Keresett szöveg: "marketing"

Digital-Media Hungary 2024. A 2 napos esemény bemutatása a házigazda gondolataival fűszerezve. PODCAST.

2 nap, 5 terem, 14 szekció, 161 előadás, 50 fórumbeszélgetés, de csak egy mottó, amely viszont a konferencia-programjának teljes ívét adja: A mesterkélt civilizáció forradalma! De mit is jelent ez a mottó? Milyen ideológia bújik meg mögötte? Több mint konferencia: konferencia, színház, kiállítás és koncert A 2024. április 23-24-i esemény bemutatás a főszervező szavaival.

„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.

A tücsök és a hangya – mi lett volna, ha a tücsök nyer?

Régi álmom, hogy a munkámba igazi tudományt csempésszek az áltudományos féligazságok helyett. A marketing és a reklám hajlamos arra, hogy kiheréli a tudomány lényegét, és önző módon csak azokat a féligazságokat emeli át belőle, amelyekhez kereskedelmi érdeke fűződik. Azért nem szeretem Ogilvy bölcseleteit, mert mindig ott volt a hamiskás érzés mögöttük, hogy saját ügynökségének boldogulását szolgálták.

Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?

artist2watch - komplex előadó-támogatói programot indít a WMMD

Független hazai előadók részére indít egy komplex támogatási programot a WMMD. A piacvezető zenei disztribútor idén összesen 6 előadónak segít az előrejutásban - a közel egymillió forint értékű támogatás többek között klipkészítésre, fotózásra és marketingkommunikációs célokra fordítható.

Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem

Forradalmasítja a vásárlást, nagyobb megtakarítást, kényelmet, személyre szabott ajánlatokat és exkluzív hozzáféréseket kínál a fogyasztóknak az előfizetéses e-kereskedelem. Az új modell nem csak a vásárlói élményt gazdagítja, hanem elősegíti a hazai e-kereskedelmi piac dinamikus fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben. Mindezen felül jelentős gazdasági és társadalmi előnyöket is hordoz, amelyek hozzájárulnak a helyi gazdaságok megerősödéséhez és a fenntarthatósághoz.

A magyar költészet napja alkalmából kortárs lírikusok köteteit rejti el budapesti köztereken a Libri

Játékra invitál a magyar költészet napja alkalmából a Libri: a vállalat jelentős klasszikus költőink budapesti szobraihoz, valamint a szerzők nevét viselő fővárosi közterületek egyes pontjaira kortárs magyar lírikusaink egy-egy kötetét helyezi el. Hogy Závada Péter, Kemény Zsófi, Simon Márton, Varró Dani és más kortárs szerzők verseivel hol találkozhatnak az olvasók, az április 11-én a Libri közösségimédia-felületein elhelyezett rejtélyes nyomokból derül majd ki.

Erős alapokra és kreativitásra van szükség a mesterséges intelligencia hatékony használatához a marketingben

A mesterséges intelligencia (AI) technológia rohamos fejlődése és alkalmazása a marketing világában jelentős paradigmaváltást hozott. Napjainkban az AI nem csupán egy új eszköz a marketingesek kezében. Sokkal inkább egy stratégiai partner, ami teljesen új megközelítést kínál a piackutatástól a vásárlói interakciók előrejelzéséig, újradefiniálva a hagyományos marketingstratégiákat, és lehetővé téve a szakemberek számára, hogy a korábbiaknál pontosabb, személyre szabottabb és költséghatékonyabb marketingmegoldásokat alkalmazzanak. Ez a technológia tehát nem csupán időt és erőforrásokat takarít meg, hanem növelheti a marketingkampányok sikerességét is, hozzáadott értéket teremtve az ügynökségek és ügyfeleik számára egyaránt.

Új kommunikációs vezető a Porsche Hungariánál

A Škoda marketing menedzserét, Bognár Tamást nevezte ki a Porsche Hungaria ügyvezetése a vállalat kommunikációs vezetőjének, április 15-től kezdődően.

2/525