Keresett szöveg: "pogátsa"

Pogátsa Zoltán

Csermely Ákos: „A mai fiatalok 147 karakteren szocializálódnak”

A közösségi médiafelületek a teljes piacot átrendezték, és nem biztos, hogy ebben bárki nyertes rajtuk kívül. De mennyire erős a felhasználói kontroll napjainkban? Valóban mi irányítanánk? És hogyan hat mindez a fiatalokra? Csermely Ákos, a Digital Hungary ügyvezetője a régi idők tanújaként maga is részese volt az analógból indult átalakulásnak, így sok év tapasztalatát vethette össze a mostani helyzettel. Az IT Akták adásaiban Kánai Andrással, a Meraki Marketing kreatív igazgatójával beszélgetett.

Mit hoz a robotokkal, mesterséges intelligenciával működő jövő?

Munka nélkül boldogságban, emberi értékeinkre koncentrálva jön el a digitális technológiákra alapozott Kánaán – vagy a technológiához nem értő tömegek tömeges elszegényesedést várhatjuk? Erről szólt az Internet Hungary kutatóinak konferenciabeszélgetése.

A nemnövekedés mellett hogyan lesz fenntartható a gazdaság?

Az Internet Hungary konferencián a nemnövekedés kérdését számos előadás járta körbe, és nem csak a környezeti, társadalmi vetületeit. Az elgondolás egyre nagyobb teret kap, így a vállalatoknak is érdemes végiggondolni, mit is jelenthet az elgondolás működésükre.

A növekedés és a fenntarthatóság 22-es csapdái. Podcastajánló!

A kapitalizmus tényleg felzabálhatja önmagát? Hegyi Nóra, Pogátsa Zoltánnal az Internet Hungaryn tartott előadása kapcsán beszélgetett.

Már a jegybankoknak is túl bonyolult a gazdaság – de mit tegyen a vállalkozó?

Az egyre bonyolultabb világgazdaságban nem világraszóló újdonságokkal, hanem ügyesen kitalált egyedi megoldásokkal tudnak a kisebb vállalatok gyorsan növekedni Pogátsa Zoltán közgazdász szerint.

A digitalizációt megkerülni nem lehet – de hogyan tudjuk jól használni?

A digitális gazdaságban még inkább igaz, hogy csakis növekedve, rugalmasan és innovatívan lehet üzletben maradni.

A problémákat megoldó kapitalizmus. A design szemléletmód adaptációs lehetőségei az üzletvitelben

A tanulmány a design szemléletmód adaptációs lehetőségeit vizsgálja az üzletvitelben.

Internet Hungary: Ébredünk. Ébredünk? Ébredünk!

Mit jelent és miképpen manifesztálódik a fogyasztók öntudatra ébredése, hogyan szelídítsük meg őket? Illetve hogyan fonódik egymásba a viselkedési közgazdaságtan, a digitalizáció, a modern fogyasztói társadalom elvárása, s hogyan kezelhető mindez üzleti oldalról? A válaszokat az idei Internet Hungary konferencia Ébredés blokkjának előadásaiból foglaltuk

Tudományos “stand-uppal” bővül a HG Média Csoport

Jelentős részesedést szerzett az elmúlt években népszerűvé vált, Mérő Lászlótól Kemény Dénesen keresztül Bojár Gáborig tucatnyi neves szakemberrel online és helyszíni előadásokat szervező TSU Rendezvényszervező Kft-ben a HG Média Csoport.

1/2