Teltházzal zajlott az első retail mediáról szóló rendezvényünk, és a téma aktualitását az is mutatja, hogy a zsúfolt program rengeteg érdekes információval szolgált, és az eseményt szervező munkacsoportunk is gyors bővülést mutat.
A márkák szerepe jelentősen átalakul az AI világában, amit a fiataloknál már most is meg lehet figyelni. Új stratégiára lesz szüksége a márkáknak, hogy relevánsak maradjanak – derül ki Szabó Edinával, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával készült interjúnkból.
A márkaépítés és a performancia okos egyensúlya hozhat üzleti sikert - mondta el interjúnkban Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője. A digitális média és az új médiafelületek, mint a connected tévé nálunk is jönnek fel, de még jóval kisebb a szerepük mint a nyugati piacokon.
2025 a kínai horoszkóp szerint a kígyó éve. A kígyó azon képessége, hogy leveti a bőrét, az átalakulást és a folyamatos növekedést szimbolizálja. Erre a képességre a marketing-, a média-, a kereskedelmi-, és a kommunikációs szakmának is nagy szüksége lesz az új évben, hiszen a változás felpörgött.
A Z-generáció megszólítása új kihívást jelent a hazai márkáknak, és ebben a connected tévé várható terjedése jelenthet segítséget – mondta el interjúnkban Spielmann Katalin, az IPG Mediabrands operatív vezetője.
Örömmel fogadta az Audi, hogy az új, teljesen elektromos A6 e-tron modell elnyerte a Women’s Worldwide Car of the Year (WWCOTY) 2025-ös díját a nagyautó kategóriában. A WWCOTY az autóipar egyik legelismertebb nemzetközi díja, amelyet kizárólag női autós újságírók ítélnek oda világszerte, több mint 40 országból származó szakértők részvételével - idén immár 15. alkalommal.
A TCL, a világ egyik vezető szórakoztatóelektronikai és televíziós márkája a Las Vegas-i CES 2025 kiállításon mutatta be legújabb háztartási készülék- és légkondicionáló megoldásait.
Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól André Lenz érkezik a társasághoz 2025. március 1-i hatállyal, a műszaki vezérigazgató-helyettesi feladatkört pedig 2025. január 1-től Nagy Péter látja el, aki jelenleg a Magyar Telekom műszaki kiszolgálásért felelős vezetője.
„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre, amihez az önismeret elengedhetetlen.
A modern marketing tele van kihívásokkal, amik sokszor a váratlanul felbukkanó „fekete hattyú” jelenségek nyomában járnak. Erről beszélt Kun Miklós, a Mediacom Chief marketing officere a 25. Internet Hungary-n tartott előadásában. A szakértő kritikus szemmel mutatott rá, hogyan keverik össze a vállalatok a stratégiát a taktikával, és miért nem elegendő csupán a számok növelésére fókuszálni, amikor a márkaépítés a cél.