A közösségi médiafelületek a teljes piacot átrendezték, és nem biztos, hogy ebben bárki nyertes rajtuk kívül. De mennyire erős a felhasználói kontroll napjainkban? Valóban mi irányítanánk? És hogyan hat mindez a fiatalokra? Csermely Ákos, a Digital Hungary ügyvezetője a régi idők tanújaként maga is részese volt az analógból indult átalakulásnak, így sok év tapasztalatát vethette össze a mostani helyzettel. Az IT Akták adásaiban Kánai Andrással, a Meraki Marketing kreatív igazgatójával beszélgetett.
Munka nélkül boldogságban, emberi értékeinkre koncentrálva jön el a digitális technológiákra alapozott Kánaán – vagy a technológiához nem értő tömegek tömeges elszegényesedést várhatjuk? Erről szólt az Internet Hungary kutatóinak konferenciabeszélgetése.
Az Internet Hungary konferencián a nemnövekedés kérdését számos előadás járta körbe, és nem csak a környezeti, társadalmi vetületeit. Az elgondolás egyre nagyobb teret kap, így a vállalatoknak is érdemes végiggondolni, mit is jelenthet az elgondolás működésükre.
A kapitalizmus tényleg felzabálhatja önmagát? Hegyi Nóra, Pogátsa Zoltánnal az Internet Hungaryn tartott előadása kapcsán beszélgetett.
Az egyre bonyolultabb világgazdaságban nem világraszóló újdonságokkal, hanem ügyesen kitalált egyedi megoldásokkal tudnak a kisebb vállalatok gyorsan növekedni Pogátsa Zoltán közgazdász szerint.
A digitális gazdaságban még inkább igaz, hogy csakis növekedve, rugalmasan és innovatívan lehet üzletben maradni.
A tanulmány a design szemléletmód adaptációs lehetőségeit vizsgálja az üzletvitelben.
Mit jelent és miképpen manifesztálódik a fogyasztók öntudatra ébredése, hogyan szelídítsük meg őket? Illetve hogyan fonódik egymásba a viselkedési közgazdaságtan, a digitalizáció, a modern fogyasztói társadalom elvárása, s hogyan kezelhető mindez üzleti oldalról? A válaszokat az idei Internet Hungary konferencia Ébredés blokkjának előadásaiból foglaltuk
Jelentős részesedést szerzett az elmúlt években népszerűvé vált, Mérő Lászlótól Kemény Dénesen keresztül Bojár Gáborig tucatnyi neves szakemberrel online és helyszíni előadásokat szervező TSU Rendezvényszervező Kft-ben a HG Média Csoport.