Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo (NASDAQ: CRTO) a kereskedelemre fókuszáló médiavállalata, elősegítve a jövőbeni gyors növekedést mindkét cég számára a magyarországi piacon. A Criteo first party kereskedelmi adatok szolgáltatásával közvetlen hozzáférést biztosít vásárlói közösségekhez hirdetők és médiatulajdonosok számára az nyílt interneten (open web).
Magyarországon újdonságnak számít az Ads Interactive a médiavállalatok bevételszerzését segítő újdonsága. Németh Iván, az Ads Interactive tulajdonos-ügyvezetője interjúnkban az új RPM mutató mellett arról is beszélt, hogy milyen minőségi médiataralom monetizálható jól.
2023-ban rég nem látott bizonytalansággal kell tervezni a cégek marketing és sales kommunikációját. Az emelkedő fogyasztói árak és egyéb negatív hatások miatt az otthoni szórakozás és informálódás, vagyis a médiafogyasztás várhatóan tovább fog emelkedni, amelyet a gyártóknak a tartalomgyártással is bírniuk kell. A tartalomgyártás viszont pénzbe kerül! Ehhez viszont bevételre, hirdetőkre van szükség. Kérdés, hogy a várhatóan emelkedő médiafogyasztást ellenére a hirdetőknek milyen lesz a válságkezelése, a hirdetési hajlandósága, vagyis a bátorsága. Mindezekről (is) Erdélyi Esztert az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetőjét kérdeztem.
Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója
Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.
A reklámpiac 2023-ban várhatóan stagnálni fog, de iparáganként és vállalatonként nagyon eltérők lehetnek a hatások. A hirdetők, különösen a globális szereplők számára egyre fontosabb lesz a programmatic költések, amire a hazai médiavállatoknak is reagálni kell – véli Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezető igazgatója.
2023-ban rég nem látott bizonytalanság mellett kell tervezni a cégek marketing és sales kommunikációját. Az emelkedő árak és egyéb negatív hatások miatt az otthoni szórakozás és informálódás, vagyis a médiafogyasztás várhatóan tovább fog emelkedni. Ezt médiatartalommal is „bírni kell”.
Remek és egyúttal kényszerű alkalom, hogy most igazi, torzításmentes tükröt tartsunk saját magunk, a szakmánk és a piacunk elé. Podcastajánló!
Eklektikus évnek nézhetünk elébe. Van, aki borúsan látja a 2023-as évet, és van, aki a lehetőséget látja benne.
A jövőben házon belül menedzselik a teljes online, print és BTL portfólió sales tevékenységét.