Az LG Electronics (LG) a berlini IFA kiállításon mutatta be CineBeam Q (HU710PB) projektorát az európai közönségnek. A CineBeam Q egyedülálló, minimalista kialakításával, kiemelkedő képminőségével és izgalmas funkcióival valódi moziteremmé változtatja a nappalit – vagy éppen azt a helyiséget, amiben elhelyezzük.
Egyre több hazai kkv fedezi fel a pr hatékonyságát. A hagyományos média mellett bővülő pr eszköztár segítség lehet a fizetett médián túl is elérni és megérinteni a fogyasztókat. Interjú Szántó Balázzsal, a Noguchi ügyvezető partnerével
A fényképezésre alkalmas okoseszközök elterjedése magával hozta a felfokozott vágyat önmagunk megmutatása iránt. Arról, hogy milyen nagy árat fizetünk azért, hogy a közösségi médiában a legszebb, idealizált arcunkat mutathassuk, dr. Tari Annamária pszichoanalitikus és prof. dr. Aczél Petra kommunikációkutató nyelvész beszélget az NMHH Podcast 9. adásában.
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy osszanak meg a saját csatornáikon olyan tartalmakat, amik a mindennapokban optimizmusra, pozitív szemléletre adnak okot. A TikTok-on és Instagramon futó kihívás célja, hogy a közösségi médiafelületeken pozitívabb környezetet teremtsen azáltal, hogy inspiráló tartalmak posztolására biztat. A tartalmakon az ″ujjakból formált szív″ gesztus – a K-pop sztárok körében népszerű szimbólum, a mutatóujj és a hüvelykujj összeérintésével egy mini szív formálása – szerepel, a #Lifesgood és #Optimismyourfeed hashtagek használatával.
A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben a streamerek véleményvezér szerepe egyre nagyobb hatással van a digitális világban – derült ki a Reacty Digital legújabb, a gamerek médiafogyasztási szokásait vizsgáló kutatásából.
Az információval telített közösségi média korában, ahol a fogyasztók gyakran szűrik a tartalmakat, a megbízható személyek - mint az influencerek - által közvetített üzenetek nagyobb eséllyel jutnak el a közönséghez. Ez a jelenség arra ösztönzi a márkákat, hogy olyan online tartalomgyártókkal működjenek együtt, akik hitelesen tudják átadni az üzeneteiket. (X)
Friss kampányaiban az alkohol márka az alkotást állította középpontba, 9, saját területükön ismert népszerű művésszel, tartalomgyártóval.
Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos influenszer média trip keretében készült a fővárosban. A forgatásnak keretet adó eseménysorozat ideje alatt több mint 2000 bejegyzés született a közösségi médiában a magyar főváros szépségéről és ikonikus látványosságairól. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok videóban osztották meg személyes élményeiket Budapestről. Ennek a különleges marketingaktivitásnak köszönhetően 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. Az elkészült imázsfilm még több turistát csábíthat Budapestre.
Utat mutatnak és feszegetik a határokat, a közösségért dolgoznak – ők azok, akiket a Nők Lapja Példakép Díj idén első alkalommal honorál. A lap kiadásának 75., jubileumi évfordulója alkalmából életre hívott díjátadón olyan hétköznapi hősök részesültek elismerésben, akik az egészségügy, a kultúra, a közösségszervezés, az oktatás, a tudomány, valamint az üzleti élet terén alkottak olyat, amire érdemes odafigyelni.
Beszélgetésünk második részében a következő témákkal folytatjuk: Azok a csodálatos reklámárak és a partneri kapcsolatok. Mikorra jöhet el a személyre szabható reklámok bevezethetőségének ideje? Az újgenerációs média befolyása a hagyományos televíziózásra. A korosodó társadalom digitális média fogyasztásának hatása az OTC és az FMCG hirdetések gyakorlatára. A dinamikus árazások, vagy a teljesítményalapú elszámolások bevezethetőségének kérdésköre, és még sok minden másról szakmáztunk Guttengéber Csabával az Atmedia Csoport ügyvezetőjével beszélgettem.