Keresett szöveg: "koronavírus"

A labda virtuálisan is elvarázsol, még a bajnokságok újraindulása után is

A virtuális sportok a vírus alatt kilőttek és természetesen a fogadóirodák is rárepültek a lehetőségre.

Mutatjuk, hogy mi az, amivel a koronavírus sem bírt el

Miközben a távmunka és a digitalizáció hatalmas lendületet kapott, a hazai kkv-kgyengeségei is megmutatkoztak a koronavírus-járvány alatt.

Új, kereskedőknek szánt hirdetési formátum érkezik a YouTube-ra

Még inkább vásárlásra buzdító, kifejezetten e-kereskedőket megcélzó hirdetési formátummal rukkol elő a YouTube. A június közepén bejelentett hirdetési mód lényege, hogy még több tartalmat, kapcsolódó információt (pl. böngészhető galériát) és direkt linket is tartalmazhatnak a videók.

Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközöket és megoldásokat biztosító Hewlett Packard Enterprise (HPE) szerint ezek azok a főbb jellemzők, amelyek ezután a sikert jelenthetik a hazai munkaerő piacon.

Még mindig alacsony a női informatikusok aránya Magyarországon

Újabb húsz középiskolás lány végezte el a Morgan Stanley és a Nők a Tudományban Egyesület matematikai és programozó szakkörét.

Régen voltak ennyire elégedettek a magyar munkavállalók

A koronavírus járvány okozta helyzet mindenkit váratlanul ért, rekordgyorsasággal kellett reagálni a dolgozóknak és a munkaadóknak egyaránt.

A koronavírus a reklámügynökségekre is új világot hozott

Megmérték, milyen elvárásokkal kell szembenézzenek.

Működő stratégiák épültek fel az e-kereskedelemben

Beköszöntött az e-kereskedelem aranykora. Működő stratégiákról számoltak be iparági szereplők.

Hiába az online árusítás, az e-ruhaboltok nagyot zuhantak a koronavírus alatt

A Rakuten Intelligence tanulmánya hozzáteszi, hogy már kezdenek magukhoz térni az amerikai online ruházati boltok a járvány után.

1/16