Keresett szöveg: "influencer marketing"

Az influencer marketing trendjei 2025-re: A hitelesség, a felelősségvállalás és a technológia új korszaka

A 2025-ös év kulcsfontosságúnak ígérkezik az influencer marketing világában. Az olyan alapvető értékek, mint a hitelesség, a társadalmi felelősségvállalás (ESG) és a modern technológiák egyre inkább előtérbe kerülnek. Azok a márkák, amelyek megértik és beépítik stratégiájukba ezeket a változásokat, tartós kapcsolatokat építenek ki a közönséggel, növelik hitelességüket, és ambiciózus üzleti célokat érnek el. (X)

A reklám olyan, mint a jó befektetés: időt kell adni a megtérülésnek!

A nehéz gazdasági helyzetben egyre több hirdető ismerte fel, hogy a reklám hatékony befektetés a piaci részesedés növelésére – mondta el interjúnkban Turóczi András, a Dentsu Hungary CEO-ja / vezérigazgatója.

Minden ügyfél olyan reklámot kap, amilyet megérdemel!

2024-ben egyre több hazai hirdető fedezte fel, hogy a reklámbefektetések segítségével lehet sikert elérni a stagnáló fogyasztás mellett – mondta el Somlói Zsolt, a 25 éves MindShare ügyvezetője.

Célzott termékminták: A kulcs a fogyasztókkal való kapcsolatépítéshez [ÚTMUTATÓ]

A termékminták osztogatása az egyik legrégebbi és leghatékonyabb marketingstratégia, amely ingyenes minták vagy teljes méretű termékek kipróbálásra való kiosztásából áll. Ez a módszer segíti a márkákat új ügyfelek vonzásában, a márkaismertség növelésében és az értékesítési konverziók fokozásában. (X)

Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Az információval telített közösségi média korában, ahol a fogyasztók gyakran szűrik a tartalmakat, a megbízható személyek - mint az influencerek - által közvetített üzenetek nagyobb eséllyel jutnak el a közönséghez. Ez a jelenség arra ösztönzi a márkákat, hogy olyan online tartalomgyártókkal működjenek együtt, akik hitelesen tudják átadni az üzeneteiket. (X)

Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában. (X)

Influencer Marketing az Élelmiszeriparban

A TERRITORY Influence frissen megjelent, „A közösségi hatás mesteri alkalmazása az élelmiszeriparban″ című útmutatója rávilágít az influencer marketing növekvő szerepére a fogyasztók vásárlási döntéseinek alakításában. A különböző adatforrások és tanulmányok elemzése kulcsfontosságú betekintést nyújt az élelmiszeripari márkák számára, amelyek olyan módszereket keresnek közönségük elérésére, amelyek lépést tartanak a korral.

A hazai internetezők közel fele legalább egy influencert követ – 360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról

Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket? – csak néhány, az utóbbi időben egyre többeket foglalkoztató kérdés közül, amelyekre már pontos válaszokat lehet adni az IAB Hungary megbízásából a hazai influencerpiacról készített reprezentatív B2C- és a szakértői mélyinterjúkon alapuló B2B kutatás alapján, amelyekből kiadvány is készült.

Wéber Annát nevezte ki a TERRITORY Influence brit és közép-kelet-európai régióért felelős Senior Business Development Manager pozícióra

2024-től Wéber Anna tölti be a TERRITORY Influence, az influencer marketinggel foglalkozó ügynökség Senior Business Development Manager UK & CEE pozícióját. Anna több mint 11 év tapasztalattal rendelkezik a marketingiparban és az ügyfelek professzionális támogatásában, mostantól pedig a közép-kelet-európai régióban, valamint az Egyesült Királyságban működő márkák üzleti stratégiájának fejlesztését fogja segíteni.

1/15