Keresett szöveg: "influencer"

2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 digitális dzsungelben a mobil alkalmazások fejlesztése és marketingje egyaránt hatalmas kihívások elé állít. Ha nem szeretnéd, hogy az alkalmazásod alulmaradjon az appok trendiségének versenyében, készülj tudatosan a változásokra!

Március 18-tól jön a Házasság első látásra, Szabó Zsófi visszatér a TV2-höz

Új párkapcsolati realityt indít a TV2 március 18-án. A Házasság első látásra hétfői sajtótájékoztatója egy váratlan bejelentéssel indult, Fischer Gábor programigazgató felkonferálta az esemény műsorvezetőjét, a TV2 Csoporthoz 10 év után visszatérő Szabó Zsófit, aki a Mokka műsorvezetője és a március 8-án induló TV2 Klub csatorna nagykövete lesz.

Svéd márka a KRQ-nál

A Nick´s a KRQ ügynökséget kérte fel hazai reklámkampányainak szervezésével.

Tavasszal érkezik a GLAMOUR ikonikus díjátadója

Ez első, tavaszt ígérő napsütéses napokkal a 2024-es GLAMOUR Women of the Year jelöltjeit is köszönthetjük, már nyilvános, hogy kikért szurkolhatunk és kikre szavazhatunk a magazinnak köszönhetően. A gálán természetesen idén is a kiemelkedő tehetség és női energia kerül a fókuszba, hat kategória jelöltjei közül kerülnek ki a közönségkedvencek, többek között Ördög Nóra, Dukai Regina, Radics Gigi, Tóth Vera, Eke Angéla, Dobos Evelin és Gelencsér Tímea is várja a szavazatokat. Az év hősnője idén a Romaversitas Alapítvány.

Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége

A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt., az Armadillo-t választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024 februárjától veszi kézbe a vodkamárka éves kommunikációs stratégiájának és social media tevékenységének irányítását, valamint influencer kampányainak megtervezését és lebonyolítását.

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.

Az influencer tartalmak hatása a fogyasztói szokásokra

A TERRITORY Influence ügynökség készített egy kutatást az e-kereskedelmi üzletek felhasználóinak vásárlási szokásairól. A kutatásban 24 549-en vettek részt 13 különböző országból, beleértve Magyarországot is, az életkoruk 18 és 86 év közötti. Az eredmények hangsúlyozzák a tartalmak hitelességének kulcsszerepét az e-kereskedelmi üzletek stratégiáiban.

Legyen ez a legfittebb éved!: A BioTechUSA a fogyasztóinak indított nemzetközi kihívással, Magyarországon pedig óriásplakát kampánnyal vág neki 2024-nek

Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA a szokásos évindító óriásplakát kampány mellett “Legyen ez a legfittebb éved” szlogennel 3 x 21 napos kihívásra buzdítja követőit. Teszi ezt azért, hogy a sokak számára újévi fogadalomként tett életmódváltáshoz segítséget adjon, miközben végig szakértőként támogat a célok elérésében és a motiváció megtartásában.

Használjuk arra a közösségi médiát, amire való – építsünk közösséget!

Akkor működik jól a márkák közösségi média jelenléte, ha nem reklámként, hanem közösségként tekintenek rá. Nem a fizetett influencerek, hanem a fogyasztók valós élményei és visszajelzései miatt tud igazán jelentős hatást elérni egy márka – véli Joanelli Tamás, a BeSocial ügyvezető igazgatója.

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.

1/56