Keresett szöveg: "közösségi média"

Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre

17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.

Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?

Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását az egyelőre leginkább a Meta által használt „consent or pay” (hozzájárulás vagy fizetés) üzleti modell adatvédelmi vonatkozásaival kapcsolatban. Várhatóan mi lesz a hatása a véleménynek a közösségi médiumok és platformok működésére, mit jelenthet mindez a piaci szereplők és a felhasználók számára? A fenti kérdéseket Bartal Ivánnal, az Oppenheim Ügyvédi Iroda adatvédelmi jogi praxisának vezetőjével jártuk körbe.

Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából

A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy egyedi, kollégákkal és fogyasztókkal közösen szervezett flashmobbal hívta fel a figyelmet a fenntarthatóság fontosságára

Digiméter 2024: Digitális felzárkózás helyett visszarendeződés

A Digiméter 2020, 2021 és 2022 után immár negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k) digitalizációjának szintjét. A főindex értéke százas skálán mérve 40 lett – ugyanez az érték 2020-ban és 2021-ben is 40 volt, 2022-ben pedig 41 – így kijelenthető, hogy továbbra sem látszódik érdemi változás a magyar vállalatok általános digitalizáltsági fokában. A korábban is legfejlettebbnek bizonyuló pénzügyi terület tovább érett, a többi index azonban nem tudott felzárkózni mellé, annak ellenére, hogy több részterületen is tapasztalható némi javulás.

Banális banánhéjakon csúsznak el az álláskeresők

A KSH adatai szerint mintegy 220 ezer munkanélkülit tartanak nyilván Magyarországon, az üres álláshelyek aránya pedig 2,3 százalék. Ez utóbbi adat azonban sokat csökkenhetne, ha a kereslet és a kínálat megtalálná egymást, ennek azonban néha egészen banális akadályai vannak.

Óvjuk a szemünket telefonhasználat közben is – biztonsági tippek a HONOR-tól

A jó idővel jön a napsütés is, amitől gyakran nehezebb látni a kijelzőnket. Ilyenkor hajlamosak vagyunk felhúzni a fényerőt, ami azonban hosszútávon káros lehet szemünknek. A HONOR összeszedett pár általános tippet arról, hogy – az időjárástól függetlenül – miként óvjuk érzékszervünket, főleg úgy, hogy egyre többet használunk kijelzőket, képernyőket.

Joe Bitter útja takarítótól a kriptomilliárdosig: Mit tanulhatunk belőle?

Takarítóból vált kriptomilliárdossá Joe Bitter, aki egy új közösségi platformot is létrehozott, ami a közösségi vásárláson alapul. Bitter most olyan lehetőséget kínál platformján, aminek köszönhetően már 10 dollárral megnyílik a közösségi vásárlás lehetősége, és ennyi elég is a Bitcoin megvásárlásához.

Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele

Miközben az olcsó, kevésbé minőségi árut kínáló kínai cégek gőzerővel árasztják el Európát a termékeikkel, egyre többen fordulnak egy új alternatív vásárlás felé. Ez a jelenség a közösségi finanszírozás megjelenése az online vásárlásban, ami a prémium és luxus színvonalat teszi elérhetővé. Az alacsony ár mindkettőben közös, eredményben viszont drasztikusan eltér egymástól a kétfajta vásárlás.

„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.

HAPPY PERIODS: a menstruációs szegénység ellen küzd a Mammut és az Artemis

Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a Mammut I. Bevásárlóközpont 3. emeletén található Kollab by Mammut közösségi térben. A programsorozat nyitányaként HAPPY PERIODS címmel a szervező ARTEMIS női tech startup és a Mammut Bevásárlóközpont további partnerekkel együttműködésben adománygyűjtő kampányt hirdet április 4. és 30. között, mellyel a menstruációs szegénységben élő nők segítését tűzi célul. Emellett kerekasztal-beszélgetések, workshopok és kiállítások várják az érdeklődőket a nőket érintő innovációk, a női wellbeing, az „övön aluli” testrészek és a sokszor tabunak számító menstruáció témáiban.

1/225