Keresett szöveg: "médiamix"

Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte a kezdetektől napjainkig. Szakmai alázat, szeretet, bizalom és folyamatos megújulás nélkül véleménye szerint ezen a területen sem lehet megtartani a piacvezető pozíciót. A papíralapú kezdetektől a digitális átalakuláson át a brandépítés és a láthatóság hangsúlyos szerepéről, valamint a médiafigyelés hogyanjáról beszélgetve nagyon egyértelműen kiderült, hogy a sajtófigyelés valóban nem egyenlő a guglizgatással

2023. Változékony “időjárás” a versenypiacokon. Eljött a bizonyítás időszaka

Eklektikus évnek nézhetünk elébe. Van, aki borúsan látja a 2023-as évet, és van, aki a lehetőséget látja benne.

Célcsoportból fogyasztó: helyes adatokkal, okos tervezéssel

A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba

A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

Az üzletekben elhelyezett digitális hirdetések az online és az offline reklámok előnyeit egyesítik, jóval kedvezőbb áron. Ráadásul mára valódi tömegelérést is biztosítható a médiafelület, hiszen Tóth Zoltán, a DigInStore Zrt. vezérigazgatója szerint félmillió felnőtt magyar érhető el a TrafikTV monitorjai segítségével, ezért a médiamixben egyre nagyobb szerep juthat ennek a médiacsatornának.

A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./I. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával.

Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

A hagyományos média szerepe még mindig kiemelkedő a tömegelérésben Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Kft. kommunikációs igazgatója szerint. Az újmédia, a saját tartalom szerepe azonban egyre növekszik. A cégek számára a legfontosabb azonban a saját adatok gyűjtése, hogy erre alapozva továbbra is hatékony online kommunikációt végezhessenek.

A tömegelérésnek még mindig a tévé a legjobb eszköze!

Interjú Beke Zsuzsával.

A szerencse és a munka, ami mögötte van

Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatójával beszélget Csermely Ákos.

A digitális bankolásban megnő az igény a személyes tanácsadásra

Interjú Hotváth Magyary Voljc Nórával.

1/7