Keresett szöveg: "marketing"

Ezek az online eszközök könnyíthetik ma a vállalkozók életét

A vállalkozói lét szabadsága és kreativitása vonzó lehetőség, de az ezzel járó felelősség és az időmenedzsment kihívásai gyakran alábecsült tényezők. Szerencsére azonban ma már egyetlen vállalkozónak sem kell mindent egyedül kézben tartania. A digitalizáció korában hatékony online eszközök állnak rendelkezésre, amelyek nemcsak a napi működést könnyítik meg, hanem hozzájárulnak a hosszú távú fejlődéshez is.

„Most már nem elég egyszer kinyilatkoztatni valamit és hátradőlni”

Bevallja, hogy túlontúl intim viszonyt tart fenn a telefonjával, de szerinte ez a PR-es munka velejárója: sosem tudni, mikor jön az az üzenet, amire azonnal ugrani, reagálni kell. Ennek ellenére ezt a 24 órás készenlétet szívesen elengedné a szakmai életéből. Ragaszkodik viszont ahhoz, hogy a PR kreatív műhelymunka maradhasson. Murányi Lindával, az Erste Bank PR vezetőjével beszélgettünk többek között arról, hogy meddig marad velünk a sajtóközlemény, hogyan változott meg a PR-esek és a média viszonya, és hogy miért nem tud helyettesíteni egy PR-est a Chat GPT.

A személyre szabott szabadság! Digital-Media Hungary 30!

Az idén harmincadik alkalommal megrendezésre kerülő grandiózus két napos esemény szervezőjének személyes gondolatai.

Hogyan építsen hitelességet a pr az infokalipszis korában?

A Z és Alfa generáció idegrendszere másképpen működik, mint az előző nemzedékeké, ezért nem fog náluk a korábban bevett kommunikáció, pr működni – mondta el Sós Péter János pr-szakember, egyetemi oktató.

Változás a Henkel Magyarország Kft. igazgatóságában

A Henkel Magyarország Kft. felsővezetésében idén tavasszal két személyi változásra került sor: március 1-jétől Aczél Nóra tölti be a HR-vezetői pozíciót, április 1-jétől pedig Maurizio Salvaggio vette át a Henkel Consumer Brands üzletág vezetését.

Minden ügyfél olyan reklámot kap, amilyet megérdemel!

2024-ben egyre több hazai hirdető fedezte fel, hogy a reklámbefektetések segítségével lehet sikert elérni a stagnáló fogyasztás mellett – mondta el Somlói Zsolt, a 25 éves MindShare ügyvezetője.

Új vezetővel lép szintet az IT-szektor rock’n roll szolgáltatója, a TIXA

A 11 éve sikerpályán futó jegyértékesítő platform Busák István személyében igazolt új ügyvezetőt, aki a digitális marketing, stratégia és technológia területén szerzett 15 év vezetői tapasztalatot. Varga Balázs alapító és a csapat új vezetője közös célként fogalmazza meg, hogy a Tixát a hazai rendezvény- és zenepiar vezető technológiai szolgáltatójaként és innovátoraként teszi még sikeresebbé.

A magyar fenyőmágus, akinek fáit Japántól Kaliforniáig imádják

Van egy kis magyar faiskola, amit Kaliforniától Japánig ismernek a fenyőgyűjtők. Olyan fák kerülnek innen a világ legkülönlegesebb kertjeibe, amelyeket sokan még csak képen sem láttak. A Conifers Garden alapítója – nevezzük most fenyőmágusnak – nem startup díjat nyert, nem fizetett reklámért, nem kapott pályázati pénzeket, mégis fölkerült a világ térképére. És nemcsak elad – megőriz, véd és inspirál is.

„Valakinek majdcsak briefelnie kell a Chat GPT-t is”

Interjú Pataky Piroskával, az MBH Bank marketingigazgatójával.

Aktívabbak a munkavállalók, mint tavaly ilyenkor

A munkavállalói aktivitás továbbra is magas a magyarországi munkaerőpiacon: miközben 0,97%-kal csökkent az álláshirdetések száma 2025 első negyedévében az előző év azonos időszakához képest, a jelentkezések száma közel 5%-kal emelkedett – derül ki a Profession.hu negyedéves elemzéséből.

1/569