Első alkalommal lát napvilágot olyan lista, amely Magyarország legfontosabb fenntarthatósági személyiségeit mutatja be. A 25-ös listát a GREEN BRANDS Hungary vezetői által alapított GB Academy fenntarthatósági szakmai közösség száz tagja választotta ki kiegyensúlyozott kritériumrendszer alapján.
A 2019-es indulás óta közel félezer lelkes, kezdő irodalmár jelentkezett a Starbucks Kávéköltők pályázatára, amelynek célja a nagymúltú magyar kávéházi kultúra és az irodalom viszonyának tovább erősítése. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett pályázatot a kávézólánc különleges kampánnyal támogatja, amely már többszázezer érdeklődőhöz jutott el. Az erőteljes online jelenlét mellett a kávézókban limitált kiadású újsággal, hirdetőtáblákkal, valamint versekkel ellátott pohármatricákkal hívja fel a figyelmet a költőpályázatra a márka.
A The Coca-Cola Company különleges globális kampányt indít, amellyel a Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönzi a fogyasztókat. A márka 2021-es receptúra módosításának sikerére építve a vállalat 2023-ban megújítja „Az eddigi legjobb Coca-Cola?” platformot, és új kezdeményezést is indít „Kortyolj bele!” néven.
Véget ért a 2023-as Nickelodeon Kids’ Choice Awards szavazása! A nagyszabású, zöld trutyiban úszó show során nem csupán a legnagyobb világsztárokat díjazzák, de az egyes országok kedvenceit is kiemelik. A magyar tinik pedig döntötték: idén az egyik legfelkapottabb véleményvezér, WhisperTon győzedelmeskedett, aki elmondása szerint nagyon is tud azonosulni a díjátadó fura és egyedi hangvételével.
Szalai Attila, a magyar labdarúgó-válogatott védője és Gál Roland, az egyik legismertebb magyar kriptotartalom-gyártó ezentúl márkanagykövetként működik együtt a Binance-szel – jelentette be a világ legnagyobb kriptotőzsdéje.
A Rólunk aloldal a weboldal egyik kulcsfontosságú eleme. Az alábbiakban 7+1 lépésben megmutatjuk, hogyan készíts olyan bemutatkozó oldalt, ami rezonál a célközönséggel, bizalmat épít a vásárlókban, és a SEO eredményeket is potenciálisan növeli.
A Lounge Group PR divíziója a 2022-es évet is számos díjnyertes kampánnyal és megoldással zárta. A kiemelkedő kreatív teljesítménynek köszönhetően az ügynökség évek óta stabilan a nemzetközi színtér legjobbjai között szerepel, emiatt pedig, tavalyi pozícióját megőrizve, ismét a 2. helyre került a legeredményesebb hazai ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán. Négy ügyfele (Jófogás - Adevinta Hungary 3., Magyar Posta 7., Szerencsejáték Zrt. 9., MVM 10.) pedig a megbízói TOP10-be.
Saját munkavállalóival mutat példát a nagyvállalat.
2022-ben több mint 1200 alkalommal riasztották a tűzoltókat szén-monoxiddal kapcsolatos esethez. Annak ellenére, hogy az érzékelők terjedésének köszönhetően ötödével csökkent a mérgezések száma 2021-hez képest, még tavaly is 205 ember sérült meg, 19 pedig meghalt a gyilkos gáz miatt. A Resideo reprezentatív felmérése szerint 10-ből 8 magyarországi lakos (82%) tudja, hogy a fűtőberendezések nem megfelelő működése miatt szén-monoxid keletkezhet, közülük 16 százalék mégsem tesz semmit a mérgezés megelőzése érdekében. Az pedig még aggasztóbb, hogy az emberek 19 százaléka azt hiszi, megérezné a mérgező gáz szagát.
Minden korcsoportban egyre emelkedő számot mutat a vásárlók azon aránya, akik nemcsak pénzügyi helyzetük miatt aggódnak, de visszafogják a nem feltétlenül szükséges kiadásaikat. Az új értékesítési csatornák bevonása és az influencerek alkalmazása kulcsfontosságú lehet a vásárlásösztönzés szempontjából.