Kiemelkedő eredménnyel zárta a PREXA 2025-ös versenyt az Open Communications: ezüst díjjal jutalmazták a Diaconia társadalmi designmárka bevezető kampányát a storytelling kategóriában, emellett shortlistre került az ügynökség Magyar Paralimpiai Bizottságot támogató, Mindennapok Bajnokai kampánya, amelyet a Procter & Gamble megbízásából valósított meg.
Nem iszik, nem bulizik – helyette tanácsot ad a Google-nek, miközben a világ legjobb síelői közé készül beverekedni magát. A mindössze 21 éves Trunk „Dablty″ Tamás egyszerre influencer, író, tanácsadó, fesztiválszervező és válogatott síző, akit már most a Z generáció egyik legkarizmatikusabb figurájaként tartanak számon.
Hat kampánnyal 11 shortlistes helyet szerzett meg, azaz jutott döntőbe a Lounge Group a neves nemzetközi versenyen.
A polarizált világban sokkal érzékenyebben és az ügyfelek egyedi elvárásaihoz szabottan kell a márkák kommunikációját kialakítani - nyilatkozta Bölöni Olga, a Yettel márka- és kommunikációs stratégia vezetője.
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között az MVM Dome-ban megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo. A kétnapos rendezvény több mint 70 kiállítóval, 5500 látogatóval, valamint neves szakértők, influencerek és márkaalapítók közreműködésével hozta össze a szépségápolás rajongóit.
Rekordnak számító résztvevővel zajlott le május 4-én a Wings for Life World Run nemzetközi futás. A jótékonysági eseményen a gerincvelő-sérültek gyógyításának támogatásáért futnak a világ minden táján: Magyarországon a Városligetben gyűltek össze a tapasztalt és amatőr sportemberek. A rendezvény fényét emelték olyan hírességek is, mint Stana Alexandra táncosnő, Tótka Sándor olimpiai bajnok kajakozó és Kovalcsik Krisztina, akit Lustalányként ismernek az online térben, ám ez a jelző a futáson egyáltalán nem volt rá jellemző.
A NuHeadz Talent Management újabb mérföldkőhöz érkezett: immár a legtöbb gasztro tartalomgyártót felvonultató ügynökséggé vált.
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba vehetnek, életkortól függetlenül. Ráadásul már a TikTokon is próbálkoznak, így a fiatalok is célkeresztbe kerülhetnek. A K&H nemcsak figyelmeztet, de tanácsokat is ad a Z-generációnak és a kiskamaszok szüleinek a tudatos és biztonságos netezéshez. Emellett a K&H Vigyázz, kész, pénz! diákoknak megrendezett vetélkedője is segíti a fiatalokat abban, hogy maguk is felismerjék és elkerüljék az online veszélyeket.
2024-ben egyre több hazai hirdető fedezte fel, hogy a reklámbefektetések segítségével lehet sikert elérni a stagnáló fogyasztás mellett – mondta el Somlói Zsolt, a 25 éves MindShare ügyvezetője.
A Ki Mit Tube újabb három ismert zsűritagot leplezett le: Kiss Ádám humorista, Felcser Máté, a Punnany Massif frontembere és Cinthya Dictator vizuális művész is csatlakoznak az online tehetségkutatóhoz. A verseny tíz év után tér vissza a One Magyarország főtámogatásával és olyan produkciókat keres, amelyekben nemcsak a tehetség mutatkozik meg, hanem egyediek, őszinték és emlékezetesek is. A nevezés április 25-én indul a www.kimittube2025.hu oldalon.