Saját munkavállalóival mutat példát a nagyvállalat.
Az év vége a számvetés ideje: az ember elgondolkodik, hogy mi történt vele az elmúlt egy évben, mi az, ami jó volt és mi az, ami kevésbé.
A főként lábbeliket forgalmazó LifeStyleShop a Trans-Sped logisztikai szolgáltatóval együttműködve egyedülálló megoldást vezetett be.
A prémium online divatáruház, a MODIVO teljes körű PR és kommunikációs feladatokkal bízta meg az ügynökséget.
A több mint 20 éves BioTechUSA-cégcsoport 2021-es éve is dinamizmussal és innovációval telt.
Interjú Bakos Piroskával.
A DEKRA, a SYNLAB, a Trivega és az Essential Heal márka is a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel különböző marketing projektekre.
Töretlenül nő az alkalmazás népszerűsége, hiába próbálja másolni a konkurencia.
Oly sok virtuális megbeszélés, online konferencia és webinárium után úgy érezték, itt az ideje, hogy végre ismét élőben, szemtől szemben találkozzanak a klubtagokkal.
Az integráció érinti a FollowMe és az Influencerek.hu brandeket is, amely az influencer marketing piacán hoz létre egy erősebb szervezetet.