Keresett szöveg: "marketing"

Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

A CRO nem éppen a legkönnyebben megragadható és elmesélhető történet a digitális területen, a konverziós ráta optimalizálása viszont elemi érdek. Definíciók, tévhitek és néhány jó tanács. Sólyom Balázs cikke.

A sztárszakács utálja a kajapornót és az ételfotózást

De van olyan séf is, aki szerint nem kell hőbörögni.

Norbi posztja több, mint 71 Kiló

Schobert Norbi videója miatt felrobbant az internet, a SentiOne pedig azonnal készített egy kutatást arról, hogy online mit is gondolnak a videóról, s hogyan is alakult Schobert márkája.

Egy márkának a fontos kérdéseket is feszegetnie kell – interjú a Telekom kommunikációs igazgatójával

Szabó Bélával a márka lelkiéig ástunk, emellett a kreatív szakember beavatott minket a személyes filozófiájába is.

Elhunyt Takács Ildikó

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata Takács Ildikót saját halottjának tekinti, temetéséről később intézkednek – közölte a család hétfőn az MTI-vel. Szakmai munkássága az elmúlt több mint 40 évben szorosan összeforrt Demján Sándor volt nagyvállalkozó vállalati, személyes arculatának kialakításával.

Influencerek: van egy kis bibi a fizetésekkel

Egy kutatás szerint.

Wonder Woman új szerepben!

A vízmárka történetének legnagyobb marketingkampányával indítja az új évtizedet.

Kihívások a PR-ben: szinte mindent újra kell tanulni

Bender Krisztina ránézett a PR helyzetére és összefoglalta nekünk, hogy mire érdemes figyelnünk.

Határtalan növekedés és élesedő verseny az e-kereskedelemben

Egyvalami biztos: sem az e-kereskedők, sem az online vásárlók nem fognak unatkozni idén. Körmendi Éva és Pintér Róbert elemzése.

A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

Játék az árérzékenységgel, magas szintre fejlesztett logisztika és egyedi piaci szemlélet. Interjú Schmidt Richárddal.

1/296