Keresett szöveg: "influencer"

Digital-Media Hungary 2 napos esemény részletes ismertetője

Nem kis büszkeséggel jelentem be, hogy az 1996. óta minden évben megszervezett Digital–Media Hungary Konferencia immáron a 29. alkalommal, 2024. április 23-24-én kerül megrendezésre. A konferencia helyszíne ezúttal is a siófoki Hotel Azúr 2 napos, 5-5 terem és 1 éjszakai buli. Résztvevők száma: 2200- 2400 fő! Kérem szépen olvassák el az esemény szellemiségéről, filozófiájáról írt írásomat. Köszönöm

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.

Hatékony B2B marketingtaktikák régiónk szakemberei szerint

Milyen a B2B marketing helyzete és milyen trendek alakítják azt a következő időszakban? A ContentPlus nemzetközi ügynökségi hálózatának, a BBN-nek cseh és román tagjaival a három ország vezető marketingeseinek tették fel ezt a kérdést.

351 milliárd forintos reklámköltést mutat az MRSZ, tovább tart a reklámkiadások reál áron mért csökkenése

A hazai reklámköltések szerkezetében jó hír, hogy sikerült megállítani a digitális reklámfelületeken a globális szereplők további térnyerését.

“Ha nem kapom meg azt a megjegyzést, hogy majd, ha a bankszektorban bizonyítok, most nem tartanék itt, ahol”

Nem az a típus, aki megijedne a kihívásoktól: 29 évesen már marketingvezető volt a Netpincérnél, és amikor tavaly az Erste Bankhoz került, sokan rácsodálkoztak, hogy egy jóval szabályozottabbnak, merevebbnek gondolt szektorban, még mindig nagyon fiatalon bíztak rá vezetői feladatokat. Az eredmények azt igazolják, hogy abszolút a helyén van. A friss Példakép díjas Blaumann Debórával, az Erste Bank marketing és PR vezetőjével többek között arról is beszélgettünk, hogy miért Ed Sheeran az egyik példaképe, vagy hogy hogyan éri el marketingesként, hogy ne csökkentsék, hanem növeljék a rendelkezésére álló keretet.

2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 digitális dzsungelben a mobil alkalmazások fejlesztése és marketingje egyaránt hatalmas kihívások elé állít. Ha nem szeretnéd, hogy az alkalmazásod alulmaradjon az appok trendiségének versenyében, készülj tudatosan a változásokra!

Március 18-tól jön a Házasság első látásra, Szabó Zsófi visszatér a TV2-höz

Új párkapcsolati realityt indít a TV2 március 18-án. A Házasság első látásra hétfői sajtótájékoztatója egy váratlan bejelentéssel indult, Fischer Gábor programigazgató felkonferálta az esemény műsorvezetőjét, a TV2 Csoporthoz 10 év után visszatérő Szabó Zsófit, aki a Mokka műsorvezetője és a március 8-án induló TV2 Klub csatorna nagykövete lesz.

Svéd márka a KRQ-nál

A Nick´s a KRQ ügynökséget kérte fel hazai reklámkampányainak szervezésével.

Tavasszal érkezik a GLAMOUR ikonikus díjátadója

Ez első, tavaszt ígérő napsütéses napokkal a 2024-es GLAMOUR Women of the Year jelöltjeit is köszönthetjük, már nyilvános, hogy kikért szurkolhatunk és kikre szavazhatunk a magazinnak köszönhetően. A gálán természetesen idén is a kiemelkedő tehetség és női energia kerül a fókuszba, hat kategória jelöltjei közül kerülnek ki a közönségkedvencek, többek között Ördög Nóra, Dukai Regina, Radics Gigi, Tóth Vera, Eke Angéla, Dobos Evelin és Gelencsér Tímea is várja a szavazatokat. Az év hősnője idén a Romaversitas Alapítvány.

Az Armadillo lett a Várda-Drink Zrt. Nicolaus vodkamárkájának lead ügynöksége

A magyar alkoholpiac egyik meghatározó szereplője, a Várda-Drink Zrt., az Armadillo-t választotta parnerként, hogy növelje Nicolaus Vodka márkájának magyarországi ismertségét. A full-service ügynökség 2024 februárjától veszi kézbe a vodkamárka éves kommunikációs stratégiájának és social media tevékenységének irányítását, valamint influencer kampányainak megtervezését és lebonyolítását.

1/57