Keresett szöveg: "reklámügynökségek"

Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Pro és kontra: a Media Hungary konferencián két előadó a reklámügynökségek mellett és ellen is érvelt.

Many screens - ... mert mi is tévések vagyunk!

Influencerek és megmondók a digitális, főleg a közösségi média hullámain. Media Hungary: tematikus ajánlónk!

A hazai display hirdetések tizedét már programozott rendszereken keresztül vásárolják

Interjú Kassai Péterrel, a HOPPex programozott piactér ügyvezető igazgatójával.

Állok elébe minden kihívásnak

György Bence a nagyvállalati médiaközeg után ügynökséget alapított, emellett a Maccabi Európai Játékok sajtófőnökeként is találkozhatunk vele.

Magyarországé a régió második legjelentősebb reklámpiaca

A televízió még maradt első helyen, de dübörög az online is.

Hazánk egyik legbefolyásosabb női vezetője igazolt a Republic Grouphoz

Heal Edina a Google Magyarország korábbi vezérigazgatója, operatív igazgatónak érkezik.

Méretes reklámpiac – minden, amit tudni érdemes a hazai hirdetési piac kimutatásairól

Folyamatosan fejleszteni kell a reklámpiaci költéseket mérő metodikát, különösen a digitális piac gyors és folyamatos változásai miatt.

Egy botrány és következményei

Április közepéig egy felmérés szerint az amerikaiak mintegy 9 százaléka törölte magát a vezető közösségi oldalról – interjú Kerti Attillával.

Vigyázz! Itt a blokklánc az online- és a közösségi médiában

Felforgatják a felforgatók üzletét, de nem csak a Google vagy a Facebook bukhat nagy szeletet piacából – véli Mogyorósi Attila kriptovaluta szakértő.

Digitálisan is a fogyasztók érzelmeiért folyik a verseny

Érdemes minél előbb felkészülni a platform alapú digitális gazdaságra, hiszen itt a döntési gyorsaság az egyik legkritikusabb tényező.

1/4