Keresett szöveg: "messenger"

Napi 4 órát játszik a gyermek a telefonjával. Veled mennyit?

A 8–15 éves, iskolás korosztály mobiltelefon-használatát és online viselkedését vizsgálta egy újszerű komplex módszertannal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából a Fabricula kutatócég. A tanulmányból kiderült, hogy a vizsgált korosztály tekintetében az átlagos napi képernyőidő 234 perc, azaz naponta közel 4 óra, a legtöbben a közösségi médiát használják, és azon belül is a TikTok vezet.

NMHH: Hogyan óvhatjuk meg gyermekeinket a digitális világban?

A közösségi média térnyerése megváltoztatta a gyermekek médiafogyasztási szokásait. Az ártalmak megelőzésére nem elegendő a szabályozás: kulcsszerep hárul a szülőkre is. Mit tehetnek a digitális világban sokszor járatlan felnőttek, és hogyan neveli a gyerekeket tudatos médiahasználatra a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság? A 28. Digital-Media Hungary konferencián, Somogyi Ákos Gergő előadásából megtudhattuk.

AI chatbot nevezte át a kedvenc márkáinkat

A Netflixet Flixerznek, a Nespressot Roasté-nak keresztelte a mesterséges intelligencia.

Ismered ezt a Messenger funkciót?

Pillanatok alatt emlékeztethetünk valakit egy korábban küldött üzenetünkre.

Megszűnik a Messenger egyes Apple-termékeken

A Meta május 31-én megszünteti a Messenger Apple Watch-os alkalmazását – jelentette ki a vállalat a TechCrunch megkeresésére.

Nőtt az erotikus fotók küldésének száma a magyar tinik körében

Minden hatodik tini küldött már magáról erotikus fotót chaten, ha kértek tőle, és majdnem minden második tini kapott már ilyen képet. Pedig egyébként a fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát a neten, vagy tájékozódik a világ dolgairól inkább tiktokozás közben, mint hírportálokról, és jobban vágyik arra, hogy influenszer lehessen.

Piszkálnak a neten? - Csevegőrobot segíti a fiatalokat a tudatosabb internethasználatban

Mára az internet és az okostelefonok a fiatalok életének szerves részévé váltak, azonban a túlzott online jelenlét és a felkészületlen nethasználat folyamatos kockázatot jelenthet, miközben éppen ezt, a 13-18 éves korosztályt nehéz elérni a tudatosító programokkal. A március 27. és 31. között zajló Digitális Témahét alkalmából a fiatalok szokásaira rezonálva egy új online megoldást indít a ProSuli: a ChatMate interaktív módon ad tudást az online zaklatás, a digitális lábnyom és a digitális jóllét témakörökről, amelyben a fiatalok segítőpartnere a színész-énekes Miller Dávid.

Így hozd ki a maximumot a mobilodból

Alapvető igényünk, hogy a mobilunkat bárhol és bármikor tudjuk használni, így sok bosszúságot okozhat, ha nem az elvárásaink szerint működik egy szolgáltatás. Nem csöng ki a telefon, vagy éppen üzenetet küldenénk, de nem tölt be az alkalmazás? A közhiedelemmel ellentétben ennek sokszor nem hálózati probléma az oka, hanem a környezeti körülményekből vagy akár a készülékünk hibájából adódhat a gond. A Yettel most segít, hogy mit tehetünk ilyen esetekben – jó tudni, hogy néha csak egyszerűen a készülék újraindítására van szükség.

Fontos frissítést kap az Instagram

A Meta az elmúlt években leginkább a TikTok funkcióit próbálta beépíteni népszerű platformjaira, ami némileg sikeresnek is mondható, hiszen a Facebook átlépte a kétmilliárd napi felhasználót. Most azonban a Telegramtól lestek el egy hasznos funkciót, ami leginkább a tartalomgyártók kommunikációját segíti.

Nem öreg, csak régebb óta fiatal

A közel kilenc év után, 2022 őszén megismételt multiclient Ipsos kutatás által kitűzött cél az 50+ éves fogyasztók életmódjának, szabadidős tevékenységének, egészségi állapotának, pénzügyi helyzetének és vásárlási szokásainak feltérképezése volt. A személyes adatfelvételű nagymintás, országos piacvizsgálat támogató partnerek hozzájárulásával valósult meg, és februártól elérhető bármely érdeklődő ügyfél számára.

2/25