Keresett szöveg: "reboot hungary"

Meghökkentés, konfliktus, sokkolás: a visszaidézés eszközei a reklámokban. Miért jutottunk idáig?

A reklámzaj fokozódik. Kordában lehet tartani a hangnemét? A reklámra szüksége van a fogyasztónak, a kereskedőnek, a médiának. Reboot Hungary ismertő.

Reklámok, reklámok, szépen ragyogjatok, a szegény fogyasztónak, utat mutassatok...

Reklámok hangnemei, kampányok retorikája. 
Kinek nyújt nagyobb élményt valójában a reklám? 
 Vitaindító, gondolatébresztő írás a július 08-i Reboot Hungary interaktív adásához. Kételkedj és kérdezz! Vitatkozz és érvelj! Nem simulni jöttem, értetek, magunkért írtam.

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastot nem csak hallgatni, de gyártani is egyre többen szeretnek. A kezdeti lelkesedés fenntartásához elengedhetetlen a fenntartható növekedés.

Podcast – kiknek és miről szól. A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. I. rész

A Reboot Hungary adásában az IAB és az NRC közös kutatását mutattuk be a hazai podcast piacról. Ehhez kapcsolódva a rohamosan növekvő piac profi tartalomgyártóival beszélgettünk arról, hogy miért és kinek gyártják ezeket a műsorokat, és hogy mire érdemes annak figyelnie, aki audio formátum gyártásába kezdene.

Szakmai influenszerek? Önmagukért szólnak

A jó szakmai influencer legfőbb ismérve, hogy nem illúziót kelt, nem csupán figyelmet vonz.

Menj te oda, ahol a fogyasztód lesz! Mi pedig segítünk megtalálni azt a helyet, ahol majd a legtöbbet hozhatjátok ki az üzletből.

2 nap, 4 fő témacsoport, naponta 13 órányi szakmai tartalom élőben, és élő közvetítés formájában is. Csak az nem jön, aki nem akar!

Kit szolgáljon a PR? A fogyasztót, a megrendelőt, vagy a médiát? Összefoglaló és videó

A koronavírus járvány felértékelte a pr szerepét. A média átalakulása a pr-t is alaposan érintette, és ma már messze nem a sajtóközlemények kiküldése a fő feladata. A hazai pr-piac vezető szakértői gyakorlati tapasztalataikról beszéltek a Reboot Hungary webináriumon.

Üzletük az életük – a szakmai influencerek, önmagukért beszélnek.

Teher vagy áldás, hogy egyre inkább általános a szakmai témákban is a közösségi jelenlét? Elmondjuk, hogy mit nyerhetünk, és mire figyeljünk a professzionális közösségi média jelenlétünk során.

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Empatikusnak lenni nemes cselekedet lehet, de miért éri meg a cégeknek is komolyan foglalkozni ügyfeleik érzelmeivel és motivációival? Az empátia pszichológiai, marketing és sales kapcsolatait elemezték szárítőink a Reboot Hungary adatásában.

Az online videó felkészül és előre tör!

Miként változik az online videópiac a streaming hatására?

2/7