Keresett szöveg: "reklámügynökségek"

A huszadik Internet Hungary – történelmi áttekintés 2004 és 2008 között – vihar előtti várakozás

Az internet és a gazdaság gyors fejlődése nem volt kérdés a 2008-as gazdasági válságot megelőzően, évről évre növekedés volt a világában és itthon is.

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.

Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Pro és kontra: a Media Hungary konferencián két előadó a reklámügynökségek mellett és ellen is érvelt.

Many screens - ... mert mi is tévések vagyunk!

Influencerek és megmondók a digitális, főleg a közösségi média hullámain. Media Hungary: tematikus ajánlónk!

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.

Állok elébe minden kihívásnak

György Bence a nagyvállalati médiaközeg után ügynökséget alapított, emellett a Maccabi Európai Játékok sajtófőnökeként is találkozhatunk vele.

Magyarországé a régió második legjelentősebb reklámpiaca

A televízió még maradt első helyen, de dübörög az online is.

Hazánk egyik legbefolyásosabb női vezetője igazolt a Republic Grouphoz

Heal Edina a Google Magyarország korábbi vezérigazgatója, operatív igazgatónak érkezik.

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.

Egy botrány és következményei

Április közepéig egy felmérés szerint az amerikaiak mintegy 9 százaléka törölte magát a vezető közösségi oldalról – interjú Kerti Attillával.

1/4