Keresett szöveg: "intuíció"

Grafikusok nélkül a mesterséges intelligencia sem boldogul

Hol húzódnak a művészet határai? A 21. század nyelvi modelljei és képalkotó mesterséges intelligenciája nyomán minden korábbinál aktuálisabb a kérdés. Félni kell az új technológiától, vagy a kreatív szakemberek munkájukat gyorsító, a vásárlók pedig szolgáltatást olcsóbbító eszközt kaptak?

Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte.

A munkaerő a legfontosabb erőforrás, vigyázzunk rá!

A csapatépítés segít elkerülni, feldolgozni a konfliktust, erősíti a bizalmat és a jó közérzetet.

Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG

A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált. Az eMAG.hu-n hónapokon keresztül mindkét márkanév megjelent a vásárlók tájékoztatása érdekében, augusztustól az eMAG a magyar piacon is bevezeti az új regionális márkavízióját és szlogenjét.

“Mindig jön egy új lendület”

Interjú Tatár Csillával YouTube-ról, szabadságról és legújabb műsortervéről.

Megvan, mikor jön újra a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a műsor, ahol igenis a kor számít. Július 4-től minden hétköznap újra képernyőn a Pénzt vagy éveket! Kasza Tibivel a TV2 műsorán.

„Az intuíció nemcsak a zsenik és unikornisok kiváltsága”

Hogy milyen mondanivalója lehet egy ezredesnek a vállalati vezetők számára? Nagyon is sok. Porkoláb Imre, aki a Pentagonban is szolgálva komoly katonai karriert épített fel a NATO-nál, már a harmadik olyan könyvét írta meg, amely a vállalati működéshez ad hasznos tanácsokat. Ennek apropóján beszélgettünk vele a hadászat és a multinacionális cégek világának hasonlóságairól, vagy arról, hogy miért hordott Steve Jobs mindig ugyanolyan pulóvert.

Manipulálható vagyok én is, és ez egyáltalán nem zavar

Mérő László, az ELTE professzora rengeteg szempontból egyedi utat jár, elég, ha csak hivatását nézzük, amely a ritkán előforduló matematikusból lett pszichológus ívet írja le – aki azért megmaradt matematikusnak is, egy kis standupos fűszerrel. De interjúalanynak sem szokásos, szívesen szövi bele példákba, kérdezz-felelek kísérletekbe állításait; tartózkodik a kategorikus kijelentésektől a viselkedési közgazdaságtanról, hiszen tudja, ahány ember, annyifélék vagyunk.

A fogyasztókkal digitálisan, az üzletben személyesen

Interjú Bán Zoltánnal.

″Az ügyféligényeket meg kell hallani! ″ Tarr János interjú. II./II. rész

A magyar tulajdonú Tarr Kft. sikertörténete 30 éve indult egy szakmájához kiválóan értő TV-rádió műszerész és családja kezdeményezésére.

2/7