Keresett szöveg: "netflix"

Karácsonyi appok a HONOR-tól a meghitt, békés kikapcsolódáshoz!

Egyre csak közelítünk a nagy naphoz, a teendők azonban csak gyarapodnak. Ugyan az okostelefonok a hétköznapok része, azonban talán nem is tudjuk, hogy mennyi hasznos alkalmazás van, ami megkönnyítheti életünket az év vége felé, akár bevásárlásról, akár díszítésről, akár másról van szó. Íme 5 új app a HONOR-tól, ami pontosan ezt a célt szolgálja!

Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.

Az ingyenes, reklámból fenntartott streaming állítja fejére a médiapiacot?

Már az okostelefongyártók is steraming tévéket indítanak – hogyan és kinek érheti meg ez Magyarországon? Grósz Judit, az Internet Hungary-n elhangzott előadásának összefoglalója

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kiadta az idei Médiapiaci Jelentését

A mai médiagazdaság minden egyes szereplője számára elengedhetetlen a folyamatos alkalmazkodás, ami a változatos online üzleti modellek előretörése, a globális platformok növekvő befolyása, valamint a fogyasztási szokások változása – különösen a fiatalabb korosztályok médiahasználatának átalakulása – miatt vált szükségessé.

Leváltja vagy jobbá teszi a mesterséges intelligencia a tévét?

A streaminghez képest is hatékonyabb ajánlási rendszereket hozhat el a mesterséges intelligencia a kereskedelmi televíziózásban, de új hirdetési formátumok is megjelenhetnek.

Pattanások kinyomása és katonatörténetek: íme Anzselika Habpatron tuti tippjei a közösségi médiában való befutáshoz

Szatirikus perfomansszal örvendeztette meg az idei Internet Hungary résztvevőit Stefanovics Angéla, avagy Anzselika Habpatron a siófoki Hotel Azúrban október 4-én. A színésznő a közösségi médiában felvett karakterét hozta el a konferenciára, hogy a ″Szubjektív TikTok és YouTube ajánló. Hogyan érem el a 30 alattiakat és az 50 felettieket?″ című előadáson lépjen pódiumra.

A Netflix nyugdíjazta a DVD-t, a Vaterán viszont egyre népszerűbb a formátum

A streaming videoszolgáltatások térhódítása ellenére a DVD-filmek eladása nem hogy nem csökken, hanem konkrétan emelkedik a Vaterán. Téves elképzelés, hogy a legtöbben romantikus filmeket rendelnek, mert a vígjátékok, akciófilmek és drámák kelendők. Bár sokkal jobb kép- és hangminőséget kínál, a Blu-ray lemezek sosem érték be a DVD-k népszerűséget, és az eladási trendek alapján már nem is fogják.

Tízből négy magyar az online filmekkel és sorozatokkal kapcsolódik ki

A szabadidő eltöltésének egyre népszerűbb formája az online film- és sorozatnézés. A nethasználó magyarok közül tízből négyen így kapcsolódnak ki hetente egy egész estés filmnek és egy rövidebb sorozatrésznek megfelelő időtartam erejéig. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a hét legnépszerűbb streamingszolgáltató forgalmi adatait egy speciális aspektusból: a számítógépek, a mobiltelefonok és a tabletek igénybevétele alapján tárta fel.

NMHH-kutatás: Megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása, erősödik a streaming

Magyarországon az elmúlt két-három évben terjedt el az előfizetés mellett igénybe vehető lekérhető videótartalmak használata. A köznyelvben ez a szolgáltatás – nem teljesen pontosan – streamingként vált ismertté. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) évente végzett reprezentatív felmérése szerint legutóbb már a háztartások közel fele – 44 százaléka – nézett filmeket vagy sorozatokat ezeken a csatornákon. Sőt, az elmúlt két évben megindult a televízió-előfizetések lemorzsolódása is.

A SkyShowtime Kai Finke korábbi Netflix vezetőt nevezi ki tartalomért felelős igazgatónak

Monty Sarhan, a SkyShowtime vezérigazgatója ma bejelentette, hogy a Netflix korábbi vezetőjét, Kai Finke-t nevezték ki tartalomért felelős igazgatónak (Chief Content Officer).

3/39