Immár harmadik alkalommal, világszerte ismert, milliók által követett Instagram és TikTok tartalomgyártók érkeztek május 6-án Budapestre, hogy az azt követő napokban Magyarországot és Budapestet népszerűsítsék a világ szinte minden táján. Látogatásuk három napja alatt 22 helyszínen, 30 hazai szolgáltató segítségével mutatják meg hazánk szépségét. Az ideérkező tartalomgyártók százmilliós követőtábora így nem csak Budapest, de a magyar vidék kincseit is felfedezheti.
Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire Beauty Awards versenyen: több kategóriában is a legjobb terméknek járó címet kapták meg a drogérialánc kínálatában szereplő exkluzív márkák, valamint külön büszkeség, hogy a „Legjobb beauty nagykövet” díjat Kovalcsik Ildikó, azaz Lilu, a Rossmann hivatalos nagykövete nyerte el.
Elrajtolt a 2025-ös Effie Awards Hungary nevezési időszaka! A marketing szakma legrangosabb hazai elismerésére idén is minden eredményes marketingmegoldással érdemes pályázni, bármilyen típusú vagy volumenű aktivitásról legyen is szó.
Magyarországra is megérkezett a Wienerberger új falazórobotja, amely teljes kőművescsapatok munkáját láthatja el az építkezéseken. Az innovatív technológiai fejlesztés gyorsan, tökéletes pontossággal dolgozik, és megoldást kínál az építőipart sújtó jelentős munkaerőhiányra. Az építőanyaggyártó magyar csapata azon dolgozik, hogy a robotot minél előbb a hazai kivitelező cégek rendelkezésére bocsájtsa, így javítva az építkezések hatékonyságát és minőségét.
A hagyományos marketingkommunikáció nélkül is el lehet érni a márkák céljait az emberek megszólításában, de ehhez a megszokottól eltérő megközelítésre van szükség Barna Péter, a Magyar Telekom márkainnovációs-vezetője szerint.
Csaknem 100 magyar film vetítésével, köztük számos premier kíséretében rendezik meg, immár ötödik alkalommal, a MOZ.GO - Magyar Mozgókép Fesztivált, Magyarország éves filmes seregszemléjét. Június 18. és 21. között, a hagyományokhoz híven Veszprémben, Balatonfüreden és Balatonalmádiban, 15 helyszínen vetítik a hazai mozgóképes alkotások színe-javát, ezekre a filmbarátok jelképes, 500 forintos áron válthatnak belépőt.
Stratégiai szintre lépett a MITTE és a DVM Group együttműködése. A kommunikációs ügynökség mostantól a teljes cégcsoportra kiterjedő marketing-támogatással segíti a 30 éves jubileumára készülő építőipari szervezet további növekedését.
Gazsi Zoltán búcsúzik az Eisbergtől. Zoli közel két évtizedig vezette a céget ügyvezetőként és cégvezetőként, neve itthon összeforrt az Eisberggel, az egészséges életmód népszerűsítésével, valamint az üzleti szférán túlnyúló társadalmi felelősségvállalással. Vezetésével az Eisberg olyan emberközpontú, értékalapú vállalati kultúrát épített fel, amely példát mutat a fenntartható működés, az etikus üzletvitel és a tiszteleten alapuló partneri kapcsolatok terén – mindezt egy olyan inspiráló közösségben, ahol a dolgozók jóléte és fejlődése éppolyan fontos volt, mint a kiváló minőségű termékek előállítása.
A Follow Marketing online marketing ügynökség stratégiai részesedést szerzett a feltörekvő LEMONart tartalomgyártó ügynökségben, hogy házon belülre vigye videós tartalomgyártási kapacitást.
Május 6-tól Simon György irányítja a Yettel lakossági marketing igazgatóságát.