Keresett szöveg: "közösségi média"

A Tiktok betiltja ezeket a videókat!

A TikTok bejelentette, hogy aktívan tiltja a barnulást ösztönző videókat, és oktatási tartalmat ad inkább a platformhoz, miután az ausztrál orvosszakértőktől riasztást kaptak a platform barnulást elősegítő anyagok népszerűsítése miatt.

Futótűzként terjed a hír Bruce Willis haláláról

Mi történt? Tényleg meghalt? – kérdezik rajongók ezrei a közösségi oldalakon, ugyanis többen azt rebesgetik, hogy Bruce Willis meghalt. Kiderült, hogy valóban igazak-e a találgatások? Spoiler: nem igazak.

Nagymintás, országos kutatást végzett ügyfelei körében a Yettel

Nemcsak a számítógépen, de a mobiltelefonon is szükséges védekeznünk az adatlopás, a hackerek vagy a nemkívánt tartalmak megjelenése ellen. Egy friss kutatás rávilágított, hogy bár a többség fontosnak tartja az adatbiztonságot, a válaszadók jóval kisebb hányada használ bármiféle adatvédelmi megoldást. A Yettel az idei, 10. alkalommal megrendezett Európai Kiberbiztonsági Hónapot követően új, internet-biztonsági szolgáltatást indított.

Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte a kezdetektől napjainkig. Szakmai alázat, szeretet, bizalom és folyamatos megújulás nélkül véleménye szerint ezen a területen sem lehet megtartani a piacvezető pozíciót. A papíralapú kezdetektől a digitális átalakuláson át a brandépítés és a láthatóság hangsúlyos szerepéről, valamint a médiafigyelés hogyanjáról beszélgetve nagyon egyértelműen kiderült, hogy a sajtófigyelés valóban nem egyenlő a guglizgatással

Az akciók állnak a vásárlók kívánságlistájának élén az idei ünnepi szezonban

A kiskereskedők a technológia segítségével optimalizálják az árképzést és a készleteket, hogy megfeleljenek a fogyasztói igényeknek.

Kultúra és tudás átadható a TikTok segítségével? - Interjú Varga Vencellel

Varga Vencel, irodalmat népszerűsítő TikToker az Internet Hungary konferencián tartott előadásában elmondta, hogy egy Z generációs gyerek átlagosan 3 és fél percet tud odafigyelni az iskolai előadásra. Meglátása szerint elengedhetetlenül fontos, hogy olyan impulzusok és ingerek érjék a gyerekeket egy ingerszegény témában is, ami felkelti az érdeklődésüket. A TikTok segítségével minderre lehetőség nyílik.

Hamis jegyek, lottóátverések és más veszélyek is leselkednek a foci VB szurkolóira! - ezekre figyelj!

Az ESET tanácsai a kibervédelem megerősítéséhez a katari sporteseményt kihasználó adathalászokkal és egyéb veszélyekkel szemben.

2140-re teljesen feleslegessé válhat az ember

A mesterséges intelligencia szakértői 50 százalékos valószínűséggel arra számítanak, hogy 2060 körül a gépek minden feladatot elvégeznek.

Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

A 2022-es ugyanúgy posztkovidos év, mint a 2021-es. A sok mindent megváltoztató 2020-as esztendő után akár azt is mondhatnánk, hogy nincs új a nap alatt, nem annyira változtak meg a trendek az elmúlt évhez képest. Ezt azonban csak egy nem elég rátermett marketinges fogadná el magyarázatként. Az igazság az, hogy igenis vannak olyan kisebb változások, amik miatt kifejezetten érdemes a már bevált eszközeinket újraértelmezni.

A kamaszok közel harmada kapcsolatban van olyan „ismerőssel″, akit személyesen sosem látott

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság sokat tesz a gyermekjogok érvényesüléséért.

1/188