Keresett szöveg: "márkaépítés"

Nemzetközi díjakat nyert a magyar ügynökség

Négy platina díjat zsebeltek be a Lounge Group Szerencsejáték Zrt.-nek készített kampányai, a „Költészet napja” és a „TippmixPro - Tudjuk, mi a pálya” a dallasi Hermes Creative Awardson.

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.

A Libri még kitart a 4 napos munkahét mellett. Friss tapasztalataikról beszéltek

Idén februárban jelentette be a Telekom, hogy másfél évnyi tapasztalatait összesítve lezárja a 4 napos munkahét kísérletét. Egy másik vállalat pilot programja eközben még tart: a Libri-Bookline 4 napos munkahét tesztje 2022 októberében kezdődött, a meghosszabbított pilot eredményeit idén júniusban értékelik majd. De mi történik, ha túl sok a munka karácsonykor, és hogy lehet elkerülni, hogy “kis péntek” legyen a csütörtökből? A Libri-Bookline 4 napos munkahét bevezetéséről, az eddigi eredményekről, kihívásokról és nehézségekről a Minner.hu készített interjút Ludvig Orsolyával, a cég marketing és kommunikációs igazgatójával.

Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

A Dentsu Creative „The Futures Less Traveled ” címmel tette közzé jelentését a 2024-re várható kreatív trendekről. A nemzetközi ügynökségi hálózat stratégiával és jövőkutatással foglalkozó szakértői által összeállított előrejelzés iparági példákkal és számadatokkal gazdagon illusztrált formában tárja fel a remény erejét egy változékony világban.

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.

Milliókat bukhatnak a cégek a mesterséges intelligencia miatt

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői lehetnek az MI használatának a cégek márkaépítésével kapcsolatban.

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

Top Employers Hungary 2024: ők most Magyarország 10 legjobb munkáltatója az alkalmazottak véleménye alapján

A Munkahelyeink.hu nemzetközi karrier platform nyilvánosságra hozta a legkedveltebb munkaadók toplistáját. A Top Employers Hungary jelenleg az egyetlen független rangsor, amely kizárólag a munkavállalók értékelésén alapul. A platformon a legmagasabbra értékelt munkáltatók sorrendben a Yettel Magyarország, a Pepco Magyarország, és a Harman Magyarország.

Új Chief People Officer a Magyar Telekomnál

2024. március 1-től Tóth Zsuzsa lesz a Magyar Telekom Csoport humánerőforrás ügyekért felelős vezérigazgató-helyettese.

A globális nagyvállalatok is újra felfedezik a saját platformjaik mellé a hagyományos médiát

Somlói Zsolttal, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetőjével a hazai reklámpiac várható trendjei mellett arról is beszélgettünk, hogy a Google miért hisz a nyomtatott újsághirdetésekben, és hogy miért kellene a performancia kampányok mellett vagy helyett nagyobb teret engedni a márkakommunikációnak.

1/39