Keresett szöveg: "intuíció"

Csermely Ákos: „A mai fiatalok 147 karakteren szocializálódnak”

A közösségi médiafelületek a teljes piacot átrendezték, és nem biztos, hogy ebben bárki nyertes rajtuk kívül. De mennyire erős a felhasználói kontroll napjainkban? Valóban mi irányítanánk? És hogyan hat mindez a fiatalokra? Csermely Ákos, a Digital Hungary ügyvezetője a régi idők tanújaként maga is részese volt az analógból indult átalakulásnak, így sok év tapasztalatát vethette össze a mostani helyzettel. Az IT Akták adásaiban Kánai Andrással, a Meraki Marketing kreatív igazgatójával beszélgetett.

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.

Szerencse?

A szerencsés emberek a jó szerencséjüket négy alapvető elv alapján teremtik maguknak.

Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Nemrég egy kutatás során kiderült, hogy számviteli, könyvelési területen a diákok kenterbe verték a ChatGPT-t. Nem a pénzügyi terület azonban az egyetlen, ahol a mesterséges intelligencia labdába sem rúghat a humán munkaerővel szemben.

Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Adatok, csodálatos adatok. Ahova csak lépünk, akármit is teszünk, adatokat hagyunk magunk után. A gazdaságok, a versenypiacok új olaja, mozgatórugója, energiája az adat. Önmagában, vagy tömegesen, de feldolgozatlanul mit sem ér. Az adatokat értékké kell kovácsolni, és ha jól csináljuk, még a jövőt is meglátjuk a ″digitális üveggömben″!

Minket a fikciók tartanak össze!

A máz, a külsőség a mesterséges intelligencia korában sem alakul át. Sőt, egyre fontosabb lesz, hogyan tudjuk nem csak az embereknek, hanem az algoritmusoknak is eladni magunkat és portékánkat. Összefoglaló az Internet Hungary konferencia nyitóelőadásáról.

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.

A saját márkás média párbajra hívja a tömegmédiát

A blogok szabadsága után most a podcastekben találja meg magát mindenki, ömlik ránk a tartalom, a cégek ügyeket karolnak fel, honlapot hoznak létre, saját csatornát indítanak. De hol lesz ennek a vége, és vajon a tartalomfogyasztókat le tudja-e kötni mindez? Miként jutottunk el odáig, hogy mindenki digitális jelvényeket akar szerezni, vagy harcol a kuponajánlatokért egy sajátmárkás appban, azt Teremi J. Balázzsal, a Lounge Group szenior PR-tanácsadójával vettük végig a Digital Media Hungary konferencián.

Magunknak teremtettük ezt a világot!

Felvezető gondolatok az április 25-26-án megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary konferencia programjához! A programok összeállításkor igyekeztem mindig úgy választani a témákat, hogy azok jól tükrözzék az aktuális, általam fontosnak ítélt piaci/üzleti kérdéseket, állapotokat.

Magunknak teremtett világok! A Digital-Media Hungary két napos esemény ismertetője

2023. április 25-26-án huszonnyolcadik alkalommal rendezzük meg hazánk meghatározó üzleti és infokommunikációs szakmai tanácskozását, a Digital-Media Hungary-t, a már megszokott helyen, a siófoki Hotel Azúrban. Rövid ismertető, majd a 16 tematika cím/tartalom bemutatása címszavakban. Ne maradjon ki Ön sem – a konkurenciája biztosan ott lesz! És Ön?

1/7