Keresett szöveg: "influencer"

Az európai közönség számára is debütált az LG legkisebb 4K projektora, a CineBeam Q

Az LG Electronics (LG) a berlini IFA kiállításon mutatta be CineBeam Q (HU710PB) projektorát az európai közönségnek. A CineBeam Q egyedülálló, minimalista kialakításával, kiemelkedő képminőségével és izgalmas funkcióival valódi moziteremmé változtatja a nappalit – vagy éppen azt a helyiséget, amiben elhelyezzük.

Pénzszórással és szőnyegbombázással nem fog az üzenet átmenni!

Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével

Nincs a látszaton kívül hihető élet? Már elérhető az NMHH Podcast 9. adása az online világ önképre gyakorolt hatásairól

A fényképezésre alkalmas okoseszközök elterjedése magával hozta a felfokozott vágyat önmagunk megmutatása iránt. Arról, hogy milyen nagy árat fizetünk azért, hogy a közösségi médiában a legszebb, idealizált arcunkat mutathassuk, dr. Tari Annamária pszichoanalitikus és prof. dr. Aczél Petra kommunikációkutató nyelvész beszélget az NMHH Podcast 9. adásában.

Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról

Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy osszanak meg a saját csatornáikon olyan tartalmakat, amik a mindennapokban optimizmusra, pozitív szemléletre adnak okot. A TikTok-on és Instagramon futó kihívás célja, hogy a közösségi médiafelületeken pozitívabb környezetet teremtsen azáltal, hogy inspiráló tartalmak posztolására biztat. A tartalmakon az ″ujjakból formált szív″ gesztus – a K-pop sztárok körében népszerű szimbólum, a mutatóujj és a hüvelykujj összeérintésével egy mini szív formálása – szerepel, a #Lifesgood és #Optimismyourfeed hashtagek használatával.

A League of Legends-től az energiaitalokig: a gamerek véleményformáló ereje

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben a streamerek véleményvezér szerepe egyre nagyobb hatással van a digitális világban – derült ki a Reacty Digital legújabb, a gamerek médiafogyasztási szokásait vizsgáló kutatásából.

Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Az információval telített közösségi média korában, ahol a fogyasztók gyakran szűrik a tartalmakat, a megbízható személyek - mint az influencerek - által közvetített üzenetek nagyobb eséllyel jutnak el a közönséghez. Ez a jelenség arra ösztönzi a márkákat, hogy olyan online tartalomgyártókkal működjenek együtt, akik hitelesen tudják átadni az üzeneteiket. (X)

Különleges influencer kampányokkal rukkolt elő a Nicolaus Vodka

Friss kampányaiban az alkohol márka az alkotást állította középpontba, 9, saját területükön ismert népszerű művésszel, tartalomgyártóval.

Így hódítja meg Budapest a világot

Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos influenszer média trip keretében készült a fővárosban. A forgatásnak keretet adó eseménysorozat ideje alatt több mint 2000 bejegyzés született a közösségi médiában a magyar főváros szépségéről és ikonikus látványosságairól. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok videóban osztották meg személyes élményeiket Budapestről. Ennek a különleges marketingaktivitásnak köszönhetően 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. Az elkészült imázsfilm még több turistát csábíthat Budapestre.

Valódi példaképeket díjazott az idén 75 éves Nők Lapja

Utat mutatnak és feszegetik a határokat, a közösségért dolgoznak – ők azok, akiket a Nők Lapja Példakép Díj idén első alkalommal honorál. A lap kiadásának 75., jubileumi évfordulója alkalmából életre hívott díjátadón olyan hétköznapi hősök részesültek elismerésben, akik az egészségügy, a kultúra, a közösségszervezés, az oktatás, a tudomány, valamint az üzleti élet terén alkottak olyat, amire érdemes odafigyelni.

Hajrá magyarok! Szurkoljunk a magyar sportolóknak, de a magyar tartalomnak is. II./II. rész

Beszélgetésünk második részében a következő témákkal folytatjuk: Azok a csodálatos reklámárak és a partneri kapcsolatok. Mikorra jöhet el a személyre szabható reklámok bevezethetőségének ideje? Az újgenerációs média befolyása a hagyományos televíziózásra. A korosodó társadalom digitális média fogyasztásának hatása az OTC és az FMCG hirdetések gyakorlatára. A dinamikus árazások, vagy a teljesítményalapú elszámolások bevezethetőségének kérdésköre, és még sok minden másról szakmáztunk Guttengéber Csabával az Atmedia Csoport ügyvezetőjével beszélgettem.

1/59