Keresett szöveg: "influencer"

A megosztás törvénye.

- Nem csak a Facebookot, de a Google-t is befolyásolja. Influencerek, akik nem is tudják hogy azok… Oszd meg te is a tartalmakat! A személyes jelenlét varázsa…

A Shopping az új megváltó vagy a nagy rabló?

Az előadás során gyakorlati tapasztalatok alapján elemezzük, hogy a Google Shopping döntően a korábban is - más platformokon - jelen lévő termékszintű kereséseket csatornázza újra és jelenleg még minimálisan generál teljesen új érdeklődőket, avagy elérkezett az új megváltó. Előnyünk származik ebből vagy versenyhátrányunk? Egyszerűen csak fókuszáltabban kell hirdetni vagy pont hogy mindenhol ott kell lenni a jobb elérésért? Hova fog ez változni az elkövetkező 2-3 évben?

Kivel szórakozzon az influencer?

Influencerek! Mi a gond veletek? Miért kérdőjeleződik meg a hiteletek? Követnek benneteket, és Ti ezt - joggal - ki is használjátok. Ki a felelős egy termék eladhatóságáért?

(Egy)személyes játékok – Influencerek hatása a befogadók személyiségére, viselkedésére.

A fiatalok minden korszakban rajongtak a hírességekért és példaképnek tekintették őket. Milyen minőségű példaképek az influencerek? Mit adnak át a követőknek? Mit tehet a piaci szereplő? Mit tehet a szülő?

Nézettségért bármit?

Morális kérdések szerepe az influencer marketingben. A figyelemért, nézettségért folytatott véres harcban egyre több influencer ütközik morális problémákba. A leghírhedtebb eset máig Logan Paul nevéhez kötődik, aki az öngyilkosok erdejében filmezte magát, miközben emberi tetemek szolgáltatták a videó hátterét. Mit történik, ha az influencer „elszabadul”, és morálisan megkérdőjelezhető tartalmat gyárt? Mi történik, ha a magánélete botrányos? Hol van a megrendelő felelőssége? Mit tegyünk, ha már megtörtént a baj?

Egy Inflencer együttműködés evolúciója.

Honnan indult és hova tud eljutni egy neves márka Influencer kommunikációja. Az első brief-től egészen napjaink komplex együttműködési megoldásáig hosszú tanulási út vezetett, amelyet gyakorlati példákon keresztül mutatnak be az előadók.

Egy Inflencer együttműködés evolúciója.

Honnan indult és hova tud eljutni egy neves márka Influencer kommunikációja. Az első brief-től egészen napjaink komplex együttműködési megoldásáig hosszú tanulási út vezetett, amelyet gyakorlati példákon keresztül mutatnak be az előadók.

Ki vigye a brandemet a versenypiacon?

Ki beszélhet rólunk? Ki beszélhet ki minket? A színész, az influencer, egy szakembernek látszó fehér köpenyes? Esetleg egy tudós?

1/44