Keresett szöveg: "marketing"

A megosztás törvénye.

- Nem csak a Facebookot, de a Google-t is befolyásolja. Influencerek, akik nem is tudják hogy azok… Oszd meg te is a tartalmakat! A személyes jelenlét varázsa…

Brandingeljünk growth hackinggel!

Értelmező előadás a szénné optimalizálható márkaépítő eszközök taktikai szerepéről. Miért jön el lassabban a growth hacking Magyarországra?

Ki látott már működő attribúciós modellt?

Létezhet a csoda? Miért sulykoljuk annyira? Tényleg hasznos lenne, ha volna? Mit kéne a hirdetőknek ebből megértenie?

Brandingeljünk growth hackinggel!

Értelmező előadás a szénné optimalizálható márkaépítő eszközök taktikai szerepéről. Miért jön el lassabban a growth hacking Magyarországra?

Ügyfélhűtlenség a kereskedem disztruptív piacán.

A konkurensed éppen ezekben a percekben is azon dolgozik, hogy elcsábítsa az ügyfeledet. És ha azt gondolod, nem fog menni neki, mert a te ügyfeled úgyis hűséges, túlértékeled. A hűséget. Addig vagyunk hűségesek, amíg nincs egy érdekesebb, csillogóbb, kényelmesebb. De azért van amiért mégis maradunk. Erre mutat példákat Tímea olyan disztruptív piacokról, mint például a pénzügy és a tech.

Adathasználat és precision marketing.

Van-e értelme az überszofisztikált kommunikációnak, meg tud-e ez térülni? A nemzetközi trendek alapján - a legnagyobb megmondó emberek szerint - egyértelműen nincs, mert nem tudja lekövetni a kommunikációs piac az igényeket; a megtérülés kétesélyes és hatalmas (jogi) kockázattal jár. Ehhez képest itthon és a régióban egyre nagyobb igény mutatkozik rá. Mi az igazság? Van arany középút?

A hazai programmatic piac trendjei.

Milyen lehetőségeid vannak hirdetőként? Kikkel versenyzel? Van élet a két óriáson túl? Mi várható idén ezen a területen?

Content design: okosan tervezett tartalom reklámfecsegés helyett.

Tartalommarketinget tervezel? Akkor csináld jól! Szolgáltass tartalmat, de ne a Google-nek, hanem a kíváncsi közönségednek! Tudod, hogy mennyi kérdésük van, amire épp nálad a válasz? Tudd meg, mik ezek! SEO-val a képernyőjükig eljutsz, de a gondolataikig (a szívükig…?) egyáltalán nem biztos! A content design a tartalmi ökoszisztémád tudatos tervezése: tudod, mint a service design... Mit szólnál ahhoz, hogy a tartalmaid is a szolgáltatásod része? Tervezd, teszteld, terjeszd, és te is teljesedj ki benne! Reméljük, hogy amit az előadásból elcsípsz, másnap azonnal ki is próbálod - és működik!

Az evolúciós verseny természeti törvényei. Versenyre érettek.

Az evolúciós verseny lehetséges képletének tényezői: ötlet + ember/érzelem + kreativitás + életképesség + idő + válság + specifikus tényezők.

1/385