A PwC Magyarország hetedik alkalommal mérte fel a hazai munkaerőpiaci preferenciákat és adta át az Év Legvonzóbb Munkahelye díjakat. A kutatás eredményeként – immár hatodik éve – a Magyar Telekom nyerte el a Legvonzóbb Munkahely Díjat a telekommunikációs szektorban.
Tekintettel a stabilan magas inflációs környezetre, a versenyképes alapbér mellett az egyéb pénzbeli juttatásokat kínáló munkahelyek a legvonzóbbak. Ugyanakkor a munka tartalma, a magánélet tiszteletben tartása, valamint a csapat és a vezető szerepének növekedése mind arra mutatnak, hogy a munkavégzés azon körülményei is fontosak a munkavállalóknak, amelyekre elsősorban a közvetlen felettes van hatással.
Kezdetben a fiatalabb közönség körében népszerű TikTok ma már minden korosztályból vonzza a felhasználókat, és jelenleg a közösségi platformok közül a leghosszabb oldalon töltött időt tudhatja magáénak (70+ perc). A TikTok jelenleg több mint 3 millió 18 év feletti magyar felhasználóval rendelkezik, melynek többsége (61,8%) 25 év feletti. Elmondhatjuk, hogy a célközönségük jelentős részét érhetik el ezen a csatornán a különböző e-kereskedők, és sikeresen építhetik márkájukat, illetve értékesíthetik termékeiket.
Igazi nagyágyúktól leshetik el a siker titkát a résztvevők az őszi PlanAll Day-en, amely most a gazdasági tudatosságot és a karriert helyezi a középpontba. A rendezvényen nemcsak négy Cápa árulja el titkait, hanem olyan több évtizede kiemelten sikeres üzletemberek is megosztják tapasztalataikat, mint Gazsi Zoltán és Csermely Ákos.
Az Internet Hungary fórumbeszélgetésén a hazai média számára hatékony taktikákról és a legújabb uniós szabályoktól várható hatásokról beszélgettek médiavállalati vezetők.
Sok éven át tartó töretlen fellendülés után szokatlan kihívásokkal állnak szemben az e-kereskedelem hazai szereplői: a makrogazdasági helyzet, a fogyasztás visszaesése, az erősödő régiós verseny és a skálázhatóság problémái mind-mind nehezítik a pályát. Az Ecommerce Hungary Egyesület (ECH), a szakma legnagyobb hazai szervezete professzionális stratégiai tervezésre, és a tervek következetes végrehajtására bíztatja az e-kereskedőket.
Amelyik márka nem tud hatást kiváltani az emberekből, az könnyen lecserélhetővé válik. Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője szerint egyre nehezebb feladat az embereket megszólítani, ezért is kell a hagyományostól eltérő eszközökhöz is fordulni a kommunikációban.
Idén is megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adria-t. A verseny célja, hogy elismerje és ösztönözze a vállalatokat a munkáltatói márkaépítésben tett erőfeszítéseikért az Adria régióban.
A Mondelēz International Colin O´Toole-t nevezte ki Magyarországért, Csehországért, Szlovákiáért felelős új marketingigazgatójának. O´Toole, a Mondelēznél komoly múlttal rendelkező, tapasztalt marketingszakember, aki a márkafejlesztés adatközpontú és kreatív megközelítéséről ismert.
A 24 éves konferencia sorozat idén is, 2 nap, 219 előadás, majdnem 300 közreműködő, 1 éjszaka, 1 színház, 1 koncert, és az elmaradhatatlan..., éjféli pörkölt és a diszkó. 2023. október 03-04-én nyitja meg kapuit hazánk legnagyobb szakmai és üzleti eseménye. A 2200-2400 fős eseményre a hazai gazdaság, kereskedelem, marketing és médiapiac kiválóságait várjuk. Részletes, azaz igen hosszú programismertető