Keresett szöveg: "koronavírus"

2023-ban egyre fontosabb lesz az ár a vásárlói döntéseknél

A 2022-es makrogazdasági kihívásokat követően az olyan tényezők, mint a lassuló gazdaság és a vásárlóerő csökkenése komoly hatással lesznek 2023-ban a kiskereskedelmi eladásokra – derül ki a Deloitte jelentéséből.

K&H: 460 százalékos növekedést értek el a fiatalok

Egyre nyitottabbak a fiatalok a bankszámlákra és készpénzmentes fizetésre. A K&H ma már 60 ezer ifjúsági számlát kezel, ami 62 százalékkal haladja meg a három évvel korábbi darabszámot. Közben a fiatalok kártyás forgalma jelentős mértékben, 460 százalékkal, azaz több, mint öt és félszeresére nőtt. Ezt igazolja vissza a K&H a Vigyázz, kész, pénz! diákok számára megrendezett pénzügyi vetélkedője is, ahol az egyik legnépszerűbb feladat a készpénzmentes fizetéshez kapcsolódik.

Kiberbiztonsági trendek 2023: szép új hibrid világ

Ismét egy olyan évet zárunk, amilyenben még nem volt részünk – sosem látott szintet ért el a digitális eszközöktől való függőségünk is.

Gondban az elektronikai ipar: emelkedő kereslet, akadozó ellátási lánc

Továbbra is rohamosan emelkedik az elektronikai termékek iránti kereslet, de az iparág nehézségek sorával néz szembe. Nem meglepő módon a világjárvány alatt nagyon megugrott a szórakoztató elektronikai termékek iránti igény, csakhogy a világpolitikai helyzet, az orosz-ukrán háború jelentős veszélyeket hordoz magában az iparágra nézve. Sőt, a megnövekedett kereslet akár fel is boríthatja az ellátási láncot.

Elektronikus kereskedelem és domain körkép

A hazánkban a 2020-ban kezdődő koronavírus járvány nagy változást hozott az élet szinte minden területén, így az elektronikus kereskedelemre is hatást gyakorolt. Az NRC felmérése alapján jelenleg 80% körül van azok aránya, akik évente legalább egyszer rendelnek online. Ez nagyjából a maximum, nem valószínű, hogy az arány jelentősen növekedni tudna a közeljövőben.

A vezetőkön múlik, hogyan küzdenek meg a cégeik a gyorsuló változásokkal

Bizonytalanabb, gyorsabb és volatilisabb jövőre kell a vállalatoknak berendezkedniük a jövőben – véli Dr. Zolnay Judit üzleti coach és tanácsadó, aki korábban 12 évig vezette vezérigazgatóként az amerikai MetLife magyarországi és bulgáriai vállalatát. Azok a szervezetek lehetnek a változások nyertesei, ahol magas a munkavállalók elkötelezettsége, és hajlandók innovatívan és csapatban dolgozni.

Új filmmel jelentkezik a Trónok harca sztárja

Ma kezdődött a Sundance Filmfesztivál. A tíznapos programban több mint száz filmalkotás debütál, köztük a Trónok harca sztárja, Emilia Clarke új filmje is.

Tovább romlik a munkaerőpiaci helyzet: a hazai cégek közel harmada tervez létszámcsökkentést az első negyedévben

2023 első negyedévében a hazai munkáltatók 32 százaléka tervezi csökkenteni munkaerő-állományát, miközben csupán 22 százalékuk jelez előre bővítést. A legnagyobb arányú létszámcsökkenés földrajzi bontásban az Észak-Alföldön és Észak-Magyarországon, míg szektorális bontásban a kommunikációs szolgáltatások, illetve a alapanyag- és feldolgozóipar területén várható – derül ki a ManpowerGroup ma közzétett Munkaerőpiaci Előrejelzéséből.

Kiderült, miért a Lidl-t szeretik még mindig legjobban a magyarok

A koronavírus-járvány kirobbanása óta hatalmasat változott az életünk, ami a bevásárlási szokásainkat sem hagyta érintetlenül.

Alapjaiban változtathatja meg a munkaerőpiacot egy magyar startup

Likviditást teremt a munkaerőpiacon a Giggle.

1/105