A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.
A márkabiztonságot nem a YouTube-on kell keresni, derül ki a Wall Street Journalban megjelent kutatási adatokból.
Az új együttműködés növeli a Teads hatékonyságát a nem brand safe tartalmak kiszűrésére, miközben maximalizálja a hirdetők elérését és támogatja a minőségi megjelenéseket.
A DOT Creative 2020 és 2021 után idén ismét jelentkezik a Syntax Brand Safety Riporttal. A legújabb riportban kiderül, hogy mi változott két év alatt és mennyire éri meg trükközni a hirdetőknek a márkabiztonsági befektetéseikkel.
Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával Csermely Ákos beszélgetett a Reboot Hungary 18. podcast adásában.
A Trendency Digital adat üzletág vezetője szerint algoritmusuk segítségével a hírportálok egyedi módon tudják elemezni az olvasói igényeket.
A kulcsszavak egyszerű tiltása elérés és felhasználó csökkenéssel járhat, ráadásul a helytelenül megválasztott brand safety stratégia hosszú távon kockáztathatja a potenciális fizetőképes célcsoportok elérését.
Interjú Orbán Donáttal, a Unilever digital marketing managerével.
A digitális hirdetési piacot letarolta itthon is a Google és a Facebook. A hazai kiadóvállalatoknak komoly érdeke lenne a közös fellépés és az egységes rendszerek kifejlesztése, csak ezzel vehetik fel a kesztyűt a technológiailag erős, nem mindig a fair play szabályai szerint játszó globálisokkal szemben.