A személyes brand építéséhez fontos az általunk képviselt értékeket tudatosan is kommunikálni.
Jelentős részesedést szerzett az elmúlt években népszerűvé vált, Mérő Lászlótól Kemény Dénesen keresztül Bojár Gáborig tucatnyi neves szakemberrel online és helyszíni előadásokat szervező TSU Rendezvényszervező Kft-ben a HG Média Csoport.
A jövő turizmusa értő, figyelmes és felelős, olyan, ami nem csak a látogató-, vagy vendégéjszaka-számokkal, és a GDP-hez adott százalékos értékkel igazolja létét a gazdaságban - véli Bódis Gábor. A turisztikai szakértő szerint az újturizmus képes más digitális forrásokból származó mintákat is beágyazni a fenntartható versenyképesség céljait megalapozva.
A legkisebb webáruházak is azonos eséllyel indulhatnak.
A koronavírus járvány felértékelte a pr szerepét. A média átalakulása a pr-t is alaposan érintette, és ma már messze nem a sajtóközlemények kiküldése a fő feladata. A hazai pr-piac vezető szakértői gyakorlati tapasztalataikról beszéltek a Reboot Hungary webináriumon.
A WhitePress csatlakozik az RTB House-hoz!
Ha egy cég úgy érzi, bajba került, hajlamos lehet elnémulni, de ezzel mindig csak tetézi a problémáit.
Kovács Péterrel beszélgettünk az április 21-23 között megrendezésre kerülő esemény apropóján.
A tavaly novemberben kinevezett szakember felel a vállalat teljes körű marketingtevékenységéért, valamint a marketingstratégia átalakításáért és megvalósításáért.
A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.