Levakarhatatlan arcok a TikTokról, médiabirodalmat építő videósok a YouTube-ról és a Twitchről, tévés főműsoridőbe jutó közösségimédia-sztárok. Harmadik alkalommal készült el a Forbes influenszerlistája, és harmadszor is a debreceni TheVR lett az első. A húszfős rangsor a májusi Forbes magazinban, valamint a Forbes.hu-n!
2024-ben egyre több hazai hirdető fedezte fel, hogy a reklámbefektetések segítségével lehet sikert elérni a stagnáló fogyasztás mellett – mondta el Somlói Zsolt, a 25 éves MindShare ügyvezetője.
Interjú Pataky Piroskával, az MBH Bank marketingigazgatójával.
A mesterséges intelligencia is fontos, de Magyarországon a demográfiai átalakulására is legalább ennyire kellene figyelni Gulyás János, a Wavemaker Hungary vezérigazgatója, a Magyar Reklámszövetség alelnöke.
Hirdetőknek és ügynökségeknek is többször kellett a teljes működésüket átalakítani az elmúlt évtizedben – most úgy látszik, hogy a mesterséges intelligencia és a globálisok jelenthetik a legnagyobb kihívást a működésükre.
Tézis- antitézis - színtézis. Alkalmazkodás, tudás alkalmazás és állandó kételkedés. Engem ezek a fogalmak vezérelnek most is és mindig. Írásomat vitaindítónak szánom és nem kinyilatkoztatás a részemről, de inspirációnak szánom. Internet Hungary programajánló!
A hazai reklámipar egyik meghatározó szakértője és stratégája új ügynökségnél folytatja pályafutását: 2024 augusztusától Kreatív stratégiai koordinátorként erősíti a Hello Agency-t. Péter korábban a Positive Adamsky Creative Head of Copywriting pozíciójából érkezett, ahol számos integrált kampány megvalósításában játszott meghatározó szerepet. Emellett költőként, országos slam poetry bajnokként és artpop-előadóként több népszerű előadást, díjat és a marketingiparban elért sikert tudhat már maga mögött, mint például az Arany Penge arany díj és Lollipop Brand activation arany díj.
Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.
Amazon nélkül is tör előre Magyarországon is a retail média. A lehetséges hatásokról, a hirdetők és a kereskedők lehetőségeiről és kihívásairól Kiss Ágotával, az ACG social média & content igazgatójával beszélgettünk.