Keresett szöveg: "online marketing"

artist2watch - komplex előadó-támogatói programot indít a WMMD

Független hazai előadók részére indít egy komplex támogatási programot a WMMD. A piacvezető zenei disztribútor idén összesen 6 előadónak segít az előrejutásban - a közel egymillió forint értékű támogatás többek között klipkészítésre, fotózásra és marketingkommunikációs célokra fordítható.

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.

A sütik halálát hozza az AI fűtötte e-kereskedelem

Technológiai fejlődés szempontjából igen erős és egyben az AI évének tekinthetjük 2023-at. A Mesterséges Intelligencia (AI) mostanra elérkezett arra a pontra, hogy mindenki által használható és megérthető szolgáltatásként jelent meg a piacon. Legalább ennyire izgalmas volt a 2023-as év e-kereskedelmi szempontból is, és az idei sem ígérkezik kevésbé izgalmasnak vagy éppen könnyűnek.

A kommentekből megtudhatod, mit gondolnak a fogyasztóid rólad! Interjú Stéger Anettel

Százból kilencvenkilenc vásárló olvas kommenteket a kinézett termékről, mégis a vállalatok csak kisebb része követi és reagál aktívan a közösségi média visszajelzésekre. A könnyen elérhető online adatforrások mellett érdemes a márkáknak mélyebb kutatások segítségével megismerni az ügyfelek élményeit – véli Stéger Anett, a Magyar Posta Zrt. piackutatási osztályának vezetője, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség elnökségi tagja.

Az önfejlesztés a leglehetetlenebb helyzetből is magasra tud emelni

Egy magyar cégvezető, Kriston Gábor azt vállalta, hogy saját életével mutat utat sorstársainak, hogy igenis bármilyen mélyről fel lehet jutni a csúcsra. Felmenői kínzó örökségét maga mögött hagyva az önfejlesztés útját választotta, és ma már nemcsak magáról és tágabb családjáról gondoskodik, de azt is zászlójára tűzte, hogy szakterületén, az online marketingben is tudása legjavával segíti a vállalkozásokat a fejlődésben. Londontól New Yorkig, a legnagyobb világcégeket megjárva hazatért, hogy kis falujában, Borsodszentgyörgyön valósítsa meg álmát.

Kik és miért végeznek önkéntes pro bono munkát az online marketing világában?

2021 óta szervezem a Pro Bono PPC platformot ami összehozza a nonprofit szervezeteket a PPC marketing szakemberekkel/cégekkel, akik pro bono adják a szaktudásukat egy-egy projekthez.

Így manipulálhatja a döntéseinket az AI

A mesterséges intelligencia és a robotok már most is nélkülözhetetlenek az online hirdetések világában, és a jövőben további lehetőségeket és fejlődést hoznak majd az iparág számára. Noha érdemes az új fejlesztéseket figyelni, mint a hangalapú keresés elterjedése és a kiterjesztett valóság (AR), a szakember azonban arra figyelmeztet, hogy az érzelmi döntéshozatalt manipuláló AI által generált hirdetésekkel érdemes kritikusnak lennünk.

Dicstelen hírnév, avagy miként lett hívószó a médiában az OnlyFans?

Az OnlyFans eredendően nem erotikus tartalmak megosztására létrehozott felület, a hazai sajtóban mégis szinte kizárólag erről az oldaláról ismerhetjük. Miként alakult ez így? Hogyan válhatott a kezdeti időkben a közönséget a művésszel, előadóval, jógatanárral és szakáccsal összekapcsoló felület mostanra a pornográf és erotikus tartalmakat megosztók aranybányájává? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a híreket vette alapul, és tartalomelemzés segítségével igyekezett feltárni, hogy miként definiálja a magyar online sajtó az OnlyFanst és milyen életérzést társít hozzá. A szexuális jellegű munkák relativizálása és pozitív színben való feltüntetése hosszútávú, visszafordíthatatlan károkat okozhat, és a társadalmilag elfogadott erkölcsi sarokkövek kimozdítása megállíthatatlan folyamatokat indíthat el.

A Dot Creative-nál folytatja Erős Attila

Az egyik legaktívabb és legismertebb hazai digitális szakember több, mint 12 év után távozott az IPG-Mediabrands, a Reprise és a Fastbridge digitális vezetői székéből. A Fastbridge-nél Erős Attila nevéhez fűződött a cégcsoport komplex digitális szolgáltatásainak (kreatív, média, adat és performance) felépítése, amely tudásra kifejezetten számítanak a Dot-nál is, ahol érkezésének egyik fő célja épp az, hogy „a meglévő széles szolgáltatási portfóliót hatékonyabban lehessen a hirdetőink előnyére fordítva még jobban integrálni és fejleszteni” – jelentette ki Kassitzky Attila a Dot Creative Kft. tulajdonos ügyvezetője.

Minden eddiginél több reklámot kaphatunk e-mailen a jövőben

10 évvel ezelőtt is volt, aki az e-mail marketing halálát vetítette előre, ezzel szemben még mindig ez a legjobb megtérüléssel rendelkező online marketing eszköz a cégek kezében. Gál Kristóf vállalkozófejlesztő szakember szerint ár-érték arányban nincsen alternatívája az e-maileknek, de a magyar vállalatok túlnyomó többsége ezt még mindig nem ismerte fel. Elárulta, az e-mail marketingnek ma már számos formája létezik, aminek segítségével akár célzottan is szólhatunk a vásárlóközönség különböző rétegeihez. Ez pedig a másik oldalról azt is jelenti, hogy az emberek e-mail dömpingre készülhetnek a közeljövőben.

1/51