Újabb konferenciára érkezik a Jungle Lounge, amely az éntudatosságra és az EQ-ra fókuszálva, különféle programokkal várja a látogatókat.
Z generációval foglalkozó podcast sorozatot indítok. A Z generáció képviselőit kérdezem meg az álmaikról, a boldogságképükről, a szenvedélyükről, jövőlátásukról, és hogy miként látják az őket megelőző idősebb generációk emberi, üzleti oldalról és általános teljesítményük felől nézve, de nem feledem, hogy elsősorban őket szeretném bemutatni: ők nem csak fiatalok, de sokan közülük okosak, tanultak, intelligensek. Ne feledjük, az ő kezükben lesz a mi gyermekeink, az unokáink és dédunokáink jövője. Van tehát felelőségünk nekünk, idősebbeknek is feléjük, hogy nekik is legyen felelőségük az utánuk jövők felé. Ez is a fenntarthatósághoz tartozik nem?
Amazon nélkül is tör előre Magyarországon is a retail média. A lehetséges hatásokról, a hirdetők és a kereskedők lehetőségeiről és kihívásairól Kiss Ágotával, az ACG social média & content igazgatójával beszélgettünk.
Amikor egy évvel ezelőtt főszerkesztőként a Digital Hungary élére kerültem, az egyik legfontosabb célként tűztem ki, hogy gyakornoki programot indítsak. Nem is vártunk ezzel sokáig, a Budapesti Metropolitan Egyetemen működő Média Műhellyel együttműködve elkezdtük a közös munkát több kiváló fiatallal. Csermely Ákos támogatásával az újságírói feladatok mellett számos más izgalmas projektbe is be tudtuk vonni a gyakornokat a média területén. Arról, hogy mindezt hogyan élték meg, az alábbi interjúban olvashattok.
Csermely Ákos producer, televíziós szakember volt a vendége az IT Akták legújabb adásának, amelyben Kánai András műsorvezetővel, jövőkutatóval beszélgettek Média-digitalizáció témaköréről. Többek között kérdésként merült fel, hogy hogyan változott a médiapiac az elmúlt évtizedekben, és milyen hatással volt a digitalizáció a versenypiacra.
A szövegírók helyettese vagy inkább személyi asszisztense a Chat GPT? Generálhat-e az AI idővel regényeket, vagy csak a szakácskönyvet írja meg Győzike felesége helyett? Bánki Attila, a Vermis Production ügyvezetője elismert disztópia-szerző, akivel nemcsak a marketing, az irodalom jövőjéről is beszélgettünk.
Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
A fogyasztói döntések olykor nehezen értelmezhetők, a válságban azonban előjön igazi énünk: egyértelműbb sémák látszanak, ezekről a titokról rántotta le a leplet Dr. Törőcsik Mária, a marketing és trendek szakértője, aki évtizedek óta kutatja a témát. Az érzelmek és pénz kapcsolatáról, az emberi szokások és vásárlások dinamikájának változásáról, a tudatosabb költekezésről beszélgettünk vele a Jungle Loungban, a Lounge Group új helyszínén az idei Internet Hungaryn.
Inspiráló, filozofikus beszélgetés kerekedett az emberi tudat, valamint a hype cycle középpontjába került mesterséges intelligencia összefüggései kapcsán a Jungle Loungeban: az idei Internet Hungary üzleti konferencián Dr. Baracskai Zoltán professzor a Széchenyi Egyetem docense mítoszt rombolt, “elvette a mikulást” és bebizonyította, hogy nekünk sem jó, ha a megúszós, egyszerű módszerek után érdeklődünk. Saját világnézetét transzdiszciplináris doktori iskolába mentette, minket viszont nem mentett ki abból a helyzetből, hogy gondolkodni mindig érdemes. Kell is.
A kultúra, a művészet és a tudomány nincs meg a gazdaság és a versenypiac nélkül. Viszont a gazdaság sem egészséges, nem tud tartósan növekedni, ha nincs mellette a tudomány, a művészet, a kultúra, és az egészet átfogó filozófia. A gazdaság, kultúra és társadalom pedig összességében magát a civilizációt jelenti, a mindenkori civilizációt.