Keresett szöveg: "tévé"

Gettings Steve

Gettings Steve

Steve Gettings az Ofcom Nemzetközi Ügyekért felelős igazgatója, továbbá a Stratégiai, Nemzetközi és Technológiai csoport ügyvezető igazgatója. 8 éve dolgozik az Ofcom-nál, korábban különböző …

Új Country Manager a TERRITORY Influence-nél

A TERRITORY Influence, Európa vezető influencer marketing vállalata Takacs Ákost nevezte ki a közép- és kelet-európai (CEE) régióért felelős Country Manager pozícióra.

Munkahelyeink.hu: az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra

A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.

Forrong a kriptovilág – Magyarországon is ugrásszerűen nőttek a Bitcoinnal és más kriptovalutákkal kapcsolatos csalások!

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Bitcoin története, ugyanis a napokban volt a felezés, és csökkent a bányászok számára a hálózatból kinyerhető kriptovaluták mennyisége. Ennek kapcsán látványosan megszaporodtak a magyar ügyfelekkel szembeni csalások és visszaélések is. A Bitcoin piaca ezzel együtt hatalmas léptekkel fejlődik. Immár két ország is hivatalos fizetőeszközzé tette a digitális valutát, de az is valószínűnek látszik, hogy két éven belül a Bitcoin ETF-ekbe áramló pénzek mennyisége megelőzi a fizikai arany ETF-ek hasonló mutatóit.

Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.

A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY

Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.

Velük kezdődik az új időszámítás! Ők az X-Faktor mentorai

Tóth Andi, Gáspár Laci, Majka és Valkusz Milán ülnek 2024-ben a mentorszékbe.

Beérett a TV2 Csoport stratégiája

Április 23-án a siófoki Digital-Media Hungary konferencián ismertette a cégcsoport piaci helyzetét, az ahhoz vezető utat és az előttünk álló őszi szezon tévéműsorait a TV2 Csoport programigazgatója. Fischer Gábor a már korábban nyilvánosságra hozott produkciók mellett bejelentette, hogy érkezik a TV2-re az 1% Club, ami egy interaktív országteszt, valamint visszatérnek a TV2-re Gáspárék, egy ízig-vérig ″győzis″ realityben.

Mindent vagy semmit – cookie-kezelési stratégiák a magyar lakosság körében

2024. február 17-től minden digitális szolgáltatónak (például piactér, közösségi oldal, tartalommegosztó platform, alkalmazás-áruház, utazási és szállásplatform) az új digitális szolgáltatásokról szóló rendelet szerint kell kezelnie a felhasználók adatait. A rendelet nagyobb kontrollt ad a felhasználók kezébe, kérdés, hogy élnek-e ezzel a lehetőséggel. A Reacty Digital áprilisi kutatása a lakosság online adatkezelési tudatosságát és az ún. DSA rendelet ismertségét vizsgálta.

Így tegyük biztonságossá a gyerekek online játékait

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár ezer forintot fizetnek ki azért, hogy valamelyik internetes felületen játszanak, vannak azonban olyanok is, akik több millió forintot sem sajnálnak erre a célra. Az online játékokba könnyen belefeledkezhetünk, és talán a gyerekek még inkább így vannak ezzel. Egyes kiegészítők, küldetések azonban plusz pénzbe kerülnek, így a kártyaadatok megadására is szükség van. Ám a gyermekek nem mindig tudják, hogyan is működik az online fizetés, így akár kisebb vagyonokat is elkölthetnek a szülő kártyájával. Az Erste honlapján, közösségi oldalain, George Appban és George Weben, valamint ügyfeleinek küldött külön körlevélben hívja fel a figyelmet a kártyaadatok védelmére.

1/689