Keresett szöveg: "service design"

Beyond Partners: az ötlet szükséges, de a valódi innovációhoz még kevés

Havasi Zoltánnal, a Beyond Partners társalapítójával, Director of Excellence-ével beszélgettünk a hazai vállalatok nehézségeiről.

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.

Így kerülhető el, hogy a meeting a munka halála legyen

A Digitális Akadémián a service design nem csak elméletben, hanem gyakorlati példával is el lett magyarázva. Eckert István demonstrálta, hogyan kell úgy csinálni a mítinget, hogy jó legyen.

A fogyasztók mindent azonnal akarnak és még jól is akarják érezni magukat - meg tudsz nekik felelni?

Service Design, élményzaj, Digitális Akadémia.

Mi a service design? – megoldás a problémádra!

Az első alakalommal megrendezett Digitális Akadémián több szakértő is perspektívába helyezte a service designt és társait, mint a UX és CX.

Hol és mikor kell bevetni a service designt?

A Digitális Akadémián a legprofibbak mutatták be, hogyan is találkoztak a cégen belül a service designnal s hogyan dolgoztak a módszertannak.

Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Az első Digitális Akadémia a service designról szólt. Vagyis sokkal inkább az ügyfélről.

„Gyertek be, elkezdjük!” – útjára indult a Digitális Akadémia

Csermely Ákos előadásával vette kezdetét „ajándék konferenciája”, ami a 7. kommunikációs forradalom, a service design köré épül.

A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

Kolozsi Istvánt kérdeztük arról az összegányolt felületekről, az érzékenységről és napjaink dizájneréről.

A Service Designt az állampolgárok szolgálatába is állíthatjuk

Ezúttal a milánói Paco olvasatát mutatjuk be a Service Designról.

1/5