Keresett szöveg: "influencer marketing"

Hogyan lehet sok pénzt keresni a TikTokon?

Ha valaki sikeres a TikTokon, akkor sokan lájkolják a videóit. Ha valaki igazán sikeres, akkor meg is élhet abból, amit szeret csinálni.

Nemzetközi influencer marketing kampányok a Star Networknél

Stratégiai együttműködéseket kötött a Star Network.

Kik a legbefolyásosabb hazai szakmai influencerek a Facebookon?

Kedden mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől, akiknek ezáltal jelentős hatásuk van a gazdasági krízist kezelő kisvállalkozói stratégiák kialakítására.

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.

Influencer kisokos: szakmai blog mindarról, amit eddig nem mertél megkérdezni

A Star Network megalkotta az Influencer kisokos nevű szakmai blogot, amely olyan edukatív tartalmakat közöl, ami nemcsak influencereknek, hanem márkáknak is nagy segítséget nyújt. Az Influencer kisokos egy útmutató, segédanyag és ötletbazár.

TikTokkerek fogtak össze az idősekért: segítségnyújtásra buzdítanak, nem is akárhogyan

Népszerű TikTokkerek álltak a Follow Me Influencer marketing ügynökség és az ArvaliCom kommunikációs ügynökség kezdeményezése mellé, amelyet aztán a miutcank.hu közösségi oldal is felkarolt. Néhány nap alatt már közel háromszázezer főt sikerült a több mint egymilliós össz eléréssel rendelkező népszerű fiataloknak megszólítaniuk.

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.

Influencer marketing a koronavírus idejében

Az Alright Communications csapatának véleménycikke eléggé nagyot üt, olvasd el mindenképpen!

Egyre inkább számolni kell a TikTokkal

A Neticle alaposan utána ment annak, hogy a web mit is gondol a csodaplatformról.

Megállíthatatlannak tűnik a TikTok

A Learnbonds.com által összegyűjtött adatok szerint 2020 januárjában a TikToknak már napi 41,27 millió aktív felhasználója volt, és a lendület nem csökken. Az alkalmazást ezidáig a Sensor Tower szerint már 1,5 milliárd feletti felhasználó töltötte le 155 országban, 75 nyelven.

1/11