Kun Miklós Mediacom, Chief Strategy Officer, managing partner „Miklós 20 éve jelenti az ideális kutatót, aki együtt gondolkodik az ügyféllel. Érti a motivációnkat, segít közvetíteni üzleti problémák …
A DigitalHungary Klubon Kun Miklós az EssenceMediacom stratégiai igazgatója márkák lélektanát mutattatta be, hogy mitől működik a márkák perszónája.
Idén ősszel megérkezett Magyarországra a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) jóvoltából. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli győzteseként kapjanak díjat.
Elkezdődött a DigitalHungary Klub sorozat, amelynek első részét a Publicis székházban a Digital Hungary alapítója, Csermely Ákos nyitotta meg. A klub egy új közösségi találkozóhely a kereskedelem, marketing és média szakma számára.
A modern marketing tele van kihívásokkal, amik sokszor a váratlanul felbukkanó „fekete hattyú” jelenségek nyomában járnak. Erről beszélt Kun Miklós, a Mediacom Chief marketing officere a 25. Internet Hungary-n tartott előadásában. A szakértő kritikus szemmel mutatott rá, hogyan keverik össze a vállalatok a stratégiát a taktikával, és miért nem elegendő csupán a számok növelésére fókuszálni, amikor a márkaépítés a cél.
Lezárult a Példakép díj közönségszavazása, kiderült, kik nyerték el idén a szakmai elismerést. A díjátadóra az Internet Hungary konferencián került sor.
Ez itt a Digital Hungary Példakép díj marketing kategóriájának aloldala. Itt megtalálható a jelöltek bemutatása a szakmai életrajzuk és az őket a díjra jelölő szakmai grémium ajánlásai alapján. Segíts eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat MARKETING kategóriában! Egy szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 29-én 12:00 óráig lehet az alább megadott linken, a díjátadóra október 1-jén, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Szeptember 30-ig bárki leadhatja szavazatát a shortlistre került szakemberekre
Minden agyban dől el… - tartja a mondás. De mi az, ami ide vagy oda billen az elmében? A gondolkodási dimenziókat feltáró módszertan megismerésével erre is választ kap az olvasó. A mesterséges intelligencia és az emberiség jövőjének memetikai dimenzióit ismertetve adnak a szerzők támpontokat az AI-ról szóló hatékony diskurzushoz.
Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.