A Meta mostanában arra törekszik, hogy a felhasználókat a metaverzum élményébe egyesítse, emiatt aztán várhatóan több helyen fogja népszerűsíteni az avatarok használatát, hogy az embereket jobban hozzászoktassák a digitális ábrázolásukon keresztüli elkötelezettséghez.
Habár a PR és marketing világára folyamatos változás jellemző, az online marketing legképlékenyebb területe kétségkívül a SEO, azaz a keresőoptimalizálás. Ha te is szeretnéd felkészíteni márkádat 2023 legfontosabb SEO trendjeire, akkor az alábbi útmutató neked készült.
Néhány évvel ezelőtt még az a mondás járta: „Ha nem vagy fent Facebookon, nem létezel.” Nahát mostanra hasonló a helyzet az Instagrammal is.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak (NMHH) tudomására jutott, hogy a Magyar Telekom úgy tájékoztatta előfizetőit a nullás díjszabású ajánlatok kivezetéséről, hogy az ismertetőkből hiányzott a jogszabály szerinti kötelező tartalmi elemek nagy része, és az előfizetőket megillető jogokról sem szólt, ezért az NMHH máris vizsgálatot indított az ügyben. Egyúttal felhívja az előfizetők figyelmét arra, hogy az előfizetők felmondhatnak a számukra hátrányos egyoldalú szerződésmódosítás esetén, megéri összehasonlítani a piaci ajánlatokat.
A TikTok videó megosztó platform alapvetően nem is olyan régen robbant be a köztudatba, de akkora sikert aratott a fiatalok körében, hogy már a hazai TikTok sztárjai is megkeresik mások egész havi fizetését, néhány jól összerakott pár másodperces videóval, derül ki a Pénzcentrum kutatásából. De mennyi is az annyi, és mi ez az egész TikTok dolog?
Felemészti az infláció a magyar kkv-k marketingkiadásait, azok a kevesek nyerhetnek nagyot, akik most növelik üzletszerzési kiadásaikat. A Facebook népszerűségben és hatékonyságban is veretlen, de a TikTok hamarosan megkerülhetetlen lesz – derült ki a Marketing Commando friss kutatásából.
A Meta elindította a Csendes módot az Instagramon, hogy segítsenek az embereknek összpontosítani, és arra ösztönözzék őket, hogy határokat szabjanak barátaikkal és követőikkel.
Márciustól jelentős változások jöhetnek a mobilinternetes fogyasztásunkban.
Anthony Hopkins videóüzenetben kéri a szenvedélybetegséggel küzdőket, hogy ne engedjenek a nehézségeknek.