Keresett szöveg: "influencerek"

Hatékony B2B marketingtaktikák régiónk szakemberei szerint

Milyen a B2B marketing helyzete és milyen trendek alakítják azt a következő időszakban? A ContentPlus nemzetközi ügynökségi hálózatának, a BBN-nek cseh és román tagjaival a három ország vezető marketingeseinek tették fel ezt a kérdést.

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.

2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 digitális dzsungelben a mobil alkalmazások fejlesztése és marketingje egyaránt hatalmas kihívások elé állít. Ha nem szeretnéd, hogy az alkalmazásod alulmaradjon az appok trendiségének versenyében, készülj tudatosan a változásokra!

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.

Legyen ez a legfittebb éved!: A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek

Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA a szokásos évindító óriásplakát kampány mellett “Legyen ez a legfittebb éved” szlogennel 3 x 21 napos kihívásra buzdítja követőit. Teszi ezt azért, hogy a sokak számára újévi fogadalomként tett életmódváltáshoz segítséget adjon, miközben végig szakértőként támogat a célok elérésében és a motiváció megtartásában.

Használjuk arra a közösségi médiát, amire való – építsünk közösséget!

Akkor működik jól a márkák közösségi média jelenléte, ha nem reklámként, hanem közösségként tekintenek rá. Nem a fizetett influencerek, hanem a fogyasztók valós élményei és visszajelzései miatt tud igazán jelentős hatást elérni egy márka – véli Joanelli Tamás, a BeSocial ügyvezető igazgatója.

Halmozzák az ajándékokat a magyarok

Egyre kevesebben hagyják az utolsó pillanatokra az ajándékok beszerzését, és a klasszikus ajándéktételek mellett a kisállat még mindig az egyik legnépszerűbb meglepetés – derült ki az egyik leglátogatottabb hazai webáruház, a Pepita.hu közel 15 ezer fős ünnepi felméréséből. A kutatásból arra is választ kaptunk, hogy a megkérdezettek leginkább 5 és 20 ezer forint között vásárolnak személyenként, és az is kiderült, hogy nem a hitel a legnépszerűbb megoldás az ünnepi költés fedezésére.

Mit hoz a robotokkal, mesterséges intelligenciával működő jövő?

Munka nélkül boldogságban, emberi értékeinkre koncentrálva jön el a digitális technológiákra alapozott Kánaán – vagy a technológiához nem értő tömegek tömeges elszegényesedést várhatjuk? Erről szólt az Internet Hungary kutatóinak konferenciabeszélgetése.

InStyle Men of the Year 2023: Egy exkluzív este, ami nyomot hagyott

InStyle Men Of The Year első díjátadó gáláján nem csak a díjazottak kerültek reflektorfénybe. A Starpath Agency fotósa egy különleges pillanatot is megörökített. Steiner Kristóf és párja, Nimi romantikus csókja az est egyik legmeghatározóbb pillanata volt.

1/29