Keresett szöveg: "online kereskedelem"

Gondban az elektronikai ipar: emelkedő kereslet, akadozó ellátási lánc

Továbbra is rohamosan emelkedik az elektronikai termékek iránti kereslet, de az iparág nehézségek sorával néz szembe. Nem meglepő módon a világjárvány alatt nagyon megugrott a szórakoztató elektronikai termékek iránti igény, csakhogy a világpolitikai helyzet, az orosz-ukrán háború jelentős veszélyeket hordoz magában az iparágra nézve. Sőt, a megnövekedett kereslet akár fel is boríthatja az ellátási láncot.

Ezek voltak a 2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek

Az év vége a számvetés ideje: az ember elgondolkodik, hogy mi történt vele az elmúlt egy évben, mi az, ami jó volt és mi az, ami kevésbé.

Idén karácsonykor is nyitva lesz a Wolt

így segíthet a gyors házhozszállítás a stresszmentes karácsonyban:

Az oktatásba is beszáll a legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember

Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonosként csatlakozott az Ekereskedelmi Akadémia csapatához. A vállalkozás a jövő év első felében indítja el a hazai piacon hiánypótló, kifejezetten az e-kereskedelmi területen elhelyezkedni, vagy a területen magukat fejleszteni kívánók számára nyújtott gyakorlatorientált e-learning képzéseit.

„Nekem a lehetetlenről azt tanították, hogy olyan nincs”

Háromgyermekes édesanya, egy közel 150 főt foglalkoztató vállalat vezetője és a Digital Hungary Példakép díj kitüntetettje Cégvezetés kategóriában.

Mit hozott a 2022-es Black Friday az e-kereskedelemben?

Így látta a vásárlás ünnepét a Digitális Kereskedelmi Szövetség.

Két hipertempójú bővülést követő év után jelentősen lassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022.

Ugyanannyi embernek, de kevesebb ajándékot terveznek a magyarok idén karácsonyra

Kevesebbet költünk ajándékra, egyre fontosabbak a nem tárgyi meglepetések.

Miért fontos, hogy jól működjön a webshop logisztika?

Amikor webáruház alapítását határozzuk el, a kínált árukon kívül a marketing, esetleg a keresőoptimalizálás szokott felmerülni megoldandó problémaként az új e-kereskedők fejében.

Idén korábban kezdődik az ünnepi bevásárlás

Az ünnepi vásárlás minden évben egyre korábban kezdődik, mivel a fogyasztók egy jelentős része úgy gondolja, hogy a korai kedvezményekkel jó „üzletet köt”. Ezzel szemben vannak, akik azért kezdik meg már hónapokkal korábban a bevásárlást, hogy a költségvetésükön belül maradjanak – állítja Bogdan Colceriu, az e-logisztikai szolgáltatásokkal foglalkozó Frisbo vezetője. Egy Google által készített jelentés szerint 2021-ben az EMEA-vásárlók (Közel-Kelet, Európa és Afrika vásárlói) 21%-a már júniusban elkezdte az ünnepi vásárlást.

1/19