Keresett szöveg: "influencer"

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.

Nemzetközi influencer marketing kampányok a Star Networknél

Stratégiai együttműködéseket kötött a Star Network.

Íme, ezek a sikeres válságkommunikáció sarokpontjai

Dióhéjban: villámreflexekre, adatvezérelt szakmai zsigerekre és empátiára van szükségünk, illetve egy csipetnyi jó ízlés sem árt.

A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

Nagyot buknak azok a vállalatok, amelyek nem foglalkoznak a fiatalabb generációkkal. Hackl Tamás cikke.

Mesterséges intelligencia: mit hozhat a következő tíz év?

Lista arról, hogy milyen AI-trendek várhatók a 2020-as évek médiavilágában.

Mi lesz veled, digitália – szerintem, szerintünk

Kétségtelen, hogy a mostani helyzet nagyon sok lehetőséget és fejlődést tartogat a digitális terület számára.

Nyertesei vagy vesztesei az influenszerek a világjárványnak?

A koronavírus-járvány befolyással volt a fogyasztói szokásainkra, ezzel együtt pedig az influenszerekkel történő reklámozásra is.

Hazánk legnagyobb YouTube portfóliója jött létre az új partnerség eredményeképpen

Közös együttműködésbe kezd a Star Network és a 4Kids Network, ezáltal Magyarország legnagyobb elérésű YouTube portfólióját értékesíthetik majd a jövőben. A szoros együttműködés középpontjában az értékesítés és a rendezvényszervezés áll.

Kik a legbefolyásosabb hazai szakmai influencerek a Facebookon?

Kedden mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől, akiknek ezáltal jelentős hatásuk van a gazdasági krízist kezelő kisvállalkozói stratégiák kialakítására.

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.

1/36