Idén alakult meg a győri Széchenyi István Egyetem e-sport-divíziójának (SZESE E-Sport) első profi motorsportszimulátor-csapata, amely rögtön a sportág élmezőnyébe lépett. A kiemelkedő magyar versenyzőkből álló gárda nemrég az amerikai Daytona 24 órás szimulátorversenyen ért el nagyszerű eredményt: az 5. helyet szerezte meg az LMP2 kategória legerősebb mezőnyében.
A márkaépítés és a performancia okos egyensúlya hozhat üzleti sikert - mondta el interjúnkban Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary médiavezetője. A digitális média és az új médiafelületek, mint a connected tévé nálunk is jönnek fel, de még jóval kisebb a szerepük mint a nyugati piacokon.
Az Egyesült Államokban történt TikTok-betiltás intő jel a magyar kis- és középvállalkozások (kkv) számára, különösen annak fényében, hogy a videóalapú közösségi média platform 2024-ben bekerült a tíz legnépszerűbb marketingeszköz közé. Az esetleges betiltás súlyos következményekkel járhat, hiszen számos hazai kisvállalkozás mindent erre az egy lapra tett fel.
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.
A Primark új sportkollekciója nemcsak a technikai újításokkal, hanem a kampány különleges arcainak történeteivel is új szintre emeli a sportruházatok világát. Az „Unstoppable You” kampány olyan sportolókat és inspiráló személyiségeket mutat be, akik történeteikkel és példamutatásukkal teljesen új perspektívát mutatnak a sportról és a kitartás erejéről.
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként a BioTechUSA több évtizedes tapasztalatával konkrét javaslatokkal segít, hogy hogyan vágjunk bele az új évbe úgy, hogy elérjük az igazi csúcsformánkat. A vállalat januári, “Franco sportos. Legyél te is frankó!” elnevezésű integrált nemzetközi kampányának tanácsait megfogadva ugyanis - bárhol is tartunk most, legyen az karácsony utáni visszatérés vagy éppen teljes újrakezdés - bárki kihozhatja magából a maximumot az életmódváltás területén.
Osváth Zsolt ma egy érzelmes Instagram-bejegyzésben számolt be követőinek arról, hogy tíz év után külön utakon folytatják életüket férjével, Patrikkal.
Az ünnepek a pihenésről, a családi együttlétekről és a meghitt pillanatokról szólnak. A digitális világ azonban gyakran elvonja a figyelmünket ezekről az értékes alkalmakról – miközben minden pillanatban ezt az üzenetet közvetíti. A K&H Bank összegyűjtötte a legjobb tanácsokat, hogyan tölthetjük az ünnepeket nyugalomban, biztonságban, a digitális eszközeinket félretéve.
A termékminták osztogatása az egyik legrégebbi és leghatékonyabb marketingstratégia, amely ingyenes minták vagy teljes méretű termékek kipróbálásra való kiosztásából áll. Ez a módszer segíti a márkákat új ügyfelek vonzásában, a márkaismertség növelésében és az értékesítési konverziók fokozásában. (X)
A social média mára minden generáció életének nélkülözhetetlen részévé vált, a hírfogyasztástól kezdve a vásárlási döntésekig – derül ki a Publicis Groupe CEE (Közép- és Kelet-Európa) és a GWI közös kutatásából, amely a közép-kelet-európai régiót, beleértve Magyarországot is, közösségi médiahasználati szokásait elemzi. Az eredmények szerint a magyar internetezők közel 40%-a napi szinten használja a közösségi médiát nemcsak tájékozódásra (52%), hanem termékek felfedezésére is (86%). Érdekes adat, hogy Magyarországon a TikTok átlagos felhasználója 38 éves – ami magasabb a régiós átlagnál. A kutatás rávilágít arra is, hogy bár a rövid videós tartalmak továbbra is népszerűek, a hosszabb formátumok iránti érdeklődés is növekszik. Ez különösen igaz az Instagram és a TikTok esetében, ahol a felhasználók egyaránt fogyasztanak rövid és hosszabb videókat.