Keresett szöveg: "koronavírus"

Globális kihívások és nemzeti sajátosságok formálják át a munkaerőpiacot

A koronavírus, a digitalizáció és az automatizációs folyamatok eredményeként a munkaerőpiac olyan útelágazáshoz ért, amelynél a most hozott intézkedés

Növekedésben a Netflix

Önerőből képessé vált az új sorozatok és mozifilmek gyártásának finanszírozására a Netflix, a világ legnagyobb SVOD-szolgáltatója, mely tavaly év végén egy másik fontos mérföldkövet is átlépett.

Győrfi Pál: szóvivőből influenszer, első hullám

2020-ban, a koronavírus évében, Magyarországon Győrfi Pál személyében láthattuk azt, hogy milyen erővel bír a közösségi média vészhelyzet idején.

Megjött az új Samsung Galaxy S21

A Samsung szempontjából érthető lenne a döntés, hogy a Galaxy S20-ak helyett inkább az új modelleket nyomnák. A felhasználók oldaláról azonban ez nem annyira egyértelmű.

Az Amazon babérjaira törhet a Shopify?

A közel 15 éve indult Shopify mostanra a második legnagyobb e-kereskedelmi szereplővé vált az USÁ-ban, és az Amazon “láthatatlan riválisaként” világszinten is a legjelentősebb szereplők egyike lett.

Érzelem nélkül mesterséges intelligenciával támogatva sincsen jó reklám

A hazai reklámpiac trendjeiről a Mindshare reklámügynökséget két évtizede vezető Somlói Zsolttal beszélgettünk.

Komoly jogi buktatókat rejt a home office

A KCG Partners szakértője segít eligazodni az új helyzet okozta nehézségekben.

Hirdetések, reklámok, kampányok: a minőségnek ára van! - interjú Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési igazgatójával

A hirdetők egyre bátrabban terveznek a jövő évre, de kérdés, hogy a várható növekedésnek milyen ára lesz.

Középpontban az ügyfélélmény: SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

A PSD2 biztonsági előírásai az online kártyás fizetésben jelentős kihívás elé állítják a kereskedőket és a fizetéstechnológiai cégeket.

Újabb őrület: világító okosmaszk!

A Razer egy okos FFP2-es maszkot fejlesztett, ami a cég szerint képes megvédeni viselőjét a koronavírustól.

1/47