben kinevezett szakember felel a vállalat teljes körű marketingtevékenységéért, valamint a marketingstratégia átalakításáért és megvalósításáért.

A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.

3/28