Hol húzódnak a művészet határai? A 21. század nyelvi modelljei és képalkotó mesterséges intelligenciája nyomán minden korábbinál aktuálisabb a kérdés. Félni kell az új technológiától, vagy a kreatív szakemberek munkájukat gyorsító, a vásárlók pedig szolgáltatást olcsóbbító eszközt kaptak?
A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte.
A csapatépítés segít elkerülni, feldolgozni a konfliktust, erősíti a bizalmat és a jó közérzetet.
A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált. Az eMAG.hu-n hónapokon keresztül mindkét márkanév megjelent a vásárlók tájékoztatása érdekében, augusztustól az eMAG a magyar piacon is bevezeti az új regionális márkavízióját és szlogenjét.
Interjú Tatár Csillával YouTube-ról, szabadságról és legújabb műsortervéről.
Visszatér a képernyőre a műsor, ahol igenis a kor számít. Július 4-től minden hétköznap újra képernyőn a Pénzt vagy éveket! Kasza Tibivel a TV2 műsorán.
Hogy milyen mondanivalója lehet egy ezredesnek a vállalati vezetők számára? Nagyon is sok. Porkoláb Imre, aki a Pentagonban is szolgálva komoly katonai karriert épített fel a NATO-nál, már a harmadik olyan könyvét írta meg, amely a vállalati működéshez ad hasznos tanácsokat. Ennek apropóján beszélgettünk vele a hadászat és a multinacionális cégek világának hasonlóságairól, vagy arról, hogy miért hordott Steve Jobs mindig ugyanolyan pulóvert.
Mérő László, az ELTE professzora rengeteg szempontból egyedi utat jár, elég, ha csak hivatását nézzük, amely a ritkán előforduló matematikusból lett pszichológus ívet írja le – aki azért megmaradt matematikusnak is, egy kis standupos fűszerrel. De interjúalanynak sem szokásos, szívesen szövi bele példákba, kérdezz-felelek kísérletekbe állításait; tartózkodik a kategorikus kijelentésektől a viselkedési közgazdaságtanról, hiszen tudja, ahány ember, annyifélék vagyunk.
A magyar tulajdonú Tarr Kft. sikertörténete 30 éve indult egy szakmájához kiválóan értő TV-rádió műszerész és családja kezdeményezésére.