Keresett szöveg: "tartalommarketing"

Hatékony B2B marketingtaktikák régiónk szakemberei szerint

Milyen a B2B marketing helyzete és milyen trendek alakítják azt a következő időszakban? A ContentPlus nemzetközi ügynökségi hálózatának, a BBN-nek cseh és román tagjaival a három ország vezető marketingeseinek tették fel ezt a kérdést.

Egészség! Az értékét kell kommunikálni! Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.

Blogolás 2023-ban: van bármi értelme?

Az elmúlt években a tartalommarketing és a digitális média világában óriási változások történtek. Az információs társadalom robbanásszerűen fejlődött, és a közösségi média platformok - mint az Instagram, a TikTok és a YouTube - hatalmas népszerűségre tettek szert. Ebben a digitális légkörben felmerül a kérdés: van-e még helye a blogolásnak 2023-ban?

Érthetetlen a Google miért maradt le a Mesterséges Intelligenciában - De majd most!

A Google egy teljesen új, mesterséges intelligencia által működtetett keresőmotort fejleszt, amelyet Magi projektnek neveznek, hogy személyre szabottabb élményt nyújtson a felhasználóknak.

Hamarosan mindent borít a Google? Jön az MI-alapú keresőjük

A Google egy teljesen új, mesterséges intelligencia által működtetett keresőmotort fejleszt, amelyet Magi projektnek neveznek, hogy személyre szabottabb élményt nyújtson a felhasználóknak. A felhasználói igények előrejelzésével ez a technológia beszélgetésalapú keresési élményt hoz létre, relevánsabbá és vonzóbbá téve a keresési eredményeket. Ez a radikális változás megköveteli, hogy a vállalkozások az új keresőmotor AI-alapú megközelítéséhez igazítsák SEO-stratégiájukat.

10+1 trend a közösségi médiában 2023-ban

A közösségi média túl dinamikus és kompetitív tér ahhoz, hogy ami tavalyelőtt jól működött, az idén is garantáltan hozza ugyanazokat az eredményeket: muszáj lépést tartani a legújabb áramlatokkal és tisztában lenni a fejlesztésekkel, különben lemaradunk. Emiatt fontos beszélnünk a különböző trendekről, amiket érdemes követni, ha magas eléréseket és jól teljesítő hirdetéseket, vagyis megtérülő befektetéseket szeretnénk.

Márkaépítés trendek 2023-ban

A márkaépítési irányvonalak a médiafogyasztási szokásokkal együtt szinte folyamatosan változnak. Ezekhez a vállalatoknak is alkalmazkodniuk kell, ha szeretnék lekörözni a versenytársaikat. Ma a legnépszerűbb tartalomtípus a rövid formátumú videó, azonban a podcastek és a blog cikkek ugyanúgy ott vannak a hatékony marketing eszközök listáján. Dallos Zoltán, kommunikáció és márkaépítés szakértő, a DLX MEDIA marketing ügynökség alapítója tanácsokat ad, hogyan népszerűsíthetjük szolgáltatásunkat, termékünket.

Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

A 2022-es ugyanúgy posztkovidos év, mint a 2021-es. A sok mindent megváltoztató 2020-as esztendő után akár azt is mondhatnánk, hogy nincs új a nap alatt, nem annyira változtak meg a trendek az elmúlt évhez képest. Ezt azonban csak egy nem elég rátermett marketinges fogadná el magyarázatként. Az igazság az, hogy igenis vannak olyan kisebb változások, amik miatt kifejezetten érdemes a már bevált eszközeinket újraértelmezni.

Így készítsd fel a webshopod a Black Fridayre

Az év legforgalmasabb időszaka a Black Fridayhez és a karácsonyi vásárláshoz köthető, ezért nem mindegy, hogyan szolgáljuk ki a már meglévő és a potenciális vásárlóinkat.

Mik lesznek 2023 marketing trendjei?

A komplex marketing stratégia a siker egyik kulcsa.

1/28