Sólyom Balázs pályafutása 2009-ben kezdődött az Invitelnél, ahol előbb gyakornokként, majd 2010-től online marketing tanácsadóként tevékenykedett. 2013-ban kérték fel az online terület vezetésére …
Miért fontos alaposan csoportokra bontani egy célközönséget? Mi legyen a mérőszám, ha egy cikk olvasottságát szeretnénk megtudni? Hogyan értessük meg az üzenetünket egy ekkora versengés közepette, és miért szabjuk alaposan személyre a mondanivalónkat? Sólyom Balázs, a Trendency alapítója mesélt nekünk az adatvezéreltség értékéről a 28. Digital-Media Hungary konferencián.
Sokan a mai napig nem találtak fogást a globálisok okozta elszívó hatásra, és máris itt az újabb megoldandó feladat. Az AI adta lehetőségek sokkal komolyabb hatást hozhatnak, nem csak a sokak által taglalt munkahelyekre, hanem bizony a felhasználói szokásokra. Ez pedig újabb, és talán még komolyabb kihívás elé állíthatja a digitális világ szereplőit.
A Trendency Digital adat üzletág vezetője szerint algoritmusuk segítségével a hírportálok egyedi módon tudják elemezni az olvasói igényeket.
A robotok pedig egyelőre nem veszélyeztetik az újságírók munkáját.
Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.
2021.10.13-i Internet Hungary Data szekcióban tartott előadásom kivonata – a prezentációm csak képeket és címsorokat tartalmazott.
Sokan úgy gondolják, hogy online minden mérhető, vagy hogy online minden és mindenki targetálható.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?