Keresett szöveg: "instagram"

Bemutatkozik az IGTV.

Az Instagram tévé mint ígéretes videós /influencer screen piacokon. Hosszabb tartalmakat is szeret. Mobil eszközökre aktualizált felületek.

Instagram Stories.

Mitől működik, vagy mitől nem az Instagram story? Mikor használjuk, mire figyeljünk, mik az aranyszabályok és a legnagyobb veszélyek?

Mi is az az Instagram TV (IGTV)?

Hogyan és mire lehet használni? Milyen előnyünk származhat abból, ha cégünk használja? Vagy esetleg csak a Youtube gyenge válozata (!!! változata) próbál lenni? Hasznos tippek és példákat hozva járom körbe az IGTV-t, a közösségi média legújjabb (!!!legújabb) csatornáját.

Neverland kampány.

Hét influencerrel. Hogyan lehetett hét különböző karakterű influencer posztjának tartalmait összhangba hozni? Hogyan lehetett a sajtóba PR anyaggal bekerülni?

Az olvasás napjai meg lennének számlálva?

Az írás teher. Nem véletlen, hogy az Instagram népe sokkal lelkesebben posztol, mint a Facebook felhasználók többsége. A social kommunikációból fogy a szöveg. És szavak nélkül könnyebb, gyorsabb, hiszen a szavakat keresni kell, a felhasználók pedig hálásak, hogy ezzel nem kell foglalkozniuk. Mit jelent ez a márkáknak? Le kell-e már most mondani a szöveges tartalmakról? Lezárult az ütős headline-ok kora, és ma azt kell eldönteni, hogy mood vagy edukatív videó készüljön-e? Kezdjük-e átképezni videóra a szövegírókat? Vagy most könnyebb szavakat - #hashtag-eket - a fogyasztók szájába, feedjeibe adni, mint valaha? Keressük meg együtt a jövő formátumait a felhasználók fejével gondolkodva!

A remarketing elképzelt halála.

Mi történne, ha a böngészők nem engednék be harmadik felek cookie-jait? Lehet ez valakinek az érdeke? Mi lehet erre majd a szakma és a piac válasza?

Z generációs sorozatok:

Mitől lesz egy sorozat Z generációs igényeket kielégítő? (1) Minden szereplőnek van FB és Instagram profilja. (2) Epizódok között posztolnak, beszélgetések zajlanak. (3) Amelyik jelenet reggel megy, azt reggel adják le. (4) Transzparens, vivid témák. (5) Magától terjed, nemzetközileg, eladja magát a sorozat csak azért, mert nem számol a linearitással.

Sorozat alapú tartalmak social térben

Hogy alakul a videós tartalmak szerepe a következő években itthon és külföldön? Hogy alakítják át a direkt social felületre készült sorozat tartalmak a tartalomfogyasztásunkat? Youtube, Insatgaram és Snapchat - tartalmak és sorozatok új felületeken. (Instagram)

1/78