A Ki Mit Tube újabb három ismert zsűritagot leplezett le: Kiss Ádám humorista, Felcser Máté, a Punnany Massif frontembere és Cinthya Dictator vizuális művész is csatlakoznak az online tehetségkutatóhoz. A verseny tíz év után tér vissza a One Magyarország főtámogatásával és olyan produkciókat keres, amelyekben nemcsak a tehetség mutatkozik meg, hanem egyediek, őszinték és emlékezetesek is. A nevezés április 25-én indul a www.kimittube2025.hu oldalon.
Tíz év után újraindul a Ki Mit Tube, az első magyar Youtube-on futó tehetségkutató és videóverseny. A verseny 9 tagú zsűrijében olyan hírességek foglalnak helyet, mint T. Danny énekes-rapper, a 2015-ös győztes slammer, Bánki Beni és Goodlike Marci, youtuber. A verseny a „Minden tehetség számít″ üzenettel szakít a hagyományos tehetségkutatók korlátaival, és szabad teret biztosít a fiatalok kreatív önkifejezésének, műfaji megkötések nélkül. A verseny győztesei akár több millió forint értékű támogatást, Sziget fellépést vagy Index együttműködést is nyerhetnek. A produkció a Free Monkeys Production szervezésében, a One Magyarország főtámogatásával valósul meg. A tehetségkutató médiapartnere az Index.
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei. A ″csendes díjazás″ során olyan feltörekvő alkotókat ismert el a Nicolaus Vodka, akik valódi értéket teremtenek, de még nem feltétlenül részesülnek kellő figyelemben.
Ahhoz a márkához kötődnek a fogyasztók, amely nem csak reklámokkal, de hasznos információkkal is igyekszik megszólítani őket. Ebben segíthetnek az influencerek is, de a legfontosabb az érzelmi kötődés kialakítása – mondta el Verik Orsolya, a Yettel tartalomért felelős csoportvezetője interjúnkban.
A jelenkor véleményvezérei a márkanagykövetnek is tekinthető influencerek, akik az ismertségükre építenek pénzügyi modellt. De miért éppen az online média arcaitól várjuk, hogy az élet bizonyos kérdéseiben – legyen az egészséges életmód, gyereknevelés vagy akár az öltözködés – eligazítsanak bennünket? – teszi fel a kérdést az NMHH Podcast gyermekek online biztonságával foglalkozó 8. adásában Aczél Petra kommunikációkutató, az NMHH Médiatudományi Intézetének kutatásvezetője és Guld Ádám médiakutató, a Pécsi Tudományegyetem egyetemi docense.
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban, amelyek a testi-lelki egyensúlyt támogatják prémium hatóanyagokra épülő összetevőikkel. Az exkluzív bemutató eseményen a vendégek elsőként ismerkedhettek meg a termékekkel és a márka születésének történetével.
Önképünk lehetséges torzulására, az AI által „feljavított” profilképek és filterek túlzott használatának negatív aspektusára hívja fel a figyelmet a Magyar Telekom a Nemzetközi nőnap apropóján. A vállalat arra figyelmeztet: a mesterséges intelligenciával retusált képek gyakori használata problémát okozhat önértékelésünkben, létrehozhatja a sablonarcok digitális világát, ráadásul még adatvédelmi kérdéseket is felvethet.
A 2025-ös év kulcsfontosságúnak ígérkezik az influencer marketing világában. Az olyan alapvető értékek, mint a hitelesség, a társadalmi felelősségvállalás (ESG) és a modern technológiák egyre inkább előtérbe kerülnek. Azok a márkák, amelyek megértik és beépítik stratégiájukba ezeket a változásokat, tartós kapcsolatokat építenek ki a közönséggel, növelik hitelességüket, és ambiciózus üzleti célokat érnek el. (X)
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy ideje már influencerként is képviselik a márkát a TikTokon. A vállalat által 2023 elején indított belső verseny célja a tehetségek felfedezése és hiteles tartalmak létrehozása volt, amelynek eredményeként hat munkatárs szerződést kapott havi videós tartalomgyártásra. A drogérialánc TikTok-csatornája épp most érte el a 200 ezer követőt, és a belső influencerek is jelentősen hozzájárultak a Rossmann digitális jelenlétének erősítéséhez.
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól való félelmet tartja ügyfélhiánya fő okának. A kutatásban részt vevő cégek közül sokan úgy érzik, hogy a telefonos megkeresések és a proaktív értékesítés hiánya hátráltatja növekedésüket. További gyakori problémák közé tartozik a hatékony marketing hiánya és a nem megfelelő ügyfélszerzési stratégia.