Keresett szöveg: "reklámügynökségek"

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?

A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.

Kiegészíti, vagy leváltja a hagyományos médiát a retail média előretörése?

Amazon nélkül is tör előre Magyarországon is a retail média. A lehetséges hatásokról, a hirdetők és a kereskedők lehetőségeiről és kihívásairól Kiss Ágotával, az ACG social média & content igazgatójával beszélgettünk.

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.

A minőségi hirdetés a márkáknak és a médiának is érték

Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.

A globális nagyvállalatok is újra felfedezik a saját platformjaik mellé a hagyományos médiát

Somlói Zsolttal, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetőjével a hazai reklámpiac várható trendjei mellett arról is beszélgettünk, hogy a Google miért hisz a nyomtatott újsághirdetésekben, és hogy miért kellene a performancia kampányok mellett vagy helyett nagyobb teret engedni a márkakommunikációnak.

Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

A szilánkosodó reklámpiacon a tévék tömegelérési szerepe továbbra is fontos. A növekvő költségeik reklámdíjakban elérhető elismeréséről értekeztek az Internet Hungary konferencián hazai médiapaci vállalatvezetők.

Igazolási hullám a Mediatornál

Valódi igazolási hullám zajlott HR-fronton a független, full-service ügynökség háza táján az elmúlt hónapokban. A 2022-es eredményei alapján az ország legnagyobb ügynökségének számító Mediatorhoz szinte minden területre érkeztek új kollégák.

A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.

A fizetési adatokkal a digitális hirdetések is pontosabbá tehetők!

A Barion fizetési platformján keletkező adatvagyont a digitális hirdetési piacon is elérhetővé teszi a Barion Targets. Szabó Ákos hazai médiaipari és ausztriai reklámügynökségi tapasztalataira építve segíti a fintech vállalat adatmonetizációs fókuszú fejlesztését.

1/8