Keresett szöveg: "instagram"

A Z generáció felnőtt: Itt az ideje a sztereotípiák ledöntésének

A Z generáció, amelyet egykor a „gamergyerekek” sztereotípiája jellemzett, ma már érett felnőttként lép színre a GWI és a Publicis Groupe CEE közös kutatásában. Az érett felnőttként a munkaerőpiacra belépő (50%), megházasodó (8%) és szülővé váló (17%) generációról alkotott képet ideje újraértékelni. Ugyanakkor vannak olyan sajátos mintázatok, amelyek jelentősen eltérnek a korábbi generációktól, sőt, az egyes régiós országok között is különbségek vannak. Például, hogy milyen hosszúságú videós tartalmakat fogyasztanak: Magyarországon a Z generáció 40%-a a rövidebb, 45%-a pedig a hosszabb formátumokat kedveli, míg a régió átlagában 52% a hosszabb formátumokat, és 41% a rövidebbeket részesíti előnyben.

Barangolj okosan! A külföldi mobilhasználat szabályaira hívja fel a figyelmet az NMHH

Egy uniós rendelet szabályainak köszönhetően ma már szinte korlátok nélkül használhatjuk mobiltelefonunkat az Európai Gazdasági Térség (EGT) országaiban – mintha csak otthon lennénk. A fogyasztói tudatosság azonban továbbra is elengedhetetlen: figyelmetlenségből akár több millió forintos összeget is elmobilozhatunk külföldi nyaralásunk során, és ehhez Európát sem kell elhagynunk. Ha nem vagyunk körültekintőek, már pár perc Instagram használat is több mint százezer forintunkba kerülhet, de a háttérben futó alkalmazások is súlyos költségeket róhatnak ránk a tudtunk nélkül – egyebek mellett erre hívta fel a figyelmet a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

Soha nem hallott titkokat árulnak el magukról a hírességek

Hamarosan debütál a TV2 csoport legújabb produkciója egy olyan műfajban, amellyel korábban nem találkozhattunk a vállalat portfoliójában. Közvetlenségre, hitelességre, szakmai alázatra és szekrényben megbúvó titkokra biztosan számíthatunk majd. Beszélgetés Csikesz Erikával, a TV2 értékesítési és digitális igazgatójával és Lékai-Kiss Ramóna színésznő, műsorvezetővel – 2./2. rész

Afrikai kisgyermekből nemzetközi fitneszsztár és Will Smith edzője

A fitneszipar az egyik leggyorsabban növekvő és változó iparág a világon, ahol nem könnyű állócsillagnak lenni. Az elképesztő fizikummal rendelkező Ulisses Jr. kőkemény munkával és alázattal lett egy szegény, afrikai kisgyermekből nemzetközi fitneszsztár és Will Smith edzője, bebizonyítva, hogy ha eléggé eltökélt vagy, akkor nincs lehetetlen. Az immár nyolc éve tartó együttműködés megkoronázásaként a BioTechUSA The Legacy címmel egy egyórás exkluzív dokumentumfilmet forgatott a testépítő életútjáról. Az inspiráló és milliókat motiváló történetben olyan neves fitneszmodellek és testépítők is megszólalnak, mint Mike O’Hearn, Simeon Panda, Sergi Constance vagy Diego Sechi.

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács üzenete az idén nyáron: Fair játék, felelős italozás

Az idei nyár sok izgalmat tartogat a sportrajongók, szurkolók számára.

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével

Izgalmas szakmai kihívás elé néz Lékai-Kiss Ramóna

A színésznőt egy szerencsés véletlen indította el a szereplés felé vezető úton. Az azóta eltelt huszonkét évben láthattuk számos színházi darabban, tv műsorban, sőt elindította saját vállalkozását is. A műsorvezető az elmúlt időszakot lázas készülődéssel töltötte, ugyanis hamarosan egy új produkcióban találkozhatnak vele a nézők. Beszélgetés Lékai-Kiss Ramóna színésznő, műsorvezetővel 2./1. rész

Az OTP Bank már Instagramon és TikTokon is fejleszti a pénzügyi tudatosságot

Két új közösségi média csatornát indított az OTP Bank, így most már a Facebook és a LinkedIn mellett Instagramon és TikTokon is jelen van a hitelintézet. Az új aktivitással az OTP Bank célja, hogy egyre szélesebb körben, szórakoztató és informatív módon fejlessze az emberek pénzügyi tudatosságát.

A hír TikTokon érkezik?

A Post for Rent szakembere, Keresztessy Zoltán a 29. Digital-Media Hungary konferencián mutatta be, hogyan vált a TikTok a Z generáció elsődleges platformjává, és milyen hatása van ennek a társadalomra és a marketingre nézve.

Tiltás helyett beszélgetés: így válhatunk tudatos digitális szülőkké

Nem kérdés, hogy a mai gyerekek már egy olyan digitális korba születtek, ahol egészen kicsi kortól mindennapossá vált az eszközhasználat. Az internet azonban számos veszélyt rejt magában, amire gyakran sem a gyerekek, sem a szülők nincsenek felkészülve. Bár a kütyühasználat tiltása kézenfekvő lehet, hosszútávon egyáltalán nem megoldás, főleg ha a szülői példán keresztül is ezt látják a gyerekek. De akkor hogyan válhatunk tudatos digitális szülővé? Egyáltalán mik jelentenek veszélyt az online térben? A Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány segítségével összegyűjtöttük azokat a hasznos tippeket, amelyeket a mindennapokba beépítve már ma tehetünk gyermekünk online biztonságáért.

1/133