Keresett szöveg: "programmatic"

Az Ads Interactive Media Group lett a Criteo kiemelt partnere Magyarországon

Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo (NASDAQ: CRTO) a kereskedelemre fókuszáló médiavállalata, elősegítve a jövőbeni gyors növekedést mindkét cég számára a magyarországi piacon. A Criteo first party kereskedelmi adatok szolgáltatásával közvetlen hozzáférést biztosít vásárlói közösségekhez hirdetők és médiatulajdonosok számára az nyílt interneten (open web).

Minden cikkről megtudható, mennyi bevételt termelt! Interjú Németh Ivánnal

Magyarországon újdonságnak számít az Ads Interactive a médiavállalatok bevételszerzését segítő újdonsága. Németh Iván, az Ads Interactive tulajdonos-ügyvezetője interjúnkban az új RPM mutató mellett arról is beszélt, hogy milyen minőségi médiataralom monetizálható jól.

2023. Lehetőségek bátorságra és együttműködésekre

2023-ban rég nem látott bizonytalansággal kell tervezni a cégek marketing és sales kommunikációját. Az emelkedő fogyasztói árak és egyéb negatív hatások miatt az otthoni szórakozás és informálódás, vagyis a médiafogyasztás várhatóan tovább fog emelkedni, amelyet a gyártóknak a tartalomgyártással is bírniuk kell. A tartalomgyártás viszont pénzbe kerül! Ehhez viszont bevételre, hirdetőkre van szükség. Kérdés, hogy a várhatóan emelkedő médiafogyasztást ellenére a hirdetőknek milyen lesz a válságkezelése, a hirdetési hajlandósága, vagyis a bátorsága. Mindezekről (is) Erdélyi Esztert az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetőjét kérdeztem.

A hozzáértőknek aranybányát jelenthetnek az online apróhirdetések

Kevés olyan jól működő szeglete van az online világnak, ahol nem a globális technológiai cégek a vezető szereplők. A listing oldalaknál a helyi elvárások és specialitások mellett ebben a legnagyobb szerepe annak volt, hogy folyamatosan új válaszokat tudtak adnia a digitalizáció újabb és újabb kihívásaira – véli Halász Bertalan, a JóAutók.hu oldalt működtető Net Mobilitás Zrt. vezérigazgatója

“Lassan megismerhetjük a digitális paradicsom másik oldalát”

Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.

Egyre több változás és elvárás, stagnáló költés mellett – ez várható a reklámpiacon 2023-ban. Interjú Mező Lászlóval.

A reklámpiac 2023-ban várhatóan stagnálni fog, de iparáganként és vállalatonként nagyon eltérők lehetnek a hatások. A hirdetők, különösen a globális szereplők számára egyre fontosabb lesz a programmatic költések, amire a hazai médiavállatoknak is reagálni kell – véli Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezető igazgatója.

Lehetőségek bátorságra és együttműködésekre írva. Podcast ajánló.

2023-ban rég nem látott bizonytalanság mellett kell tervezni a cégek marketing és sales kommunikációját. Az emelkedő árak és egyéb negatív hatások miatt az otthoni szórakozás és informálódás, vagyis a médiafogyasztás várhatóan tovább fog emelkedni. Ezt médiatartalommal is „bírni kell”.

Víziók és fantáziák 2023-ra készülve! Időben vagyunk (?) Beszélgetés Szabó Bélával!

Remek és egyúttal kényszerű alkalom, hogy most igazi, torzításmentes tükröt tartsunk saját magunk, a szakmánk és a piacunk elé. Podcastajánló!

2023. Változékony “időjárás” a versenypiacokon. Eljött a bizonyítás időszaka

Eklektikus évnek nézhetünk elébe. Van, aki borúsan látja a 2023-as évet, és van, aki a lehetőséget látja benne.

Digitális hirdetési felületeinek értékesítését januártól saját sales csapatával látja el a Ringier Hungary médiavállalat

A jövőben házon belül menedzselik a teljes online, print és BTL portfólió sales tevékenységét.

1/30