Keresett szöveg: "intuíció"

Mesterséges intelligencia és az intuíció. Mi az, ami az embert emberré teszi a mesterséges intelligenciához viszonyítva? Érzésem szerint az intuíció. A mesterséges intelligencia NEM tudatos. A tudat magasabb szintjei felé haladunk.

Mesterséges intelligencia és az intuíció. Mi az, ami az embert emberré teszi a mesterséges intelligenciához viszonyítva? Érzésem szerint az intuíció. A mesterséges intelligencia NEM tudatos. A tudat magasabb szintjei felé haladunk.· A mesterséges intelligencia az emberi folyamatok - például a tanulás, az érvelés és az önjavítás - szimulációja.· A tudat a létezés állapota, a tudatosság állapota.

Az intuíció lesz a siker kulcsa. Szenvedélyes megérzések.

· Az elme az ösztönön, az értelmen és az intuíción keresztül működik. Ösztön: az agy tudattalanul dönt a negatív emlékek alapján. Értelem: mechanikus gondolkodás, hasonlóan egy számítógéphez (A mesterséges intelligencia ezt helyettesíteni fogja). Intuíció: „azonnali betekintés érvelés nélkül”, hirtelen ráébredsz, hogy mi a helyes. Gyakorlatok az intuíció felszabadításához és az intuitív életvitelhez.

Az intuíció ereje. Támaszkodj rá!

Miért van jelentősége az intuíciónak, és miért kell fejlesztenünk?

Szemléletváltás, avagy a digitalizáció pszichológiája

Jeránek Tamás május elsejétől tölti be a Siemens Zrt. első számú vezetői posztját.

A fogyasztó is ember

A fogyasztó ki van szolgáltatva a tartalomszolgáltatóknak, de ez fordítva is igaz

Meghökkentés, konfliktus, sokkolás: a visszaidézés eszközei a reklámokban. Miért jutottunk idáig?

A reklámzaj fokozódik. Kordában lehet tartani a hangnemét? A reklámra szüksége van a fogyasztónak, a kereskedőnek, a médiának. Reboot Hungary ismertő.

A robotpilóta üzemmód helyett a rugalmasság az üzleti működés kulcsa

Tudásmegosztó közösségi kihívás eredményei a szervezetekért.

Etikusnak lenni nem egyenlő az önmagunk promotálásával

Az alábbi interjúban szó lesz többek között a multik és a média felelős magatartásáról is.

A jövő vásárlója nem hord konfekcióméretet. Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával.

Interjú Liptay Gabriellával, a KPMG marketing és kommunikációs igazgatójával

1/5