Keresett szöveg: "service design"

Csepel kerékpár márkafrissítés: régi értékek új formában

Hazánk első kerékpár márkája, a Csepel új arculatot és website-ot kapott. Ez nem csak design váltást jelent, hanem az értékesítési stratégia átalakulását is. A megújulás a termékekre, a márkaboltokra és az értékesítési hálózat partnereire is hatással lesz a következő hónapokban és években. A márkafrissítést service design munka és több kutatás előzte meg. Az újítások legfőbb célja, hogy a cég illeszkedjen a jelenkor vásárlói igényeihez.

Új kurátorral mutatkozik be a Budapest Design Week

Várja a jelentkezéseket az a legnagyobb hazai design fesztivál.

Ha jól határozzuk meg a márkánkat, akkor a szektorból is kiléphetünk

Kószó Kamill, a Meet business design ügynökség egyik alapító-vezetője számos márkával foglalkozott már.

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.

Digitális stratégiába és service designba fektetnek a múzeumok a pandémia után

Európa-szerte és a tengerentúlon is egyre kevesebb korlátozással üzemelnek újra a múzeumok. A pandémia alatt szerzett tapasztalatok azonban sok olyan változást hoztak, amelyek hosszú távon alakítják át az intézmények stratégiáját. A Múzeumok Nemzetközi Tanácsának (ICOM) kutatása szerint a kiállítóhelyek 77%-a tervezte digitális stratégiájának megújítását egy évvel a pandémia megjelenése után. A fókuszba tehát a digitális bővülés és az egyre inkább személyre szabott látogatói élmény kerül. A változásokkal a magyarországi intézményeknek is érdemes lépést tartani.

Itt a Kreatív első Apex-listája

Új kategóriákkal, módosított szempontokkal közlik a kommunikációs szakma toplistáit: első helyen végzett a Mito (reklámügynökségek), a Magyar Telekom (Brand), az Uniomedia Communications (PR), a Lounge Group (event) és a Brand Bar (design). A Média Különdíjat a Central Médiacsoport kapta.

A problémákat megoldó kapitalizmus. A design szemléletmód adaptációs lehetőségei az üzletvitelben

A tanulmány a design szemléletmód adaptációs lehetőségeit vizsgálja az üzletvitelben.

Megjelent az első magyarországi PR Trendriport

A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.

A fogyasztók öntudatra ébredése! Az Internet Hungary ismertetője, és programelőzetese.

i az, akinek nem létszükséglete, hogy saját virtuális bázissal rendelkezzen? Kinek marad érték az a fogyasztó, akinek nincs virtuális tere?

A jövő turizmusa nem unalmas adatokkal operál

A jövő turizmusa értő, figyelmes és felelős, olyan, ami nem csak a látogató-, vagy vendégéjszaka-számokkal, és a GDP-hez adott százalékos értékkel igazolja létét a gazdaságban - véli Bódis Gábor. A turisztikai szakértő szerint az újturizmus képes más digitális forrásokból származó mintákat is beágyazni a fenntartható versenyképesség céljait megalapozva.

1/8