A Service Design Day (SDD) konferencián mutatták be az NRC és az SDD kutatásának eredményét.
A fenntarthatóság szempontjából támogatja a (nagy)vállalatok versenyképességét a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) ’Business of Saving the World - Designing for imapct’ mesterkurzusa, melyet november 28 – december 2. között rendeznek meg. A MOME OPEN angol nyelvű tanfolyama olyan stratégiákat mutat be, ahol a fenntarthatósági törekvések üzleti hajtóerőkké transzformálhatók
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
Hazánk első kerékpár márkája, a Csepel új arculatot és website-ot kapott. Ez nem csak design váltást jelent, hanem az értékesítési stratégia átalakulását is. A megújulás a termékekre, a márkaboltokra és az értékesítési hálózat partnereire is hatással lesz a következő hónapokban és években. A márkafrissítést service design munka és több kutatás előzte meg. Az újítások legfőbb célja, hogy a cég illeszkedjen a jelenkor vásárlói igényeihez.
Várja a jelentkezéseket az a legnagyobb hazai design fesztivál.
Kószó Kamill, a Meet business design ügynökség egyik alapító-vezetője számos márkával foglalkozott már.
Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
Európa-szerte és a tengerentúlon is egyre kevesebb korlátozással üzemelnek újra a múzeumok. A pandémia alatt szerzett tapasztalatok azonban sok olyan változást hoztak, amelyek hosszú távon alakítják át az intézmények stratégiáját. A Múzeumok Nemzetközi Tanácsának (ICOM) kutatása szerint a kiállítóhelyek 77%-a tervezte digitális stratégiájának megújítását egy évvel a pandémia megjelenése után. A fókuszba tehát a digitális bővülés és az egyre inkább személyre szabott látogatói élmény kerül. A változásokkal a magyarországi intézményeknek is érdemes lépést tartani.
Új kategóriákkal, módosított szempontokkal közlik a kommunikációs szakma toplistáit: első helyen végzett a Mito (reklámügynökségek), a Magyar Telekom (Brand), az Uniomedia Communications (PR), a Lounge Group (event) és a Brand Bar (design). A Média Különdíjat a Central Médiacsoport kapta.
A tanulmány a design szemléletmód adaptációs lehetőségeit vizsgálja az üzletvitelben.