Keresett szöveg: "keresőoptimalizálás"

Nem szívesen vásárolunk olyan vállalkozástól, amelynek nincs weboldala

A Telekom megbízásából készült friss, reprezentatív kutatásból kiderült: a legtöbb vásárló számára nemcsak, hogy bizalmat építő, de vásárlást befolyásoló szempont az, hogy egy vállalkozásnak legyen saját honlapja. A Magyar Telekom legújabb szolgáltatása, az Instant Honlap segíti a gyors és hatékony online jelenlét kialakítását.

Most a legkeresettebb a pénzügyi tanácsadás kifejezés

Januárban van számszerűen a legtöbb keresés a pénzügyi tanácsadás kifejezésre, ilyenkor sokan érdeklődnek a befektetések iránt. Szesztay Péter SEO-szakértő szerint sokan azért teljesítenek alul a találati listákon, mert nem fektetnek elég energiát a keresőoptimalizálásba.

Most keresnek a legtöbben pénzügyi tanácsadásra

Az elmúlt évek tendenciái alapján az új év kezdetén van számszerűen a legtöbb keresés a pénzügyi tanácsadás kifejezésre, ami egyértelműen jelzi, hogy ilyenkor sokan érdeklődnek a befektetések iránt. A BP Digital friss esettanulmánya szerint ez egy rendkívül kompetitív piac, de megfelelő SEO stratégiával a kis és közepes vállalkozásoknak is van esélye érvényesülni. Szesztay Péter SEO-szakértő az eredményeket értékelve elmondta, sokan azért teljesítenek alul a találati listákon, mert nem fektetnek elég energiát a keresőoptimalizálásba.

A kkv-k harmada használ mesterséges intelligenciát a marketingjében

Év elején, amikor a mesterséges intelligencia (MI) széles körben elérhetővé vált a kis- és középvállalkozások számára, senki sem számított arra, hogy az új technológia ilyen gyorsan elterjed. Egy friss kutatás szerint mára minden harmadik kkv alkalmazza az MI-t marketingcélokra, ezzel az eszköz gyorsan bekerült a legnépszerűbb marketingeszközök közé.

A 3 legfontosabb Google rangsorolási tényező, amely valóban számít

A keresőmotor-optimalizálás (SEO) világában folyamatosan változnak a trendek és az algoritmusok.

A 8 legfontosabb webdizájn trend 2023-ban

Az idei év olyan megoldásokat helyezett előtérbe a honlapok területén, melyek megvalósításával a felhasználói élményt és elköteleződést is növeli lehet a honlapok látogatói közt. Azáltal, hogy a cégek ezeket az új megoldásokat bevezetik a webes tervezésbe, az ügyfelek és a vállalkozások is hosszútávon jobban járhatnak. Hogy melyek ezek a trendek, azt Bende Kata, a Zk Design ügyvezetője segít megismertetni.

Ezreket spórolhatunk az iskolakezdésnél a könyveken, ha jól használjuk a keresőt

Az iskolakezdés minden család pénztárcáját megterheli, és ebben nagy része van nem csak a tanszereknek, de az iskolán kívüli plusz könyveknek, fejlesztő füzeteknek is. Van azonban néhány trükk, amivel akár ezreket is spórolhatunk, ha ügyesek és körültekintőek vagyunk.

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.

Élőben követhetjük végig egy webshop születését és virágzását

Egy jól működő webshop kecsegtető passzív jövedelemmel sok vállalkozó álma. Olvashatunk sikersztorikat, amikor minimális tőkével, egy sufni szappan/barkács/babaruha webáruház milliárdos árbevételű céggé nőtte ki magát. Arról azonban ritkán esik szó, hogy Magyarországon jelenleg 10-ből csupán 3 webáruház éli meg az egy éves kort. Kukoly Dávid online marketing szakértő, a Fluid Digital alapítója nem kisebb küldetésre szánta el magát, mint a nulláról felhúzni és profitábilissá tenni egy webshopot - amit most lépésről lépésre végigkövethetünk.

Blogolás 2023-ban: van bármi értelme?

Az elmúlt években a tartalommarketing és a digitális média világában óriási változások történtek. Az információs társadalom robbanásszerűen fejlődött, és a közösségi média platformok - mint az Instagram, a TikTok és a YouTube - hatalmas népszerűségre tettek szert. Ebben a digitális légkörben felmerül a kérdés: van-e még helye a blogolásnak 2023-ban?

1/13