Bejuttatni. Az emberi civilizáció évezredek óta kutatja az üzenetátvitel nagy kérdéseit. Hogyan tudunk egy másik embert, csoportot, egy egész társadalmat, földrészt vagy – mostanában már – egy bolygót meggyőzni valamiről? A legnehezebb dolog nem az üzenet elküldése, hanem a bejuttatása egy olyan helyre a befogadók fejében, ahol az ott is marad. Ilyesmikről beszélek a Károli storytelling szemináriumán, de idén egy érdekes projektet is elindítottunk: hatszavas történeteken keresztül tanultunk minderről.
Az információ-cunamiban a hatszavas, rövid történetek utat találnak az emberekhez. Interjú Haász Jánossal, az Index főszerkesztő-helyettesével.
Interjúnkra is bőven tartogatott hatszavasokat az Internet Hungary versenyének dupla győztese.
A valaha a geekek, álmodozók, kalandorok világának számító IT-ból mára digitális gazdaság lett, ami már mindenkié.
Indulhat a pályamunka-cunami: az Internet Hungary konferencián számtalan témában adhatnak elő a legjobbak, akiket különleges díjakkal ünneplünk meg.
Az Internet Hungary konferencia szervezőbizottsága versenyt hirdet hatszavas történetek írására.
Átalakuló ügynökségi piac, fogyasztói elvárások, beauty és trash videók - kérdéseinkre Hegyi Nóra, a Kolibri Pictures tulajdonosa válaszolt.
A globális verseny egyre több területen jön házhoz, a kihívások elől kitérni nem lehet. Media Hungary: tematikus ajánlónk!
Interjú Lesovics Istvánnal, a Digital Hungary Klub Csábító hatszavas történetek versenyének győztesével az FMCG-kategóriában.
Üvölteni akarok a reklámzajban – állítja magáról Fodor Tamás, a Digital Hungary Klub hatszavas szövegírói pályázatának győztese.