Keresett szöveg: "instagram"

„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam” Interjú Nyáry Lucával

Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.

Tartalomgyártás fiataloktól fiataloknak – Podcast ajánló

Az Internet Hungary konferencián a Z generációs Dadányi Anna beszélgetett Maier Péterrel, a Refresher szerkesztő-újságírójával, aki izgalmas részleteket árult el a fiatal generációkat megszólító médiaplatform működéséről. Ebben a podcastban ismét szót kér, és természetesen kap is a Z generáció!

Nem mindenki nárcisztikus, akivel összevesztél! Így szűrd ki a félrevezető pszichológiai tartalmakat

″Miből tudhatod, hogy ADHD-s vagy?″, ″Öt jel, hogy nárcisztikus a pasid″ - ugye, ismerősek ezek a címek a közösségi médiából? Dús András pszichológus szerint számos mítosz kering a felkapott fogalmakról, ám ha valami túl egyszerűnek tűnik, joggal gyanakodhatunk. Sok a féligazságokon alapuló cikk, poszt és videó, amik alapján tévesen diagnosztizálhatjuk magunkat, rosszabb esetben másokat is. De mik a leggyakoribb tévhitek és milyen forrásból érdemes tájékozódni?

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.

A digitalizáció és az AI alapjaiban formálhatja át a párkapcsolatokat

Tippek, hogy a technológia ne eltávolítson, hanem közelebb hozzon a párodhoz.

Elképesztő magyar siker az Atlas Mountain Race ultra-kerékpáros versenyen

A magyar terep ultra-kerékpározás eddigi legjobb eredményeként, Borsos Benedek 2. helyen ért célba 2025 február 11-én az Atlas Mountain Race nevű versenyen, a sportág egyik legnehezebb és legismertebb eseményén.

„Minden egyes lépés, amit megteszünk, az pont egy lépéssel közelebb visz a célhoz, ahhoz képest, mintha nem tettünk volna semmit”

Interjú Dr. Csorbai Hajnalkával, az OPTEN stratégiai igazgatójával.

Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei

Személyes jelenlét, videó és közösség. Ez a három kulcsfogalom az idei marketingtrendekben. Az üzleti életben – legyen szó kisvállalkozóról vagy nagy cégről – ma már kihagyhatatlan, hogy a cégek jelen legyenek a közösségi médiában. Ám ez azzal is együtt jár, hogy a marketing akkor lesz eredményes, ha a cégtulajdonos valahogyan kiemelkedik mások közül.

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.

Siker a nemzetközi porondon: Magyarország első profi szimulátorcsapata alakult meg a Széchenyi István Egyetemen

Idén alakult meg a győri Széchenyi István Egyetem e-sport-divíziójának (SZESE E-Sport) első profi motorsportszimulátor-csapata, amely rögtön a sportág élmezőnyébe lépett. A kiemelkedő magyar versenyzőkből álló gárda nemrég az amerikai Daytona 24 órás szimulátorversenyen ért el nagyszerű eredményt: az 5. helyet szerezte meg az LMP2 kategória legerősebb mezőnyében.

2/139