A 2025-ös év kulcsfontosságúnak ígérkezik az influencer marketing világában. Az olyan alapvető értékek, mint a hitelesség, a társadalmi felelősségvállalás (ESG) és a modern technológiák egyre inkább előtérbe kerülnek. Azok a márkák, amelyek megértik és beépítik stratégiájukba ezeket a változásokat, tartós kapcsolatokat építenek ki a közönséggel, növelik hitelességüket, és ambiciózus üzleti célokat érnek el. (X)
A nehéz gazdasági helyzetben egyre több hirdető ismerte fel, hogy a reklám hatékony befektetés a piaci részesedés növelésére – mondta el interjúnkban Turóczi András, a Dentsu Hungary CEO-ja / vezérigazgatója.
2024-ben egyre több hazai hirdető fedezte fel, hogy a reklámbefektetések segítségével lehet sikert elérni a stagnáló fogyasztás mellett – mondta el Somlói Zsolt, a 25 éves MindShare ügyvezetője.
A termékminták osztogatása az egyik legrégebbi és leghatékonyabb marketingstratégia, amely ingyenes minták vagy teljes méretű termékek kipróbálásra való kiosztásából áll. Ez a módszer segíti a márkákat új ügyfelek vonzásában, a márkaismertség növelésében és az értékesítési konverziók fokozásában. (X)
Kulcsfontosságú időszak az élelmiszeripar számára.
Az információval telített közösségi média korában, ahol a fogyasztók gyakran szűrik a tartalmakat, a megbízható személyek - mint az influencerek - által közvetített üzenetek nagyobb eséllyel jutnak el a közönséghez. Ez a jelenség arra ösztönzi a márkákat, hogy olyan online tartalomgyártókkal működjenek együtt, akik hitelesen tudják átadni az üzeneteiket. (X)
A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában. (X)
A TERRITORY Influence frissen megjelent, „A közösségi hatás mesteri alkalmazása az élelmiszeriparban″ című útmutatója rávilágít az influencer marketing növekvő szerepére a fogyasztók vásárlási döntéseinek alakításában. A különböző adatforrások és tanulmányok elemzése kulcsfontosságú betekintést nyújt az élelmiszeripari márkák számára, amelyek olyan módszereket keresnek közönségük elérésére, amelyek lépést tartanak a korral.
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket? – csak néhány, az utóbbi időben egyre többeket foglalkoztató kérdés közül, amelyekre már pontos válaszokat lehet adni az IAB Hungary megbízásából a hazai influencerpiacról készített reprezentatív B2C- és a szakértői mélyinterjúkon alapuló B2B kutatás alapján, amelyekből kiadvány is készült.
2024-től Wéber Anna tölti be a TERRITORY Influence, az influencer marketinggel foglalkozó ügynökség Senior Business Development Manager UK & CEE pozícióját. Anna több mint 11 év tapasztalattal rendelkezik a marketingiparban és az ügyfelek professzionális támogatásában, mostantól pedig a közép-kelet-európai régióban, valamint az Egyesült Királyságban működő márkák üzleti stratégiájának fejlesztését fogja segíteni.