Keresett szöveg: "spotify"

Az alternatív, natív hirdetések új médiája, a tömegalkalmazások:

Waze, Spotify, Uber. Tudnak új, önálló kategóriává válni?

Instant Article, Instant Retailer and Publisher:

Hogyan befolyásolja a médiacégeket és a kereskedőket az aggregátorok jelenléte? Mit ad hozzá az Instant Article, az Apple News és társai a médium bevételeihez?

Közösségi hirdetési eszközök:

Mikor és milyen kampányban használható a Tinder, Snapchat, Whatsapp, Happn, Spotify, stb.

Pareto 80/20-as elve a lojalitásban

A Pareto-elv, más néven a 80–20 szabály kimondja, hogy számos jelenség esetén a következmények 80%-a az okok mindössze 20%-ára vezethető vissza. Az előadás rámutat, mennyiben igaz ez az online forgalomra, illetve hogy hol lehet vagy éppen nem lehet alkalmazni. A látogatók melyik 20%-ára kell fókuszálni a stabil növekedés érdekében?

Lehet online támogatással klasszikus offline értékest növelni?

Az e-commerce és kreatív growth hacking technikák térnyerésével egyre többet vásárolunk online. De működhet a folyamat visszafelé? Miként tud egy stabil klasszikus bolti rendszer online aktivitással bevételt növelni? Iparági statisztikák és példák és esettanulmányok segítségével kapunk betekintést miként tudnak FMCG-től a luxusmárkákig online aktivitással a boltba beterelni az érdeklődőket, majd az értékesítés támogatni.

Tinderezem a lakásom.

Avagy a Tinder felhasználói élménye más iparágakban.

Személyre szabott tömegkommunikáció.

Hogyan tud a márka digitális csatornáin egyedi élményt biztosítani? Ha a tartalom a király, akkor a személyes élmény a királynő. Mára nem elég megfelelő tartalmat készíteni. Al-célcsoportokat kell létrehozni, adatszűrési módszerekkel elemezni viselkedésüket. Majd úgy kell alakítani termékünk vagy szolgáltatásunk üzenetét, ahogyan az fogyasztónk egyedi ízlésének legszimpatikusabb.

Beleszeretni egy problémába - interjú Rusz Dorottya pszichológussal

Végre a gyakorlatban is kamatoztathatja a viselkedéskutatás területén szerzett tapasztalatait egy szolgáltatástervező cégben.

Értékes a hirdetőknek a podcast hallgatók figyelme

Az online médiavállalatok gyorsan és hatékonyan ismerték fel a podcastok iránti igény növekedését, és ezzel egy új piacon tudtak megjelenni.

Gyorsan lemerül az iPhone-od? Ez lehet az oka!

Sorra derülnek ki az Apple új mobil operációs rendszerének gyengeségei. Legutóbb például a Spotifynak is meggyűlt vele a baja, de úgy is fogalmazhatnánk, hogy az iOS-nek a Spotifyjal.

1/13