Kedd délután váratlanul sokakat kiléptetett a Facebook és a Messenger is.
Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.
Idén hatodik alkalommal kerül kiírásra a Starbucks Kávéköltők pályázat, ebből az alkalomból pedig a kávézólánc egy Spotify listával is készül, amelyen a korábbi összes döntős versét meg lehet hallgatni. A Starbucks Magyarország versíró versenyének 2024-es témája „Generációk egymás közt”, amellyel egy aktuális és gyakorlatilag mindenkit érintő társadalmi ügyre, az eltérő gondolkodású generációk kapcsolatára hívja fel a figyelmet. Jelentkezni 2024. február 22. és március 24. között lehet. A pályázat során a Starbucks harmadik alkalommal működik együtt a Fiatal Írók Szövetségével (FISZ), akik a nyertes számára részvételi lehetőséget biztosítanak nyári táborukban.
A Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola Creations legújabb italát, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, amely a K-Pop rajongói számára nyújt limitált kiadású ízvilágot és élményeket. Az új Creations a K-Pop műfaj növekvő ismertségét, közönségét és a koreai kultúra egyre nagyobb európai népszerűségét helyezi a középpontba.
Naponta készítenek tartalmakat, hajszolják a like-okat és szinte mindenhol jelen vannak online: a Z-generáció tagjairól elsőre azt gondolnánk, hogy rengetegen veszik őket körül és jóval szélesebb kapcsolati hálóval rendelkeznek, mint a korábbi nemzedékek tagjai, ám ez sok esetben nem több külcsínnél. A legfrissebb kutatások szerint a Zoomerek a valaha volt legmagányosabb generáció képviselői.
2023-ban rekordösszegű GDPR-bírságot szabtak ki Európában, a kiszabott bírságok összértéke a tavalyi évben elérte a 1,78 milliárd eurót – derül ki a DLA Piper által publikált nemzetközi tanulmányból*. A riport az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) hatályba lépése óta vizsgálja Magyarországon, valamint további 30 európai államban az adatvédelmi bírságok és az adatvédelmi incidensek alakulását.
A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.
Egy igazán különleges együttműködés keretében teszteli Alvaro Morata, az Atletico Madrid sztárfocistája, hogy mennyire strapabíró az új HONOR Magic6 Lite. A ″#KickitLikeHONOR with #HONORMagic6Lite″ kampányban Morata többféle próbatételnek veti alá a HONOR új telefonját.
A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Meta Platform-nak. A social media megkerülhetetlen óriásának hivatalos magyarországi kereskedelmi képviselőjével, az Aleph Hungary-vel kötött megállapodás új dimenziókat nyit meg a full service ügynökség számára. A Hello Agency social media szakértői a szerződés megkötésével elsőkézből kapnak információt az újdonságokról, nemzetközi tapasztalatokról és bevált módszerekről, hogy szakmailag mindig naprakész megoldásokat tudjanak szolgáltatni ügyfeleik számára.
A Valmar legújabb slágerét néhány nap alatt majdnem egymillióan látták a Youtube-on.