Keresett szöveg: "messenger"

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?

Már megint olyan derült ki a Facebookról, hogy ááá

A Facebook azért alkalmaz embereket, hogy leírják a felhasználók között elhangzó audióbeszélgetések szövegét.

Egy zenekar élete az internet világában – interjú a Margaret Island tagjaival

Azonnal akarjuk az infókat, azonban arra ritkán gondolunk, hogy előadóként milyen az információs társadalomban élni.

Még kedvezőbb áron mobilnetezhetnek a kártyások a Telenornál

2 GB Hipernet 30 napra már 1100 Ft-ért elérhető az új Hello Kártyás tarifával.

Élesedett a Facebook online pénztárcája és pénze

Megjött a Libra, melyet első körben a facebookos alkalmazásokban lehet küldözgetni. 2020 elejétől válik mindenki számára elérhetővé.

Nem tudtuk, mi hiányzik még: jön a Facebook Avatars

A Facebook Ausztráliában kezdte el a Facebook Avatars bevezetését, ami nagyjából a már Snapchat tulajdonát képező Bitmoji teljes lekoppintása.

Jön a Facebook-pénz!

A ″legnagyobb közösségi oldal″ egy saját digitális pénznem, a GlobalCoin bevezetését tervezi.

Sok mindenre jó a chatbot

A live chat funkció jelenléte a weboldalakon bizonyítottan növeli az online konverziókat, emellett segít a vásárlást követő érdeklődések gyors és hatékony megválaszolásában, így a hagyományos ügyfélszolgálati csatornák tehermentesítésére is kiváló.

Teljesen új külsővel, új funkciókkal „támad” a Facebook

Az Instagram és a Messenger is számos új funkcióval bővül, utóbbi önálló asztali alkalmazást is kap - derült ki az F8 fejlesztői konferencián.

Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Komoly kihívás: nem elég, hogy egyelőre nincsenek egységes IT-megoldások, az ügyfelek egyre finnyásabbak és kiismerhetetlenebbek.

1/15