Keresett szöveg: "instagram"

Sokaknál nem működik a Facebook!

Kedd délután váratlanul sokakat kiléptetett a Facebook és a Messenger is.

„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam” Interjú Nyáry Lucával

Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.

Generációk közti pábeszédre ösztönöz a hatodik Starbucks Kávéköltők irodalmi pályázat

Idén hatodik alkalommal kerül kiírásra a Starbucks Kávéköltők pályázat, ebből az alkalomból pedig a kávézólánc egy Spotify listával is készül, amelyen a korábbi összes döntős versét meg lehet hallgatni. A Starbucks Magyarország versíró versenyének 2024-es témája „Generációk egymás közt”, amellyel egy aktuális és gyakorlatilag mindenkit érintő társadalmi ügyre, az eltérő gondolkodású generációk kapcsolatára hívja fel a figyelmet. Jelentkezni 2024. február 22. és március 24. között lehet. A pályázat során a Starbucks harmadik alkalommal működik együtt a Fiatal Írók Szövetségével (FISZ), akik a nyertes számára részvételi lehetőséget biztosítanak nyári táborukban.

A K-Pop rajongókat szólítja meg az új Coca-Cola Creations, amely a koreai popkultúrát kelti életre a limitált kiadású ízvilágon és élményeken keresztül

A Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola Creations legújabb italát, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, amely a K-Pop rajongói számára nyújt limitált kiadású ízvilágot és élményeket. Az új Creations a K-Pop műfaj növekvő ismertségét, közönségét és a koreai kultúra egyre nagyobb európai népszerűségét helyezi a középpontba.

3 tényező, amely a Z-generációt a legmagányosabb nemzedékké teszi

Naponta készítenek tartalmakat, hajszolják a like-okat és szinte mindenhol jelen vannak online: a Z-generáció tagjairól elsőre azt gondolnánk, hogy rengetegen veszik őket körül és jóval szélesebb kapcsolati hálóval rendelkeznek, mint a korábbi nemzedékek tagjai, ám ez sok esetben nem több külcsínnél. A legfrissebb kutatások szerint a Zoomerek a valaha volt legmagányosabb generáció képviselői.

Ismét megugrott a GDPR-bírságok mértéke Európában

2023-ban rekordösszegű GDPR-bírságot szabtak ki Európában, a kiszabott bírságok összértéke a tavalyi évben elérte a 1,78 milliárd eurót – derül ki a DLA Piper által publikált nemzetközi tanulmányból*. A riport az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) hatályba lépése óta vizsgálja Magyarországon, valamint további 30 európai államban az adatvédelmi bírságok és az adatvédelmi incidensek alakulását.

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.

Alvaro Morata, az Atletico Madrid sztárja teszteli a HONOR Magic6 Lite strapabíróságát

Egy igazán különleges együttműködés keretében teszteli Alvaro Morata, az Atletico Madrid sztárfocistája, hogy mennyire strapabíró az új HONOR Magic6 Lite. A ″#KickitLikeHONOR with #HONORMagic6Lite″ kampányban Morata többféle próbatételnek veti alá a HONOR új telefonját.

Partnerségi megállapodást kötött a Hello Agency a Meta hivatalos képviselőjével

A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Meta Platform-nak. A social media megkerülhetetlen óriásának hivatalos magyarországi kereskedelmi képviselőjével, az Aleph Hungary-vel kötött megállapodás új dimenziókat nyit meg a full service ügynökség számára. A Hello Agency social media szakértői a szerződés megkötésével elsőkézből kapnak információt az újdonságokról, nemzetközi tapasztalatokról és bevált módszerekről, hogy szakmailag mindig naprakész megoldásokat tudjanak szolgáltatni ügyfeleik számára.

Tóth Andi mosolya ihlette meg Marics Petit

A Valmar legújabb slágerét néhány nap alatt majdnem egymillióan látták a Youtube-on.

2/131