Keresett szöveg: "sólyom balázs"

Sólyom Balázs

Sólyom Balázs

Sólyom Balázs pályafutása 2009-ben kezdődött az Invitelnél, ahol előbb gyakornokként, majd 2010-től online marketing tanácsadóként tevékenykedett. 2013-ban kérték fel az online terület vezetésére …

Hogyan működik az adatvezérelt PR?

Miért fontos alaposan csoportokra bontani egy célközönséget? Mi legyen a mérőszám, ha egy cikk olvasottságát szeretnénk megtudni? Hogyan értessük meg az üzenetünket egy ekkora versengés közepette, és miért szabjuk alaposan személyre a mondanivalónkat? Sólyom Balázs, a Trendency alapítója mesélt nekünk az adatvezéreltség értékéről a 28. Digital-Media Hungary konferencián.

A klasszikus online hirdetési piac újabb csapása?

Sokan a mai napig nem találtak fogást a globálisok okozta elszívó hatásra, és máris itt az újabb megoldandó feladat. Az AI adta lehetőségek sokkal komolyabb hatást hozhatnak, nem csak a sokak által taglalt munkahelyekre, hanem bizony a felhasználói szokásokra. Ez pedig újabb, és talán még komolyabb kihívás elé állíthatja a digitális világ szereplőit.

Bulvárral klikkelést lehet gyűjteni, jól tematizált hírekkel olvasótábort. Interjú Sólyom Balázzsal

A Trendency Digital adat üzletág vezetője szerint algoritmusuk segítségével a hírportálok egyedi módon tudják elemezni az olvasói igényeket.

A mesterséges intelligencia és az adattechnológia jelenti a médiaipar a jövőjét

A robotok pedig egyelőre nem veszélyeztetik az újságírók munkáját.

Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.

Hogyan foghatod meg az offline adatokat az online számára?

2021.10.13-i Internet Hungary Data szekcióban tartott előadásom kivonata – a prezentációm csak képeket és címsorokat tartalmazott.

Az Online mostohagyerek - Sólyom Balázs vendégszerzőnk cikke

Sokan úgy gondolják, hogy online minden mérhető, vagy hogy online minden és mindenki targetálható.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?

1/5