Keresett szöveg: "tévé"

A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

Az okos vállalatok nem csupán jól kezelik a válságot, de békeidőban a háborúra készülnek.

Hogyan válaszunk keresőmarketing ügynökséget? - Elindult a kutatás!

A DIMSZ a hazai vállalkozások döntéshozóinak véleményére kíváncsi digitális ügynökségválasztással kapcsolatban. Íme az online kérdőív!

Mutatjuk az Apple eredeti logóját!

És közben azért elmeséljük azt is, hogyan pofátlankodta be a céget Steve Jobs az ipar világába egy „sajtpapírral”. Folytatásos sorozatunk második része, jó olvasást!

Mikor kell hajtani, megállni vagy feladni?

Előfordul, hogy olyan célokért dolgozunk, melyek nincsenek pacsiban a hosszú távú terveinkkel.

Az összeomlásnak így vagy úgy, de meg kell jelennie – interjú Sárvári Györggyel

A pszichológus-coach részletesen beszél saját módszereiről, az intuitív működésről, s néhány kemény helyzetbe is beavatott minket.

Apple sztori: 72 milliárdot érne az 500 dollárja

Bemutatjuk, hogyan jött létre a világ talán legikonikusabb cége, az Apple.

Korlátozza a művészeket az Instagram és a Facebook - a TikTok az organikus elérés sztárja

A megszokott közösségi média felületeket egyre több fiatal hagyja ott, ma már a TikTokon lehet a leginkább elérni őket.

Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Átalakuló ügynökségi piac, fogyasztói elvárások, beauty és trash videók - kérdéseinkre Hegyi Nóra, a Kolibri Pictures tulajdonosa válaszolt.

Bezárhatjuk a netet: visszatér a Commodore 64

Decemberben érkezik, tökéletes karácsonyi ajándéknak tűnik. Hatvannégy játék lesz rá telepítve.

Az ABB kibocsátásmentes, elektromos meghajtású tehergépkocsit mutatott be

Az innovatív áruszállító jármű, amely a fenntartható mobilitási megoldások élvonalába tartozó ABB-technológiát alkalmazza, évente 400 tonnával járul hozzá a CO2-kibocsátás csökkentéséhez.

1/279