Keresett szöveg: "kun miklós"

Kun Miklós

Kun Miklós

2004 óta dolgozik a Mediacomnál: 2008 óta a kutatás vezetője, 2010-től kutatási igazgató, majd folyamatos new business és stratégiai tanácsadási feladatai révén 2014-től a cég boardjának tagja Chief …

A mesterséges intelligencia memetikája

Minden agyban dől el… - tartja a mondás. De mi az, ami ide vagy oda billen az elmében? A gondolkodási dimenziókat feltáró módszertan megismerésével erre is választ kap az olvasó. A mesterséges intelligencia és az emberiség jövőjének memetikai dimenzióit ismertetve adnak a szerzők támpontokat az AI-ról szóló hatékony diskurzushoz.

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.

Kiderült, kik a Digital Hungary által alapított Példakép díj várományosai - Bárki szavazhat a jelöltekre

Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.

Internet Hungary: Érzékenyítő… Mert néha rácsodálkozunk ügyfeleink, fogyasztóink reakcióira

Hogyan tudjuk úgy terelni a vevőt, hogy azt higgye és úgy viselkedjen, amit és ahogy mi szeretnénk?

A fogyasztó is ember

A fogyasztó ki van szolgáltatva a tartalomszolgáltatóknak, de ez fordítva is igaz

Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.

A marketingesek nagy része mítoszokra építi a döntéseit

A marketing szakemberek egy része mítoszokra építi a döntéseit, csakúgy, mint a középkori orvosok. Ennek összefüggéseiről tartott előadást Kun Miklós MediaCom srtatégiai igazgatója a 25. Media Hungary konferencián.

Élményből hogyan lesz profit? Az empátia és ügyfélélmény kívánt harmóniája. Összefoglaló írás és az adás videója.

Empatikusnak lenni nemes cselekedet lehet, de miért éri meg a cégeknek is komolyan foglalkozni ügyfeleik érzelmeivel és motivációival? Az empátia pszichológiai, marketing és sales kapcsolatait elemezték szárítőink a Reboot Hungary adatásában.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

1/4