Keresett szöveg: "márkaépítés"

Az üzleti készségek fejlesztését erősítette az MDDÜ design START mentorprogramja

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által elindított negyedik design START mentorprogram az üzleti gondolkodás területén nyújtott szakmai támogatást az olyan feltörekvő designmárkák számára, amelyek célja, hogy további sikereket érjenek el a hazai piacon és stabilizálják vállalkozásukat. A három lépcsős mentorprogramban résztvevő formatervezők workshopok, szakmai gyakorlat és külföldi tanulmányút keretében bővíthették szakmai ismereteiket.

Átlépte a 11 milliárdos megtekintést a legnézettebb YouTube-videó

Zenék és gyerekdalok a nézettségi top 20-ban.

A TikTok mentheti meg a kisvállalkozókat?

A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel a TikTokról: működik ez az ő területükön? Nem válnak hiteltelenné, komolytalanná ha TikTokoznak? Virális tartalom ide vagy oda, lehet ezzel tényleg eladásokat generálni?

Ideje másként gondolkodni a béren kívüli juttatásokról

A leggyakrabban adott munkáltatói támogatások helyett másokat részesítenének előnyben a dolgozók.

A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

Az üzletekben elhelyezett digitális hirdetések az online és az offline reklámok előnyeit egyesítik, jóval kedvezőbb áron. Ráadásul mára valódi tömegelérést is biztosítható a médiafelület, hiszen Tóth Zoltán, a DigInStore Zrt. vezérigazgatója szerint félmillió felnőtt magyar érhető el a TrafikTV monitorjai segítségével, ezért a médiamixben egyre nagyobb szerep juthat ennek a médiacsatornának.

Új kommunikációs és marketing igazgatók a Danubius Hotelsnél

Fabriczki Petrát kommunikációs igazgatónak nevezték ki, míg Semperger Judit marketing igazgató területei a közelmúltban kibővültek az online és hálózati marketing feladatokkal.

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.

Megújulás alatt az Armadillo

Új szervezeti működéssel, szakemberekkel és ügyfelekkel erősít az ügynökség.

A BMW az iProspectet választotta kizárólagos európai offline médiaügynökségének

A dentsu médiaügynöksége, az iProspect nyerte meg a BMW és a MINI európai offline médiaügynökségi tenderét azt követően, hogy a BMW Csoport közös ügynökségi megbízás alá vonta a két márka offline médiatevékenységét a stratégiaalkotástól a tervezésen keresztül a vásárlásig.

A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort

A két különböző platform jól használható együtt.

1/32