Keresett szöveg: "tartalommarketing"

„El kell hinnünk magunkról, hogy magyarként is tudunk nemzetközileg vállalkozást indítani”

Kovács Péterrel beszélgettünk az április 21-23 között megrendezésre kerülő esemény apropóján.

Princzkel Alexandra a memoQ Fordítástechnológiai Zrt. marketingcsapatának élén

A tavaly novemberben kinevezett szakember felel a vállalat teljes körű marketingtevékenységéért, valamint a marketingstratégia átalakításáért és megvalósításáért.

A kreativitás fontos, de nem mindegy hol és mikor alkalmazzuk - interjú Pőcze Balázs MITO-alapítóval

A márkák reakcióiról, a kommunikáció új megközelítéseiről és szintjeiről és persze egy lehetséges jövőről.

Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?

Az év végi csúcsra készülnek a webáruházak

GLAMI: A divatágazatban működő webáruházak 87%-a közösségi média jelenlét fokozásával készül az év végi csúcsra

Közösségi média kommunikációs hibák – Tippek és trükkök, hogy csináld jobban!

Beindult a tartalomgyár és már örültök - van is miért! De biztos vannak hibák, amiket elkövettek és megoldást is kerestek. Princzkel Alexandra cikke.

A hazai médiapiac túlélési lehetőségei: nem belesimulni jöttem. Értünk provokállak!

A minőségi médiatartalom, de hosszú távon a teljes tartalompiac is (vég-)veszélyben van, új idők jönnek - vagy talán már itt is vannak - amikhez a hazai médiapiacnak is alkalmazkodnia kell. Csermely Ákos előszava az október 15-i Reboot Hungaryhoz.

Így változtatta meg a COVID19 az online tartalom fogyasztásunkat

A koronavírus-járvány megjelenése gazdasági válságot és a marketing –, valamint a reklám költségek visszaesését és elmaradását eredményezte.

Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

A megírt és közzétett tartalom csak az első lépés az eredményes tartalommarketinghez. Van még néhány feladatod, hogy a tartalmad jól teljesítsen a Google keresőjében. Evenich András, a kulcsszo.hu SEO-szakértőjének cikke.

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.

2/26