Keresett szöveg: "performance"

CHERRISK nemzetközi kampány bejelentő

A kampány nemzetközi lead kreatív ügynöksége a feat. volt, a produkciós ház szerepét a 235 töltötte be.

A mesterséges intelligencia megtanulja, mi kell nekünk

Sokan nem is hinnék, de az interneten elénk kerülő hirdetések egyre nagyobb részéről a mesterséges intelligencia dönt már ma is.

Új HR vezérigazgató-helyettes a Yettelnél

2022. augusztus 1-jétől Szalai Enikő a Yettel Magyarország Zrt. HR vezérigazgató-helyettese. A HR-menedzsment területén 25 év nemzetközi tapasztalattal rendelkező szakember egy kihívásokkal teli időszakban, izgalmas vállalati környezetben veszi át a terület vezetését a telekommunikációs cégnél.

Az Accenture felvásárolja az Eclipse Automation-t

Accenture (NYSE: ACN) az Eclipse Automation felvásárlásáról döntött, amely testreszabott gyártásautomatizálási és robotikai megoldásokat kínál, és központja Kanadában, Ontarióban, Cambridge-ben található. A felvásárlás lehetővé teszi, hogy az Accenture automatizált gyártósorokat kínáljon, amelyek felhasználják a felhőt, az adatokat és a mesterséges intelligenciát (AI), és ezáltal intelligensebbé, termelékenyebbé, fenntarthatóbbá és biztonságosabbá teszik a gyárakat és az üzemeket. A pénzügyi feltételeket nem hozták nyilvánosságra.

Új igazolások a Kifli marketing csapatában

Két új tapasztalt és rutinos játékost igazolt a Kifli idén nyár elején a folyamatosan bővülő marketing csapatba.

Mire figyeljünk egy kampány kreatív anyagainak elkészítésekor? – A Teads Studio válaszol

Egy online reklámkampány hatékonyságának kétharmada a kreatív anyag(ok)on múlik - vallja a Teads Studio, ami a többek között Magyarországon is futó, Teads által kiszolgált megjelenésekhez készít látványos kreatívokat, sok esetben egyszerű képekből vagy videókból. Amellett, hogy a Studio megtervezi ezeket az anyagokat odafigyelnek arra is, hogy mindez a kampánycélokra és KPI-okra optimalizáltan történjen. A következő sorokban bemutatjuk, hogyan is zajlik ez pontosan a gyakorlatban és hogyan képesek egy-egy kampány eredményei alátámasztani a Studio hatékonyságát. (X)

Új digitális vezető a GroupM-nél

Umut Yasar tavasszal érkezett a piacvezető médiaügynökségi csoporthoz.

Modern könyvelési megoldások mesterséges intelligencia alapú alkalmazásokkal

A Planimeter Kft. sikeresen teljesítette az „A modern könyvelés támogatása mesterséges intelligencia alapú alkalmazásokkal” elnevezésű, NKFI Alapból megvalósuló innovációs projektet, melynek során célkitűzésük egy tanuló algoritmust használó, könyvelést támogató rendszer - web-alapú alkalmazás - kifejlesztése volt.

Hátrányból kell előnyt kovácsolniuk az e-kereskedőknek a következő években

A Shopify több millió, a platformjukat használó vállakozás és fogyasztói felmérésük alapján készített tanulmányt arról, hogy milyen trendek határozzák meg a következő éveket az e-kereskedelemben.

Új médiaügynökséggel kezdett stratégiai együttműködést az RTL Magyarország

A meghívásos tenderen a dentsu Hungary nyerte el a megbízást

1/19