Nyártól Dobos Krisztián tölti be az IndependAds Head of Programmatic & Data pozícióját, tovább erősítve az ügynökség szakértői bázisát. Több mint tízéves tapasztalatával a programmatic kampányok menedzselésében Krisztián kulcsszerepet játszott számos világmárka sikeres kampányainak lebonyolításában. A szakember érkezése új szintre emeli az ügynökség programmatic szolgáltatásait, még precízebb és hatékonyabb kampányok megvalósítását lehetővé téve.
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 754,4 milliárd dollárt, ami 5 százalékos bővülést jelent az előző évi 718,6 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által frissen közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme csaknem a duplája lesz a világátlagnak.
A fejlett piacokon nagyban növeli a közterületi hirdetések iránti keresletet a médiafelület digitális átállása. Számos innováció egymás hatásait erősítve alakítja át az OOH világát.
Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 752,8 milliárd dollárt, ami 4,6 százalékos bővülést jelent az előző évi 719,8 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által közzétett, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme akár a duplája is lehet a világátlagnak.
A Publicis Groupe Hungary, Magyarország vezető média-, digitális és kreatív ügynöksége, egy többlépcsős, nemzetközi tenderen 8 év után ismét elnyerte az OBI bizalmát, aki az otthon és kert barkácsolási szakértőjeként ismert. A magyar csapat továbbra is a Publicis Groupe hálózat tagja, a Zenith médiaügynökség részeként végzi a médiatervezési és vásárlási feladatok ellátását Magyarországon.
A marketing egyre szervesebb része a vállalati PR, aminek fontos szerepe van az értékteremtésben és a kockázatok kezelésében.
Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.
A digitális marketing 450 szakkifejezésének definíciójával jelent meg az IAB Hungary megújult fogalomtára. A szócikkek összegyűjtésében, magyarázatainak aktualizálásában a szervezet munkacsoportjaiban dolgozó számos hazai, digitális marketinggel foglalkozó cég képviselője vett részt. Az új platform a Pressonline CMS alkalmazással készült.
Az Ads Interactive Media Group a kliens és szerver oldalt is egyaránt lefedő Header Bidding megoldásaival elsőként szerzett teljesértékű Prebid.org tagságot Magyarországon.