Keresett szöveg: "performance"

Áttörés előtt a hazai retail media piac

Teltházzal zajlott az első retail mediáról szóló rendezvényünk, és a téma aktualitását az is mutatja, hogy a zsúfolt program rengeteg érdekes információval szolgált, és az eseményt szervező munkacsoportunk is gyors bővülést mutat.

Felzárkózóban a magyar médiapiac a régiós árazásban

A márkák szerepe jelentősen átalakul az AI világában, amit a fiataloknál már most is meg lehet figyelni. Új stratégiára lesz szüksége a márkáknak, hogy relevánsak maradjanak – derül ki Szabó Edinával, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával készült interjúnkból.

Személyre szabott kreatívok és a hiányzó munkerő

A márkaépítés és a performancia okos egyensúlya hozhat üzleti sikert - mondta el interjúnkban Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője. A digitális média és az új médiafelületek, mint a connected tévé nálunk is jönnek fel, de még jóval kisebb a szerepük mint a nyugati piacokon.

Mi 2025 red flagje? Beszélgetés Vernyik Imrével.

2025 a kínai horoszkóp szerint a kígyó éve. A kígyó azon képessége, hogy leveti a bőrét, az átalakulást és a folyamatos növekedést szimbolizálja. Erre a képességre a marketing-, a média-, a kereskedelmi-, és a kommunikációs szakmának is nagy szüksége lesz az új évben, hiszen a változás felpörgött.

Az adat alapú működés mellett is adjunk teret a márkának!

A Z-generáció megszólítása új kihívást jelent a hazai márkáknak, és ebben a connected tévé várható terjedése jelenthet segítséget – mondta el interjúnkban Spielmann Katalin, az IPG Mediabrands operatív vezetője.

Ez az autó nyerte nyerte az idei Women’s Worldwide Car of the Year díjat nagyautó kategóriában

Örömmel fogadta az Audi, hogy az új, teljesen elektromos A6 e-tron modell elnyerte a Women’s Worldwide Car of the Year (WWCOTY) 2025-ös díját a nagyautó kategóriában. A WWCOTY az autóipar egyik legelismertebb nemzetközi díja, amelyet kizárólag női autós újságírók ítélnek oda világszerte, több mint 40 országból származó szakértők részvételével - idén immár 15. alkalommal.

A TCL több díjat is elnyert kijelző-innovációiért és intelligens otthoni megoldásaiért a CES 2025 alatt

A TCL, a világ egyik vezető szórakoztatóelektronikai és televíziós márkája a Las Vegas-i CES 2025 kiállításon mutatta be legújabb háztartási készülék- és légkondicionáló megoldásait.

Változások a Magyar Telekom felsővezetésében

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól André Lenz érkezik a társasághoz 2025. március 1-i hatállyal, a műszaki vezérigazgató-helyettesi feladatkört pedig 2025. január 1-től Nagy Péter látja el, aki jelenleg a Magyar Telekom műszaki kiszolgálásért felelős vezetője.

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre, amihez az önismeret elengedhetetlen.

Hogyan torzítják a fekete hattyúk a stratégiai gondolkodást a marketingben?

A modern marketing tele van kihívásokkal, amik sokszor a váratlanul felbukkanó „fekete hattyú” jelenségek nyomában járnak. Erről beszélt Kun Miklós, a Mediacom Chief marketing officere a 25. Internet Hungary-n tartott előadásában. A szakértő kritikus szemmel mutatott rá, hogyan keverik össze a vállalatok a stratégiát a taktikával, és miért nem elegendő csupán a számok növelésére fókuszálni, amikor a márkaépítés a cél.

1/26