Keresett szöveg: "intuíció"

A tudás és az érzelmek egyensúlya

Dr. Aczél Petra a 29. Digital-Media Hungary konferencián arról tartott előadást, hogy a társadalom túlságosan nagy hangsúlyt fektet a tudásra, miközben az érzelmek és az intuíció szerepét alulértékeli. Az előadás három fő részre tagolódott: a tudástársadalom mítosza, a lehetséges helyettesítők, valamint az érzelmek és az érzelem szerepe a jövőben.

Gulyás Marci a Partizán működéséről: “Az indulat is munkaeszköz”

Egyedül ült az albérletében és egy GoPro-kamerába beszélt - így kezdődött Gulyás Marci karrierje 2015 nyarán. A harmadik videótól már segítséget is kapott egy osztálytársa személyében, nem sokára pedig egy grafikus is csatlakozott hozzá. Mára a Partizán 70 fő körüli stábbal működik, és megkerülhetetlen, sőt korszakalkotó médiummá vált a magyar nyilvánosságban. Gulyás Marcival Szily Nóra beszélgetett a 29. Digital-Media Hungary konferencián a módszertanáról és a hitvallásáról, valamint a Partizán jelenlegi működéséről is.

Magyarországra jön a világhírű hegedűművész, Lindsey Stirling

A többszörösen díjnyertes és világhírű hegedűművész, a 27 millió követővel rendelkező Lindsey Stirling bejelentette 2024-es európai és brit turnéjának dátumait. Az új albumát, a Duality-t népszerűsítő turné során Lindsey október 11-én Budapestre is ellátogat, ahol az MVM Dome-ban lép fel. A koncert különlegessége, hogy NYA, a vendégművész is csatlakozik hozzá. Lindsey lenyűgöző előadásai komplex koreográfiával és lélegzetelállító vizuális elemekkel kápráztatják el a közönséget.

Csermely Ákos: „A mai fiatalok 147 karakteren szocializálódnak”

A közösségi médiafelületek a teljes piacot átrendezték, és nem biztos, hogy ebben bárki nyertes rajtuk kívül. De mennyire erős a felhasználói kontroll napjainkban? Valóban mi irányítanánk? És hogyan hat mindez a fiatalokra? Csermely Ákos, a Digital Hungary ügyvezetője a régi idők tanújaként maga is részese volt az analógból indult átalakulásnak, így sok év tapasztalatát vethette össze a mostani helyzettel. Az IT Akták adásaiban Kánai Andrással, a Meraki Marketing kreatív igazgatójával beszélgetett.

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.

Szerencse?

A szerencsés emberek a jó szerencséjüket négy alapvető elv alapján teremtik maguknak.

Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Nemrég egy kutatás során kiderült, hogy számviteli, könyvelési területen a diákok kenterbe verték a ChatGPT-t. Nem a pénzügyi terület azonban az egyetlen, ahol a mesterséges intelligencia labdába sem rúghat a humán munkaerővel szemben.

Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Adatok, csodálatos adatok. Ahova csak lépünk, akármit is teszünk, adatokat hagyunk magunk után. A gazdaságok, a versenypiacok új olaja, mozgatórugója, energiája az adat. Önmagában, vagy tömegesen, de feldolgozatlanul mit sem ér. Az adatokat értékké kell kovácsolni, és ha jól csináljuk, még a jövőt is meglátjuk a ″digitális üveggömben″!

Minket a fikciók tartanak össze!

A máz, a külsőség a mesterséges intelligencia korában sem alakul át. Sőt, egyre fontosabb lesz, hogyan tudjuk nem csak az embereknek, hanem az algoritmusoknak is eladni magunkat és portékánkat. Összefoglaló az Internet Hungary konferencia nyitóelőadásáról.

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.

1/7