Keresett szöveg: "reklámpiac"

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.

A globális nagyvállalatok is újra felfedezik a saját platformjaik mellé a hagyományos médiát

Somlói Zsolttal, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetőjével a hazai reklámpiac várható trendjei mellett arról is beszélgettünk, hogy a Google miért hisz a nyomtatott újsághirdetésekben, és hogy miért kellene a performancia kampányok mellett vagy helyett nagyobb teret engedni a márkakommunikációnak.

Globálisan 4,6 százalékkal bővülhet jövőre a reklámpiac

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az előző évi 719,8 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme akár a duplája is lehet a világátlagnak.

A PR digitalizációja csak most kezdődik!

A marketing egyre szervesebb része a vállalati PR, aminek fontos szerepe van az értékteremtésben és a kockázatok kezelésében.

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. Jelentősen elmarad a média árának növekedése a reklámozott termékek inflációjától

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A tévés hirdetéseknél várható jövőre, hogy sok év után reál mértékben is növekedni tudnak az árak. Hosszú évekbe telhet azonban, hogy a hirdetések ára elérje korábbi szintjét.

Régiós szolgáltatóközpontok jelentik a hazai reklámkommunikációs szektor kitörési pontját

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A nehéz helyzetben lévő hazai reklámpiacot az egyre nagyobb teret foglaló globálisok is tovább szűkíti. Csakis a nagyobb regionális szerepben látja a kitörési pontot a Magyar Reklámszövetség elnöke. Gulyás János az októberi Internet Hungary-n elhangzott előadásának összefoglalója.

Az ingyenes, reklámból fenntartott streaming állítja fejére a médiapiacot?

Már az okostelefongyártók is steraming tévéket indítanak – hogyan és kinek érheti meg ez Magyarországon? Grósz Judit, az Internet Hungary-n elhangzott előadásának összefoglalója

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kiadta az idei Médiapiaci Jelentését

A mai médiagazdaság minden egyes szereplője számára elengedhetetlen a folyamatos alkalmazkodás, ami a változatos online üzleti modellek előretörése, a globális platformok növekvő befolyása, valamint a fogyasztási szokások változása – különösen a fiatalabb korosztályok médiahasználatának átalakulása – miatt vált szükségessé.

Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

A szilánkosodó reklámpiacon a tévék tömegelérési szerepe továbbra is fontos. A növekvő költségeik reklámdíjakban elérhető elismeréséről értekeztek az Internet Hungary konferencián hazai médiapaci vállalatvezetők.

Nominális növekedés várható a televíziós reklámpiacon, tovább erősödik az utolsó negyedév hangsúlya

A fogyasztói kosárból való részesedés megtartása érdekében recesszió idején is fontos a hangsúlyos tévés reklámmegjelenés – olvasható ki Koros Edina, az Atmedia televízió értékesítés vezetőjének tévépiaci elemzéséből.

2/28