Keresett szöveg: "márkabiztonság"

A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.

A Google a saját szabályait is képtelen betartani a hirdetései háromnegyedében

A márkabiztonságot nem a YouTube-on kell keresni, derül ki a Wall Street Journalban megjelent kutatási adatokból.

Az Integral Ad Science lehetőségeivel bővíti a Teads a Brand Safety megoldásait

Az új együttműködés növeli a Teads hatékonyságát a nem brand safe tartalmak kiszűrésére, miközben maximalizálja a hirdetők elérését és támogatja a minőségi megjelenéseket.

Aki márkabiztonságot vet, adatot arat.

A DOT Creative 2020 és 2021 után idén ismét jelentkezik a Syntax Brand Safety Riporttal. A legújabb riportban kiderül, hogy mi változott két év alatt és mennyire éri meg trükközni a hirdetőknek a márkabiztonsági befektetéseikkel.

A tűpontosan mért élmény lehet a hatékony marketing kulcsa. Podcast ajánló

Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával Csermely Ákos beszélgetett a Reboot Hungary 18. podcast adásában.

Bulvárral klikkelést lehet gyűjteni, jól tematizált hírekkel olvasótábort. Interjú Sólyom Balázzsal

A Trendency Digital adat üzletág vezetője szerint algoritmusuk segítségével a hírportálok egyedi módon tudják elemezni az olvasói igényeket.

A megfelelő brand safety stratégia

A kulcsszavak egyszerű tiltása elérés és felhasználó csökkenéssel járhat, ráadásul a helytelenül megválasztott brand safety stratégia hosszú távon kockáztathatja a potenciális fizetőképes célcsoportok elérését.

Pontosabb mérésekre alapozva, rugalmasabban hirdetve lehetnek sikeresek a márkák a jövőben

Interjú Orbán Donáttal, a Unilever digital marketing managerével.

Megállíthatná az összefogás a globálisok online nyomulását?

A digitális hirdetési piacot letarolta itthon is a Google és a Facebook. A hazai kiadóvállalatoknak komoly érdeke lenne a közös fellépés és az egységes rendszerek kifejlesztése, csak ezzel vehetik fel a kesztyűt a technológiailag erős, nem mindig a fair play szabályai szerint játszó globálisokkal szemben.

1/4