Keresett szöveg: "koronavírus"

Aki márkabiztonságot vet, adatot arat.

A DOT Creative 2020 és 2021 után idén ismét jelentkezik a Syntax Brand Safety Riporttal. A legújabb riportban kiderül, hogy mi változott két év alatt és mennyire éri meg trükközni a hirdetőknek a márkabiztonsági befektetéseikkel.

Ismerni kell a hívószavakat a sikeres toborzáshoz

Nem elég egy jó üzenet, azzal a valóságnak is meg kell egyeznie.

Közeledik a készpénzmentes jövő, változnak a fizetési szokások

Hamarosan kassza nélküli boltokban vásárolhatunk.

A felhőalapú rendszerek is lehetnek energiatakarékosak

Egyre intenzívebben tapasztaljuk a klímaváltozás környezeti hatását, mely nem csak az élő szervezetet viseli meg, de az infokommunikációs eszközök és adatközpontok megfelelő működését is nehezíti. A tech cégeket, különösen a felhőszolgáltatókat a fokozódó energiahiány mellett az adatok ökológiai lábnyomának enyhítése is kihívások elé állítja, miközben évről évre emelkedik az internethasználók száma. Földesi László, a Systemfarmer elnök-vezérigazgatója szerint bár a karbonsemlegességre és a megújuló alternatív erőforráshasználatra törekvő erőfeszítések előmozdításában nagy szerepük van az olyan nagyvállalatoknak, mint az Amazon, Apple vagy Google, de a kisebb piaci szereplőknek is lépniük kell a lehetőségeikhez mérten.

Mi legyen a megtakarításokkal a rohanó infláció mellett?

Jelentős fordulattal kell szembenézniük a takarékoskodóknak: szemben az elmúlt évek kedvező helyzetével, az idén a részvénypiacok kiábrándítóan teljesítettek, az elmúlt 50 év legrosszabb első félévén vannak túl a fejlett piacok. Közben meredek emelkedőn van az infláció, Magyarországon júniusban már megközelítette a 12 százalékot. A piacokon pedig már megkezdődött a recesszió beárazása, a negatív hírek ellenére azért lehet a mostani helyzettel is mit kezdeni - igaz, indokolt az óvatosság.

Október elsejétől vége a Facebook Live Shopping szolgáltatásnak

Megszűnik a Facebook élő vásárlást lehetővé tevő funkciója, a Live Shopping. A kereskedők persze nem maradnak videós értékesítési csatorna nélkül: a cég a jövőben a hangsúlyt a Reels szolgáltatására helyezi majd át.

Kisokos segíti a magánszálláshelyek létesítését

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) MAGÁNSZÁLLÁSHELY KISOKOS címmel kiadványt állított össze, amelynek célja, hogy segítséget nyújtson új magánszálláshely létesítéséhez. A füzet a kezdeti lépések bemutatása mellett a teljes körű tájékozódásban és a körültekintő döntéshozatalban is támogatja az új és leendő magánszálláshely-szolgáltatókat.

Robbanás előtt a digitális ügyfélkiszolgálás, de szakadék tátong Budapest és vidék között

A telefonos és a személyes ügyintézés a leggyakoribb a magyarok körében, ugyanakkor nagy a nyitottság a digitális megoldások iránt.

Online vásárlás előtt a neten és a közösségi médiában tájékozódunk

Sokan azonnal otthagyják a bonyolultnak tűnő vásárlási procedúrákat.

Kell-e laptopot biztosítaniuk a cégeknek otthoni munkához?

Felújított laptop a legköltséghatékonyabb megoldás.

1/98